To αμερικανικό ηλεκτρικό SUV Rivian R2 θα έρθει στην Ευρώπη το 2027

Το μεσαίου μεγέθους ηλεκτρικό SUV της Rivian βασίζεται σε μια ολοκαίνουργια πλατφόρμα και θα προσφέρει πάνω από 550 χλμ. αυτονομίας.

To αμερικανικό ηλεκτρικό SUV Rivian R2 θα έρθει στην Ευρώπη το 2027

Το μεσαίου μεγέθους ηλεκτρικό SUV της Rivian βασίζεται σε μια ολοκαίνουργια πλατφόρμα και θα προσφέρει πάνω από 550 χλμ. αυτονομίας.

Το ολοκαίνουργιο Rivian R2 θα έρθει στην Ευρώπη το 2027, σύμφωνα με τo Auto Express. Το μεσαίου μεγέθους SUV θα είναι το πρώτο μοντέλο της αμερικανικής νεοφυούς εταιρείας ηλεκτρικών αυτοκινήτων που θα πωλείται στην ευρωπαϊκή αγορά, όπου θα αναμετρηθεί με το best-seller Tesla Model Y.

Σε πλήρη αντίθεση με το στρογγυλεμένο σχήμα του Model Y, το R2 υιοθετεί την τετραγωνισμένη αλλά καθαρή και φουτουριστική σχεδιαστική γλώσσα που φέρουν το pick-up R1T και το επταθέσιο SUV R1S της Rivian. Μια λεπτομέρεια που μεταφέρθηκε στο R2 είναι ο χαρακτηριστικός κάθετος σχεδιασμός των προβολέων «σταδίου» της Rivian, με τις δύο μονάδες να συνδέονται με μια πλατιά μπάρα φωτισμού που εκτείνεται σε όλο το εμπρός μέρος του αυτοκινήτου.

Το πίσω τμήμα διαθέτει μια παρόμοια μπάρα φώτων σε όλο το πλάτος, και μεγάλη ανάγλυφη αναγραφή «Rivian». Όπως και τα μεγάλα αδέρφια του, το εσωτερικό του R2 είναι κατασκευασμένο με υλικά που επιλέχθηκαν για τη βιωσιμότητα και την ανθεκτικότητά τους, με υφάσματα και επιφάνειες που καθαρίζονται εύκολα.

Η Rivian αναφέρει ότι το μέγεθος του χώρου για τα πόδια στο πίσω μέρος αποτελούσε προτεραιότητα για να διασφαλιστεί ότι τα μακρινά ταξίδια θα είναι άνετα για όλους στο πενταθέσιο SUV. Το μεταξόνιο των 2,935 μέτρων θα βοηθήσει σε αυτό, καθώς είναι κατά 45 χιλιοστά μεγαλύτερο από αυτό του Model Y. Αν και αξίζει να σημειωθεί ότι το R2 έχει μήκος 4,715 μ., ενώ το Tesla εκτείνεται στα 4,751 μ.

Ορισμένα ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά του R2 περιλαμβάνουν έναν φακό αποθηκευμένο στην πόρτα του οδηγού, ενώ πέραν από τα τέσσερα κανονικά παράθυρα, χαμηλώνει πλήρως και το πίσω παρμπρίζ, ενώ ανοίγουν και τα τζάμια πίσω από τις θύρες, και η εταιρεία υποστηρίζει ότι με αυτό τον τρόπο «προσκαλεί τον έξω κόσμο», όπως το California Mode στο Fisker Ocean, έναν άλλο μελλοντικό ανταγωνιστή του R2.

Όλα τα καθίσματα του Rivian μπορούν επίσης να αναδιπλωθούν και να δημιουργήσουν ένα εντελώς επίπεδο δάπεδο όταν χρειάζεται να μεταφέρετε φορτίο ή θέλετε να χρησιμοποιήσετε το αυτοκίνητο για κάμπινγκ. Εναλλακτικά, επιπλέον αποθηκευτικός χώρος συναντάται κάτω από το καπό (frunk).

Η Rivian έλαβε υπόψη της τα σχόλια των ιδιοκτητών των R1T και R1S που παραπονέθηκαν για την έλλειψη ντουλαπιού, οπότε το R2 διαθέτει δύο: ένα στην παραδοσιακή θέση και ένα άλλο κάτω από τη μεγαλύτερη κεντρική οθόνη αφής. Ο νέος σχεδιασμός του τιμονιού στο R2 ενσωματώνει επίσης δύο επιλογείς ελέγχου με απτική ανάδραση.

Το Rivian R2 βασίζεται στην ολοκαίνουργια πλατφόρμα της εταιρείας, η οποία έχει σχεδιαστεί με γνώμονα τις επιδόσεις, την αυτονομία και την αποδοτικότητα, και θα χρησιμοποιηθεί επίσης για να υποστηρίξει ένα πιο προσιτό crossover, το Rivian R3. Η πλατφόρμα ενσωματώνει μια δομική μπαταρία, το επάνω μέρος της οποίας χρησιμεύει ως δάπεδο του οχήματος, και άλλα εξαρτήματα που σχεδιάστηκαν για να μειώσουν δραματικά την πολυπλοκότητα.

Το R2 θα προσφέρεται με επιλογή δύο μεγεθών μπαταρίας, η μεγαλύτερη εκ των οποίων θα παρέχει αυτονομία άνω των 550 χλμ., σύμφωνα με τη Rivian. Η εταιρεία ισχυρίζεται επίσης ότι η ταχεία φόρτιση από 10-80% θα διαρκεί λιγότερο από 30 λεπτά, αλλά οι ακριβείς ταχύτητες δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμα.

Η Rivian επιβεβαίωσε ότι θα υπάρχουν τρεις διατάξεις ηλεκτροκινητήρων: μονός κινητήρας στον πίσω άξονα, τετρακίνηση με δύο μοτέρ και μια διάταξη με τρεις κινητήρες, δύο στον πίσω άξονα και έναν για τους εμπρός τροχούς. Οι αποδόσεις ισχύος για την τριάδα δεν έχουν αποκαλυφθεί ακόμα, αλλά γνωρίζουμε ότι τα ταχύτερα μοντέλα θα επιταχύνουν από 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 3,2 δλ., ξεπερνώντας το Tesla Model Y Performance και το Kia EV6 GT των 585 ίππων.

Επειδή το R2 είναι σε θέση να λαμβάνει συχνές ενημερώσεις λογισμικού από την Rivian, μπορούν να προστεθούν νέα χαρακτηριστικά μετά την κυκλοφορία του, ενώ οι 11 κάμερες και τα 5 ραντάρ θα του επιτρέπουν να προσφέρει βελτιωμένες δυνατότητες αυτόνομης οδήγησης σε σχέση με τα προηγούμενα μοντέλα της μάρκας.

Αποκλειστική συνεργασία: Auto Express

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!