CES 2025: «Τέλος» στα κουμπιά λέει η BMW με το νέο iDrive

To λογισμικό infotainment που παρουσίασε στο CES 2025 η BMW λειτουργεί πλέον αποκλειστικά και μόνο με την αφή, καθώς ο περιστροφικός διακόπτης αποσύρθηκε.

CES 2025: «Τέλος» στα κουμπιά λέει η BMW με το νέο iDrive

To λογισμικό infotainment που παρουσίασε στο CES 2025 η BMW λειτουργεί πλέον αποκλειστικά και μόνο με την αφή, καθώς ο περιστροφικός διακόπτης αποσύρθηκε.

Οι επόμενες γενιές του iDrive, καθώς και όλων των BMW στο άμεσο μέλλον, θα διαθέτουν καμπίνες με ελάχιστους φυσικούς διακόπτες. Στην παρουσίαση της νέας έκδοσης του iDrive στο Consumer Electronics Show (CES 2025) στο Λας Βέγκας, η γερμανική εταιρεία αποκάλυψε ότι απέσυρε και επίσημα τον περιστροφικό διακόπτη από το infotainment της.

O εν λόγω διακόπτης έκανε πρώτη φορά την εμφάνισή του το 2001, στην Σειρά 7 4ης γενιάς. Ήταν η πρώτη BMW που διέθετε το iDrive και αξιοποιούσε έναν περιστροφικό πολυδιακόπτη στο κέντρο της κονσόλας ο οποίος μείωνε σημαντικά τον αριθμό των υπόλοιπων μπουτόν στην καμπίνα.

Η απόφαση να αποσυρθεί ο συγκεκριμένος περιστροφικός διακόπτης ήρθε μετά από εκτεταμένη έρευνα της γερμανικής εταιρείας στους χρήστες του iDrive, οι οποίοι αποκάλυψαν πως δεν το χρησιμοποιούν και τόσο συχνά.

Ο Joern Freyer, αντιπρόεδρος του τμήματος ανάπτυξης εμπειρίας χρήστη στην BMW ανέφερε σχετικά: «Υπάρχουν όλο και περισσότερες εφαρμογές οι οποίες προέρχονται από τρίτους κατασκευαστές και δεν είναι απολύτως βελτιστοποιημένες για τη χρήση του περιστροφικού διακόπτη. Ειδικά το Spotify και το Apple CarPlay είναι ιδιαίτερα δύσκολα με το κουμπί, επειδή όλες αυτές οι εφαρμογές είναι σχεδιασμένες για οθόνες αφής. Έτσι, οι χρήστες αξιοποιούν όλο και περισσότερο τη λειτουργίες φωνητικών εντολών και την οθόνη αφής, γι’ αυτό και αφαιρέσαμε τον διακόπτη».

Το νέο iDrive που παρουσιάστηκε στο CES ονομάζεται πλέον «Panoramic iDrive Interior» και θα βρίσκεται σε όλα τα μοντέλα Neue Klasse της BMW. Το πρώτο που θα διαθέτει το infotainment θα είναι η BMW iX3, ενώ το 2026 θα ακολουθήσει και η νέα Σειρά 3 και η Χ5.

Ο περιστροφικός διακόπτης δεν θα αφαιρεθεί από τα υπάρχοντα μοντέλα, όπως η BMW iX – η οποία θα ανανεωθεί σύντομα – ή η πιο πρόσφατη γενιά της Σειράς 5 που έφτασε πρόσφατα στις εκθέσεις.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!