Νέο Renault Captur: Στην Ελλάδα το καλοκαίρι με νέα εμφάνιση και κινητήρες έως 160 ίππους

Το νέο Captur της Renault θα είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα με μια γκάμα πέντε κινητήρων, συμπεριλαμβανομένης της έκδοσης διπλού καυσίμου (βενζίνης – LPG).

Νέο Renault Captur: Στην Ελλάδα το καλοκαίρι με νέα εμφάνιση και κινητήρες έως 160 ίππους

Το νέο Captur της Renault θα είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα με μια γκάμα πέντε κινητήρων, συμπεριλαμβανομένης της έκδοσης διπλού καυσίμου (βενζίνης – LPG).

Η Renault αποκάλυψε το ανανεωμένο Captur, το οποίο διαφοροποιείται αισθητά σε εμφάνιση από το τωρινό μοντέλο. Το νέο BSUV έχει μήκος 4,23 μ. και υιοθετεί τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της γαλλικής μάρκας. Η μεγαλύτερη αλλαγή εστιάζεται στο μπροστινό μέρος το οποίο δανείζεται στοιχεία από το Rafale και χαρακτηρίζεται από μια σαφώς πιο premium προσέγγιση.

Φυσικά, το νέο μοντέλο διατηρεί τις διχρωμίες του αμαξώματος που αποτελούσαν βασικό χαρακτηριστικό της δεύτερης γενιάς. Ακόμη πιο εκφραστική μέσα και έξω είναι η νέα, κορυφαία έκδοση esprit Alpine που συνδυάζει κομψότητα και δυναμισμό.

Η καμπίνα εξοπλίζεται με νέες ταπετσαρίες και νέες οθόνες στο ταμπλό. Ανάλογα την έκδοση, είναι πλέον διαθέσιμο το σύστημα πολυμέσων OpenR Link με ενσωματωμένες υπηρεσίες Google, πάνω στο πιο up-to-date λογισμικό τεχνολογίας Android Automotive 12, μια παγκόσμια πρωτιά στην κατηγορία Β.

Η εντελώς νέα ηλεκτρονική αρχιτεκτονική αναβαθμίζει επίσης την ασφάλεια καθώς υιοθετεί μια σειρά 28 βοηθημάτων οδήγησης τελευταίας γενιάς, συμπεριλαμβανομένης της προγνωστικής υβριδικής λειτουργίας οδήγησης και του συστήματος Active Driver Assist, για αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 2.

Το νέο Renault Captur θα είναι διαθέσιμο σύντομα και στην Ελλάδα με μια γκάμα πέντε κινητήρων έως 160 ίππους, συμπεριλαμβανομένης της έκδοσης διπλού καυσίμου (βενζίνης – LPG) των 100 ίππων και της πλήρως υβριδικής επιλογής E-Tech των 145 ίππων.

Συγκεκριμένα, οι επιλογές θα είναι οι εξής:

  • 1.0 TCE 90 με 3κύλινδρο 1.000άρη turbo βενζίνης, ισχύ 90 ίππων, ροπή 160 Nm, 0-100 χλμ./ώρα σε 14’’, μέση κατανάλωση καυσίμου 5,8-5,9 λτ./100 χλμ. και εκπομπές C02 131 γρ./χλμ..
  • 1.0 TCE 100 LPG διπλού καυσίμου με 3κύλινδρο 1.000άρη turbo που χρησιμοποιεί βενζίνη και υγραέριο, ισχύ 100 ίππων, ροπή 160 Nm, 0-100 χλμ./ώρα σε 13’’, μέση κατανάλωση βενζίνης 6,0-6,1 λτ./100 χλμ., μέση κατανάλωση LPG 7,7-7,9 λτ./100 χλμ. και εκπομπές C02 119 γρ./χλμ..
  • 1.3 TCE 140 Mild Hybrid με 4κύλινδρο 1.300άρη turbo βενζίνης, ήπια υβριδικό σύστημα (MHEV), ισχύ 140 ίππων, ροπή 260 Nm, 0-100 χλμ./ώρα σε 8,5’’, μέση κατανάλωση καυσίμου 5,8-5,9 λτ./100 χλμ. και εκπομπές C02 133 γρ./χλμ..
  • 1.3 TCE 160 Mild Hybrid με 4κύλινδρο 1.300άρη turbo βενζίνης, ήπια υβριδικό σύστημα (MHEV), ισχύ 160 ίππων, ροπή 270 Nm, 0-100 χλμ./ώρα σε 10,4’’, μέση κατανάλωση καυσίμου 5,8-5,9 λτ./100 χλμ. και εκπομπές C02 133 γρ./χλμ..
  • 1.6 ETech Full Hybrid 145 με 4κύλινδρο 1.600άρη βενζίνης, full υβριδικό σύστημα (HEV), ισχύ 145 ίππων, ροπή 250 Nm, 0-100 χλμ./ώρα σε 10’’, μέση κατανάλωση καυσίμου 4,7-4,9 λτ./100 χλμ. και εκπομπές C02 105 γρ./χλμ..

Το σύστημα κίνησης έχει αναβαθμιστεί και το τιμόνι έχει βαθμονομηθεί εκ νέου με στόχο τη βελτιωμένη οδηγική εμπειρία και την πιο δυναμική οδήγηση. Ανάλογα με την έκδοση, διαθέσιμο θα είναι και το σύστημα Extended Grip που βελτιστοποιεί την πρόσφυση σε όλες τις συνθήκες οδήγησης.

Το Renault Captur έχει πουλήσει πάνω από δύο εκατομμύρια μονάδες σε 90 χώρες σε όλο τον κόσμο, από την κυκλοφορία του πριν από 11 χρόνια. Η ανανεωμένη δεύτερη γενιά του μοντέλου θα είναι διαθέσιμη και στην Ελλάδα από το καλοκαίρι του 2024.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!