Νέα BMW iX με περισσότερη ισχύ, καλύτερη αυτονομία και αισθητική «Neue Klasse»

Η ναυαρχίδα των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων της BMW αποκτά μεταξύ άλλων, μια φωτιζόμενη μάσκα, ενώ έχει πλέον αυτονομία έως 700 χιλιόμετρα.

Νέα BMW iX με περισσότερη ισχύ, καλύτερη αυτονομία και αισθητική «Neue Klasse»

Η ναυαρχίδα των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων της BMW αποκτά μεταξύ άλλων, μια φωτιζόμενη μάσκα, ενώ έχει πλέον αυτονομία έως 700 χιλιόμετρα.

Η BMW παρουσίασε και επίσημα την ανανεωμένη iX, η οποία παρουσιάστηκε πρώτη φορά το 2021 και ήταν τότε ό,τι πιο τεχνολογικά εξελιγμένο είχε να προσφέρει η γερμανική εταιρεία.

Με την αναβαθμισμένη εκδοχή, η BMW ελπίζει ότι θα παραμείνει μια δελεαστική πρόταση στην ανώτατη κατηγορία των αμιγώς ηλεκτρικών SUV, καθώς προσφέρει πλέον περισσότερη ισχύ, αναβαθμισμένη τεχνολογία και βελτιωμένες μπαταρίες.

Στην βάση της γκάμας βρίσκεται η iX xDrive45, η οποία διαθέτει μια νέα μπαταρία ωφέλιμης χωρητικότητας 94,8 kWh. Αυτή μπορεί να προσφέρει έως και 30% περισσότερη ενέργεια από ότι η παλαιότερη έκδοση των 71 kWh που υπήρχε στην xDrive40. Ως εκ τούτου, τα νούμερα αυτονομίας σε αυτή την έκδοση είναι αισθητά βελτιωμένα, καθώς μπορεί να διανύει έως 602 χιλιόμετρα με μία φόρτιση, 160 χιλιόμετρα παραπάνω σε σχέση με το μοντέλο που αντικαθιστά.

Η ισχύς του συστήματος κίνησης έχει επίσης βελτιωθεί, καθώς η βασική έκδοση διαθέτει πλέον 408 ίππους – 80 παραπάνω σε σχέση με πριν. Η ροπή έχει επίσης αυξηθεί, στα 700 Nm από 630 που ήταν πριν. Ως αποτέλεσμα η βασική έκδοση της ανανεωμένης BMW iX επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 5,1 δευτερόλεπτα, 1 δευτερόλεπτο πιο γρήγορα.

Fabian Kirchbauer Photography

Στην γκάμα ακολουθεί η xDrive60, η οποία αντικαθιστά την xDrive50. Και αυτή η έκδοση διαθέτει μεγαλύτερη μπαταρία (109,1 kWh αντί για 105,2 kWh), ωστόσο η καλύτερη διαχείριση ισχύος προσφέρει περισσότερη αυτονομία, η οποία, σύμφωνα με την BMW, φτάνει τα 700 χιλιόμετρα με μία φόρτιση. To νούμερο ισχύος είναι επίσης βελτιωμένο, φτάνοντας τους 544 ίππους, ενώ η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα πραγματοποιείται σε 4,6 δευτερόλεπτα.

Στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται η iX M70. Αποκτά επίσης μια νέα μπαταρία, 108,9 kWh, η οποία προσφέρει περισσότερη αυτονομία, που φτάνει έως τα 600 χιλιόμετρα με μία φόρτιση. Αποδίδει τέλος 659 ίππους – 40 παραπάνω από το απερχόμενο μοντέλο – ενώ το 0-100 χλμ./ώρα γίνεται πλέον σε 3,8 δευτερόλεπτα.

Fabian Kirchbauer Photography

Όλες οι εκδόσεις έχουν βελτιωμένο λογισμικό διαχείρισης της μπαταρίας, ενώ η BMW έχει ρυθμίσει το σασί σε κάθε μία έκδοση ξεχωριστά, προκειμένου να βελτιστοποιήσει την απόδοση στον δρόμο. Στις πιο σπορ ρυθμίσεις θα υπάρχει επίσης πιο αισθητή αλλαγή στην συμπεριφορά του οχήματος.

Όσον αφορά την εμφάνιση του νέου μοντέλου, αυτή παραμένει το ίδιο ξεχωριστή και εκκεντρική όπως και πριν. Η μάσκα μπροστά είναι πλέον φωτιζόμενη, ενώ οι γρίλιες έχουν επανασχεδιαστεί, με διαγώνιες γραμμές που οδηγούν στα ανασχεδιασμένα μπροστινά φωτιστικά σώματα. Αυτά αντλούν έντονες επιρροές από την σχεδιαστική γλώσσα «Neue Klasse».

Fabian Kirchbauer Photography

Σε άλλα σημεία, οι μπροστινοί και πίσω προφυλακτήρες – ακόμα και στη βασική έκδοση – είναι ελαφρώς επανασχεδιασμένοι προσφέροντας πιο σπορ εμφάνιση, ενώ οι εκδόσεις M Sport αποκτούν νέο, πιο επιθετικό σχεδιασμό. Οι διαστάσεις των τροχών κυμαίνονται από 20 έως 23 ίντσες και οι μεγαλύτερες ζάντες διαθέτουν ελαστικά με ενσωματωμένα ηχοαπορροφητικά στοιχεία από αφρό για καλύτερη ηχομόνωση.

Το εσωτερικό δεν έχει σημαντικές αλλαγές, καθώς το iX δεν υιοθετεί το νέο Panoramic iDrive της BMW που παρουσιάστηκε στη CES στο Λας Βέγκας. Ο οδηγός έχει στην διάθεσή του μια οθόνη 12,3 ιντσών, ενώ η κεντρική οθόνη αφής είναι 14,9 ίντσες. Αμφότερες στεγάζονται σε ένα ενιαίο καμπυλωτό πάνελ.

Στον βασικό εξοπλισμό υπάρχει διαθέσιμο ηχοσύστημα της Harman Kardon, θερμαινόμενα μπροστινά καθίσματα, θερμαινόμενο τιμόνι και προβολείς LED Matrix. Στην έκδοση M Sport υπάρχουν τα ειδικά καθίσματα M Sport, τα οποία έχουν σχεδιαστεί για να παρέχουν μεγαλύτερη πλευρική στήριξη και έχουν μακρύτερες βάσεις για επιπλέον στήριξη των ποδιών. Αυτά διατίθενται τόσο με οικολογικό όσο και με φυσικό δέρμα. Το δερμάτινο τιμόνι και τα πεντάλ M Sport, ο δίχρωμος πίνακας οργάνων με το λογότυπο M, οι σκούρες ασημί επενδύσεις και η μαύρη γυαλιστερή κεντρική κονσόλα ολοκληρώνουν τις αισθητικές παρεμβάσεις.

To λανσάρισμα του νέου μοντέλου θα πραγματοποιηθεί το 2025, ενώ οι τιμές για την ελληνική αγορά θα ανακοινωθούν σύντομα.

BMW

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!