Nissan X-Trail N-Trek: Με off-road χαρακτήρα και υβριδική τετρακίνηση

Το Nissan X-Trail N-Trek έχει νέο πακέτο εξωτερικής εμφάνισης, ενώ διατίθεται και με σύστημα τετρακίνησης e-4ORCE για καλύτερη πρόσφυση επί παντός εδάφους.

Nissan X-Trail N-Trek: Με off-road χαρακτήρα και υβριδική τετρακίνηση

Το Nissan X-Trail N-Trek έχει νέο πακέτο εξωτερικής εμφάνισης, ενώ διατίθεται και με σύστημα τετρακίνησης e-4ORCE για καλύτερη πρόσφυση επί παντός εδάφους.

Τα SUV έχουν μπει στους δρόμους κάθε πόλης, αφήνοντας σταδιακά πίσω τους τον «εκτός δρόμου χαρακτήρα» τους. Η Nissan όμως θέλει να διαφοροποιηθεί, με το νέο X-Trail N-Trek. Σκοπός του νέου μοντέλου είναι να ενώσει ξανά τα SUV με το Off-road στοιχείο, όχι μόνο εμφανισιακά αλλά και ουσιαστικά, με αυξημένες εκτός δρόμου δυνατότητες.

Εμφανισιακά, το νέο X-Trail N-Trek είναι αρκετά πιο μυώδες σε σύγκριση με τα υπόλοιπα μοντέλα. Ο εμπρός προφυλακτήρας έχει μαύρα στοιχεία με «κοψίματα» τα οποία λειτουργούν μαζί με τους προβολείς ομίχλης, τα φώτα τεχνολογίας LED και την μεγαλύτερη μαύρη μάσκα σε σχήμα V, για να δώσουν στο όχημα μια δυναμική και αγριεμένη εμφάνιση.

Δύο νεύρα στα πλαϊνά του καπό τονίζουν τις γραμμές του οχήματος και οι νέες ζάντες 18 ιντσών φοράνε χοντρά ελαστικά για καλύτερο «πάτημα» στις εκτός δρόμου περιπέτειες. Το στιλιστικό σύνολο ολοκληρώνεται από τα μαύρου χρώματος καπάκια στους καθρέφτες και την οροφή, η οποία έχει και σχάρα για επιπρόσθετη πρακτικότητα, ενώ διαθέσιμα θα είναι και νέα χρωματικά σύνολα με διχρωμίες.

Στο εσωτερικό υπάρχουν αδιάβροχες επενδύσεις στα καθίσματα, οι οποίες μπορούν να καθαριστούν πολύ πιο εύκολα σε περίπτωση που λερωθούν από λάσπες και χώματα. Θα διατίθεται επίσης ένα πακέτο αξεσουάρ ειδικά για το X-Trail N-Trek, το οποίο περιέχει, μεταξύ άλλων, ελαστικά πατάκια δαπέδου.

Στο κομμάτι των επιδόσεων, η Nissan θα εξοπλίζει το X-Trail με τρικύλιδρο κινητήρα 1,5 λίτρων, ο οποίος θα διατίθεται ως αμιγώς βενζινοκίνητο όχημα με 163 ίππους αλλά και σε μορφή e-POWER, με 204 ίππους. Στην τελευταία ο κινητήρας δεν κινεί άμεσα το όχημα, αλλά παράγει ηλεκτρισμό, φορτίζοντας την μπαταρία, η οποία με τη σειρά της δίνει ενέργεια στους ηλεκτροκινητήρες που κινούν το όχημα.

Οι κορυφαίες εκδόσεις αποκτούν σύστημα τετρακίνησης e-FORCE, την επιλογή 5 ή 7 καθισμάτων στην καμπίνα, καθώς και μια μικρή αύξηση της ισχύος, στους 213 ίππους συνολικά. Ως αποτέλεσμα, η τετρακίνητη έκδοση επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 7 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα, λόγω υβριδικού συστήματος, περιορίζεται στα 180 χλμ./ώρα. Η αμιγώς βενζινοκίνητη έκδοση κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 9,6 δευτερόλεπτα, ενώ συνεχίζει έως τα 200 χλμ./ώρα.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!