H νέα BMW iX3 θα έχει πολύ υψηλότερη αυτονομία

Η BMW ετοιμάζεται να λανσάρει μια ολοκαίνουργια έκδοση του SUV iX3, με εντυπωσιακή νέα εμφάνιση και πολύ μεγαλύτερη αυτονομία.

H νέα BMW iX3 θα έχει πολύ υψηλότερη αυτονομία

Η BMW ετοιμάζεται να λανσάρει μια ολοκαίνουργια έκδοση του SUV iX3, με εντυπωσιακή νέα εμφάνιση και πολύ μεγαλύτερη αυτονομία.

Το πρωτότυπο BMW Vision Neue Klasse που παρουσιάστηκε στην έκθεση αυτοκινήτου του Μονάχου πέρυσι, άνοιξε την όρεξη για την ηλεκτροκίνητη εκδοχή της επόμενης Σειράς 3 της γερμανικής μάρκας. Αλλά οι αγοραστές των SUV ίσως είναι οι πρώτοι που θα γνωρίσουν το επόμενο κύμα μοντέλων BMW όταν η νέα X3 ξεκινήσει να πωλείται στα τέλη του 2025.

Πιθανότατα θα φέρει την ονομασία BMW iX3, αντανακλώντας το αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης. Το μοντέλο παρουσιάστηκε σε ένα βίντεο που δημοσιοποίησε η BMW και ήδη έχουν εντοπιστεί καμουφλαρισμένα αυτοκίνητα σε δοκιμές, τα οποία διαθέτουν μια γραμμή οροφής με μεγαλύτερη κλίση από το σημερινό οικογενειακό SUV.

Σε συνδυασμό με το μεγαλύτερο μεταξόνιο, αυτά τα δύο στοιχεία αποτελούν ένδειξη ότι το νέο αυτοκίνητο βασίζεται στην πλατφόρμα Neue Klasse. Το όνομα, που σημαίνει «νέα τάξη», μια αναφορά στην τελευταία φορά που η γκάμα της BMW υπέστη σημαντική αλλαγή τη δεκαετία του 1960.

Οι BMW Neue Klasse θα προσφέρουν σημαντικές βελτιώσεις σε σχέση με τους προκατόχους τους. Μιλώντας στο Auto Express, ο επικεφαλής ανάπτυξης της BMW, Frank Weber, δήλωσε ότι τα νέα μοντέλα θα πρέπει να έχουν «30% μεγαλύτερη αυτονομία, 30% ταχύτερη φόρτιση και 25% υψηλότερη αποδοτικότητα» από τις τρέχουσες ηλεκτρικές BMW, πράγμα που σημαίνει ότι ένα νέο iX3, που βασίζεται στην αυτονομία των 460 χλμ. του υφιστάμενου αυτοκινήτου, θα μπορούσε να ξεπεράσει τα 560 χλμ.

Τα περισσότερα μοντέλα Neue Klasse αναμένεται να χρησιμοποιούν διάταξη με έναν κινητήρα τοποθετημένο πίσω, αλλά το τμήμα M της BMW, υπεύθυνο για τα αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων, αναφέρει ότι υπάρχει η δυνατότητα για μια διάταξη με δύο κινητήρες και τετρακίνηση.

BMW X3

Άλλο ένα πλεονέκτημα της νέας πλατφόρμας είναι ο χώρος. Ένα μεγαλύτερο μεταξόνιο, συν ένα πιο λεπτό και αποδοτικό πακέτο μπαταριών θα μπορούσε να σημαίνει καμπίνα μεγέθους X5 σε αποτύπωμα μεγέθους X3, παρά τη χαμηλότερη, πιο αεροδυναμική γραμμή οροφής. Οι εικόνες μας δείχνουν πώς θα μπορούσε να μοιάζει το μοντέλο, με καθαρό σχεδιασμό και μάσκα νεφρών που καταλήγει απευθείας στους προβολείς LED, παρόμοια με αυτή του Vision Neue Klasse concept.

Το εσωτερικό είναι επίσης πιθανό να απηχεί τη μινιμαλιστική εμφάνιση που είδαμε στο αυτοκίνητο της έκθεσης, χρησιμοποιώντας τη νέα οθόνη Panoramic Vision της BMW και ένα τρισδιάστατο head-up display σε όλο το πλάτος που προβάλλει πληροφορίες στο κάτω μέρος του παρμπρίζ. Μια μεγάλη οθόνη αφής θα χρησιμοποιείται για το χειρισμό των περισσότερων λειτουργιών και οι χρήστες θα μπορούν να μεταφέρουν widgets μεταξύ των δύο οθονών.

Ο επικεφαλής της BMW, Oliver Zipse, δήλωσε ότι μπορούμε να περιμένουμε έξι μοντέλα βασισμένα στην αρχιτεκτονική Neue Klasse μέχρι το 2025, με ένα sedan μεγέθους Σειράς 3 και το νέο iX3 να κάνουν το ντεμπούτο τους περίπου την ίδια χρονική περίοδο. Άλλα μοντέλα θα πρέπει να περιλαμβάνουν ένα coupe, ένα station wagon και ένα μεγαλύτερο SUV μεγέθους X5. Η BMW στοχεύει τουλάχιστον οι μισές πωλήσεις της να είναι αμιγώς ηλεκτρικές έως το 2030.

Αποκλειστική συνεργασία: Driving Electric

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!