Συνεργασία Mercedes και BMW για δίκτυο φόρτισης στην Κίνα

Η Mercedes και η BMW, δύο μεγάλοι ανταγωνιστές της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, θα συνεργαστούν στη δημιουργία ενός δικτύου ταχείας φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Κίνα.

Συνεργασία Mercedes και BMW για δίκτυο φόρτισης στην Κίνα

Η Mercedes και η BMW, δύο μεγάλοι ανταγωνιστές της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, θα συνεργαστούν στη δημιουργία ενός δικτύου ταχείας φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Κίνα.

Mercedes και BMW ανταγωνίζονται η μία την άλλη εδώ και δεκαετίες, αλλά και οι δύο εταιρείες είναι αρκετά σοφές ώστε να αφήσουν στην άκρη την αντιπαλότητά τους και να συνεργάζονται όταν αυτό έχει νόημα. Η BMW Brilliance Automotive και το Mercedes-Benz Group China, τα περιφερειακά τμήματα των γερμανικών εταιρειών στην Κίνα, πραγματοποίησαν μια ανακοίνωση-έκπληξη.

Οι δύο εταιρείες ενώνουν επίσημα τις δυνάμεις τους για τη δημιουργία ενός δικτύου ταχείας φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Κίνα τα επόμενα χρόνια, με μια κοινοπραξία 50:50. Ο κύριος στόχος είναι η κατασκευή τουλάχιστον 1.000 σταθμών φόρτισης με περίπου 7.000 πυλώνες φόρτισης υψηλής ισχύος έως τα τέλη του 2026.

Οι πρώτοι σταθμοί θα λειτουργήσουν ήδη από το επόμενο έτος σε περιοχές της Κίνας όπου τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα είναι δημοφιλή. Όσον αφορά την προέλευση της ενέργειας, η BMW και η Mercedes προσπαθούν να προμηθεύονται ηλεκτρική ενέργεια από ανανεώσιμες πηγές, όπου αυτό είναι εφικτό.

Αυτό το δίκτυο φόρτισης υψηλών προδιαγραφών θα είναι προσβάσιμο σε όλους, αλλά οι κάτοχοι αυτοκινήτων BMW ή Mercedes, θα επωφελούνται από ορισμένα αποκλειστικά προνόμια. Οι λεπτομέρειες σχετικά με αυτά τα πλεονεκτήματα είναι ελάχιστες προς το παρόν, αλλά η BMW και η Mercedes σχεδιάζουν να εφαρμόσουν τη λειτουργία plug & charge και να υποστηρίζουν online κρατήσεις.

Η κινεζική αγορά είναι πολύ σημαντική και για τις δύο εταιρείες, όσον αφορά τα ηλεκτρικά οχήματα. Η BMW iX3 κατασκευάζεται αποκλειστικά στην Κίνα και αποστέλλεται σε όλο τον κόσμο. Επιπλέον, το i3 Sedan, το ηλεκτρικό μοντέλο της Σειράς 3 με μακρύ μεταξόνιο, κατασκευάζεται επίσης εκεί, αλλά μόνο για την τοπική αγορά, αφού δεν εξάγεται.

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα της BMW που θα βασίζονται στη νέα πλατφόρμα Neue Klasse θα κατασκευάζονται επίσης στην Κίνα. Στην πραγματικότητα, το πρόσφατα εγκαινιασμένο Designworks Shanghai Studio εργάζεται ήδη πάνω σε μοντέλα προσαρμοσμένα στα τοπικά γούστα με βάση τη νέα πλατφόρμα.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!