Το bZ4X, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Toyota, αναβαθμίζεται σημαντικά τόσο σε εμφάνιση και απόδοση όσο και σε αυτονομία και ταχύτητα φόρτισης. Το ανανεωμένο μοντέλο ήταν μια από τις 5 πρεμιέρες της ιαπωνικής εταιρείας στο kenshiki.
Από το λανσάρισμά του στην αγορά, το bZ4X έχει καθιερωθεί ως ένα από τα πέντε κορυφαία μοντέλα με τις υψηλότερες πωλήσεις στην κατηγορία του σε όλη την Ευρώπη. Η ανανέωση έχει σκοπό να ενδυναμώσει ακόμα περισσότερο τη θέση του. Το νέο bZ4X αναμένεται να είναι διαθέσιμο για παραγγελίες στη χώρα μας από τον Απρίλιο.
Επίσης σημαντικό είναι πως, εκμεταλλευόμενη τη μακρόχρονη εμπειρία της στην εξέλιξη τεχνολογιών εξηλεκτρισμένων συστημάτων κίνησης, η Toyota προσφέρει το μοναδικό Πρόγραμμα Φροντίδας Μπαταρίας που καλύπτει τη μπαταρία με εγγύηση για έως 10 χρόνια από την ημερομηνία αγοράς του οχήματος, ή για έως και 1 εκατομμύριο χιλιόμετρα οδήγησης, υπό την προϋπόθεση ετήσιου ελέγχου της κατάστασης υγείας της μπαταρίας.
- Δίλημμα Citroen C3: Βενζίνη με 16.900 € ή ηλεκτρικό με 18.900 €
- Τι πρέπει να έχει ένα μοντέλο για να αναδειχθεί "Αυτοκίνητο της χρονιάς";
- Πλούσιο, αυτόματο και χαρισματικό Premium C-SUV με τιμή 37.980 €
- 7 SUV “Game Changers” της ελληνικής αγοράς
- Peugeot 3008: Διαθέσιμο με προνομιακή χρηματοδότηση και επιδότηση αγοράς
- Ηλεκτρικό SUV για όλους με τιμή από 29.700 € και όφελος έως 14.000 €
Αυξημένη απόδοση και αυτονομία
Το ιαπωνικό ηλεκτρικό SUV θα προσφέρεται πλέον με δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε δύο μπαταρίες: 57,7 kWh ή 73,1 kWh (μικτή χωρητικότητα). Η μπαταρία χωρητικότητας 57,7 kWh θα διατίθεται αποκλειστικά με το προσθιοκίνητο bZ4X, ενώ η μονάδα των 73,1 kWh θα προσφέρεται τόσο με τις προσθιοκίνητες όσο και με τις τετρακίνητες εκδόσεις.
Συνεπώς, η γκάμα περιλαμβάνει τρία συστήματα κίνησης:
- FWD με μπαταρία 57,7 kWh και ισχύ 167 ίππων.
- FWD με μπαταρία 73,1 kWh και ισχύ 224 ίππων.
- AWD με μπαταρία 73,1 kWh και ισχύ 343 ίππων.
Η μέγιστη αυτονομία, σύμφωνα με τον κύκλο WLTP, υπολογίζεται στα 573 χιλιόμετρα, ανάλογα με την έκδοση και το σύστημα κίνησης.
Η ικανότητα ρυμούλκησης της τετρακίνητης έκδοση έχει διπλασιαστεί, φτάνοντας τα 1.500 κιλά. Επιπλέον, θα είναι διαθέσιμος ένας νέος ενσωματωμένος φορτιστής AC 22 kW (έκδοση High). Η μέγιστη ισχύς φόρτισης DC παραμένει στα 150 kW.
Στην υψηλότερη απόδοση συμβάλλουν κυρίως τα συμπαγή, ελαφριά και ενεργειακά αποδοτικά eAxles της Toyota τα οποία έχουν αναβαθμιστεί. Χρησιμοποιούν πλέον ημιαγωγούς καρβιδίου του πυριτίου (SIC), οι οποίοι συμβάλλουν στην απόδοση υψηλότερης ισχύος, καθιστώντας το νέο bZ4X ένα από τα πιο ισχυρά μοντέλα της Toyota στην Ευρωπαϊκή αγορά, πέραν των αυτοκινήτων επιδόσεων GR.
Με τις νέες ρυθμίσεις στην ανάρτηση, το bZ4X προσφέρει επίσης μειωμένα επίπεδα θορύβου και κραδασμών για βελτιωμένη άνεση και δυναμικά χαρακτηριστικά οδήγησης.
Ανανεωμένη εμφάνιση, βελτιωμένη τεχνολογία
Το νέο μοντέλο έχει αναβαθμιστεί σχεδιαστικά, τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά. Το μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου διαθέτει μια πιο εκλεπτυσμένη και κομψή εμφάνιση, με βελτιωμένη αεροδυναμική.
Το εσωτερικό είναι πλήρως ανανεωμένο, περιλαμβάνοντας μια νέα κεντρική κονσόλα που διευκολύνει τη χρήση των ψηφιακών συσκευών, Οι αλλαγές περιλαμβάνουν επίσης νέα σχεδίαση πίνακα οργάνων και στάνταρ οθόνη πολυμέσων 14 ιντσών.
Το νέο bZ4X είναι στάνταρ εξοπλισμένο με λειτουργία προετοιμασίας θερμοκρασίας της μπαταρίας (pre-conditioning). Με αυτή, εξασφαλίζεται η επίτευξη και διατήρηση της ιδανικής θερμοκρασίας φόρτισης, επιτρέποντας με την σειρά της την υψηλότερη ισχύ φόρτισης. Η συγκεκριμένη λειτουργία μπορεί να ενεργοποιηθεί είτε χειροκίνητα είτε αυτόματα κατά την πλοήγηση προς έναν σταθμό ταχείας φόρτισης.
Το ηλεκτρικό SUV διαθέτει επίσης μια λειτουργία πλοήγησης BEV, η οποία επιλέγει αυτόματα μια διαδρομή με προτεινόμενους και βολικούς σταθμούς φόρτισης, λαμβάνοντας υπόψη την κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας του οχήματος και την εναπομένουσα αυτονομία. Αυτή η δυνατότητα είναι ήδη διαθέσιμη για τα τρέχοντα μοντέλα bZ4X και παρέχεται ασύρματα μέσω της μονάδας επικοινωνίας δεδομένων (DCM).