Το Renault Twingo επιστρέφει ηλεκτρικό με τιμή κάτω των 20.000 €

Το ηλεκτρικό Renault Twingo θα αποτελέσει ένα προσιτό τετράθυρο ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης που θα έχει τιμή εκκίνησης κάτω των 20.000 ευρώ.

Το Renault Twingo επιστρέφει ηλεκτρικό με τιμή κάτω των 20.000 €

Το ηλεκτρικό Renault Twingo θα αποτελέσει ένα προσιτό τετράθυρο ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης που θα έχει τιμή εκκίνησης κάτω των 20.000 ευρώ.

Το Renault Twingo έχει αναγεννηθεί ως ένα προσιτό ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης που η γαλλική μάρκα ισχυρίζεται ότι θα διαθέτει την καλύτερη απόδοση στην κατηγορία του και τιμή εκκίνησης κάτω από 20.000 ευρώ. Ο μελλοντικός αντίπαλος του Citroen e-C3 και του Dacia Spring θα τοποθετηθεί κάτω από το νέο, αμιγώς ηλεκτρικό hatchback Renault 5 και το compact SUV Renault 4 στη γκάμα της γαλλικής μάρκας. Θα περάσει από το concept στην παραγωγή σε μόλις δύο χρόνια -συμβαδίζοντας με την ταχύτητα των κινεζικών εταιρειών- και αναμένεται να καταφθάσει το 2026.

Το Twingo πρόκειται να προσφέρει αξιοσημείωτες τιμές απόδοσης έως και 10 kWh/100 χλμ. και κατά τη διάρκεια της ζωής του θα είναι υπεύθυνο για 75% λιγότερες εκπομπές CO2 από το μέσο ευρωπαϊκό αυτοκίνητο εσωτερικής καύσης που πωλείται φέτος. Θα κατασκευάζεται επίσης στην Ευρώπη και χάρη στη χαμηλή τιμή του, η Renault ισχυρίζεται ότι το Twingo θα είναι διαθέσιμο με δόσεις μικρότερες των 100 ευρώ το μήνα.

Το νέο Twingo θα σχεδιαστεί θα κατασκευαστεί και θα παραχθεί από την Ampere, ένα ξεχωριστό τμήμα του ομίλου Renault που επικεντρώνεται στα ηλεκτροκίνητα οχήματα για τις κατηγορίας Β και C. Θα παράγει ηλεκτρικά οχήματα που θα φέρουν το σήμα της Renault. Δεν έχουν αποκαλυφθεί ακόμη τεχνικές λεπτομέρειες, αλλά η Ampere ήδη διαθέτει μια ειδική πλατφόρμα ηλεκτρικών αυτοκινήτων για μοντέλα της κατηγορίας B με την ονομασία AmpR Small (προηγουμένως CMF-B EV), η οποία θα χρησιμεύσει ως βάση για τα νέα Renault 5 και 4. Φαίνεται λογικό ότι το Twingo θα χρησιμοποιήσει την ίδια πλατσφόρμα.

Η Ampere θα συμβάλει στην επίτευξη μιας επταμερούς ευρωπαϊκής γκάμας ηλεκτρικών αυτοκινήτων για τη Renault μέχρι το 2031, η οποία θα περιλαμβάνει τα Megane E-Tech, Scenic E-Tech, Renault 5, Renault 4, Twingo και δύο επιπλέον οχήματα.

Στόχος της είναι επίσης να επιτύχει το ίδιο επίπεδο τιμών για ηλεκτρικά αυτοκίνητα με αυτά που έχουν θερμικό κινητήρα έως το 2027-2028, με ένα σχέδιο μείωσης του μεταβλητού κόστους για τη δεύτερη γενιά των μεγαλύτερων ηλεκτρικών οχημάτων της κατηγορίας C (διάδοχοι των Megane E-Tech και Scenic E-Tech) έως και 40%. Η Ampere ευελπιστεί να πουλάει περίπου 300.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα ετησίως έως το 2025, τα οποία θα αυξηθούν σε ένα εκατομμύριο το 2031.

Εκτός από την κατασκευή του αμιγώς ηλεκτρικού Renault 5 που αναμένεται να ξεκινήσει να πωλείται του χρόνου, μαζί με τα επερχόμενα Renault 4 και Twingo, η Ampere θα παράγει επίσης τουλάχιστον δύο μοντέλα για τη μάρκα υψηλών επιδόσεων του ομίλου, την Alpine, το επόμενο Micra για τη Nissan και θα υποστηρίξει επίσης την πορεία της Dacia προς την ηλεκτροκίνηση.

Ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Renault, Luca de Meo, δήλωσε πριν από την αποκάλυψη του νέου Twingo: «Στο αληθινό πνεύμα της Renault, η Ampere έχει σχεδιαστεί για να κάνει τα ηλεκτρικά και συνδεδεμένα αυτοκίνητα προσιτά για όλους, αντιμετωπίζοντας τις επιταγές της ενεργειακής μετάβασης και αξιοποιώντας τις ευκαιρίες ανάπτυξης στην αγορά».

«Η μοναδικότητα της Ampere βασίζεται σε μια ανοιχτή και οριζόντια προσέγγιση με τους καλύτερους στην κατηγορία τους εταίρους, εξασφαλίζοντας χαμηλό ρίσκο, ευελιξία και έξυπνη κατανομή κεφαλαίων για την πλοήγηση σε ένα ταχέως μεταβαλλόμενο και ανταγωνιστικό περιβάλλον».

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!