To DS 3 θα προσφέρεται και με υβριδικό σύστημα κίνησης

H DS Automobiles παρουσίασε το DS 3 Hybrid, με αυτοφορτιζόμενη μπαταρία και δυνατότητα να καλύπτει περισσότερο από το 50% των διαδρομών σε αστικό κύκλο αμιγώς ηλεκτρικά, μειώνοντας την κατανάλωση καυσίμου κατά 20%.

To DS 3 θα προσφέρεται και με υβριδικό σύστημα κίνησης

H DS Automobiles παρουσίασε το DS 3 Hybrid, με αυτοφορτιζόμενη μπαταρία και δυνατότητα να καλύπτει περισσότερο από το 50% των διαδρομών σε αστικό κύκλο αμιγώς ηλεκτρικά, μειώνοντας την κατανάλωση καυσίμου κατά 20%.

Λίγο πριν από το λανσάρισμα νέων καινοτόμων και αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων της, η DS Automobiles εισάγει νέες «εξηλεκτρισμένες» επιλογές με το νέο DS 3 Hybrid να κάνει την αρχή. Με αυτοφορτιζόμενη υβριδική τεχνολογία, το νέο αυτοκίνητο υπερέχει σε επίπεδο άνεσης, ενεργειακής απόδοσης και κόστος λειτουργίας.

Το σύστημα κίνησης του DS 3 Hybrid αποτελείται από έναν βενζινοκινητήρα απόδσης 136 ίππων και 230 Nm ροπής, σε συνδυασμό με ένα νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων, που ενσωματώνει έναν ηλεκτροκινητήρα 21 kW (28 ίππων) και 55 Nm. Μια μπαταρία ιόντων λιθίου 0,9 kWh τροφοδοτεί το αυτοφορτιζόμενο ηλεκτρικό σύστημα.

Ο βενζινοκινητήρας αποτελεί εξέλιξη του κινητήρα PureTech, με ειδική προσαρμογή για το υβριδικό σύστημα. Είναι 3κύλινδρος με χωρητικότητα 1.199 κ. εκ., και διαθέτει νέο υπερσυμπιεστή μεταβλητής γεωμετρίας για μεγιστοποίηση αντοχής και απόκρισης στις χαμηλές στροφές.

Ο ηλεκτροκινητήρας μόνιμου μαγνήτη, είναι ενσωματωμένος στο κιβώτιο e-DCS6. Το DS 3 Hybrid έχει τη δυνατότητα να λειτουργεί αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια υπό μέτρια φορτία, χωρίς υποβοήθηση από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης. Κατά την επιβράδυνση, ο ηλεκτροκινητήρας λειτουργεί ως γεννήτρια για την ανάκτηση κινητικής ενέργειας και την τροφοδοσία της μπαταρίας.

Για το νέο DS 3 Hybrid, τα 0-100 χλμ./ώρα καλύπτονται σε μόλις 8,4 δευτερόλεπτα (1,2 ταχύτερα από την έκδοση με τον κινητήρα PureTech 130 EAT8), ενώ ο χρόνος εκκίνησης από στάση στα 1000 μέτρα μειώνεται κατά 1,1 δλ., στα 29,7 δευτερόλεπτα.

DS 3 HEV

Σε σύγκριση με το DS 3 PureTech 130 EAT8, στο συνδυαστικό κύκλο WLTP, το DS 3 Hybrid έχει κέρδος σχεδόν 20% σε κατανάλωση (1,2 λίτρα καυσίμου λιγότερα απαιτούνται για κάθε 100 χιλιόμετρα) και μείωση κατά 27 γραμμάρια εκπομπής CO2 ανά χιλιόμετρο (ή -19%), για μία τιμή 112 γρ. CO2 ανά χιλιόμετρο, με συνέπεια το DS 3 Hybrid να μην υπόκειται σε τέλη κυκλοφορίας.

Ο ηλεκτροκινητήρας παρέχει πρόσθετη ροπή στις χαμηλές στροφές, ενώ σε περίπτωση έντονης επιτάχυνσης, πραγματοποιείται αύξηση της ισχύος. Σε μια αστική διαδρομή αρκετών χιλιομέτρων, η υβριδική τεχνολογία του DS 3 Hybrid καθιστά δυνατή την ηλεκτροκίνηση για περισσότερο από το 50% της διαδρομής, με όφελος έως και 38% στην κατανάλωση καυσίμου.

DS 3 HEV

Το υβριδικό σύστημα είναι σχεδιασμένο να λειτουργεί αυτόνομα. Η μπαταρία φορτίζεται αυτόματα κατά την οδήγηση, χωρίς να χρειάζεται να συνδέσετε καλώδια ή να περιμένετε. Καθώς τα στάδια επιβράδυνσης ελέγχονται αυτόματα με σκοπό την ανάκτηση ενέργειας, η χρήση του μηχανικού συστήματος πέδησης περιορίζεται σημαντικά, μειώνοντας τις φθορές και τις εκπομπές μικροσωματιδίων.

Τοποθετημένα κάτω από το καπό και στο πάτωμα, τα εξαρτήματα του υβριδικού συστήματος δεν επηρεάζουν την πρακτικότητα και το χώρο αποσκευών, που είναι ακριβώς ο ίδιος με τη βενζινοκίνητη έκδοση, δηλαδή 350 λίτρα.

DS 3 HEV

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!