50 χρόνια Audi «Vorsprung durch Technik»

Ένα σύνθημα με ιστορία μισού αιώνα: Πρόοδος μέσα από την τεχνολογία

50 χρόνια Audi «Vorsprung durch Technik»

Ένα σύνθημα με ιστορία μισού αιώνα: Πρόοδος μέσα από την τεχνολογία

Το σύνθημα της Audi «Vorsprung durch Technik» γίνεται 50 ετών, αλλά ακόμα και μισό αιώνα μετά την πρώτη χρήση του, αντιπροσωπεύει ακόμα μια πληθώρα καινοτομιών της γερμανικής μάρκας και εκφράζει τον μελλοντικό προσανατολισμό της.

Το 1969 έγινε η συγχώνευση της Auto Union GmbH, με έδρα το Ingolstadt και της Neckarsulmer NSU Motorenwerke, για τη δημιουργία της Audi NSU Auto Union AG με έδρα το Neckarsulm. Η γκάμα μοντέλων της νέας εταιρείας περιείχε από τους αερόψυκτους κινητήρες της πισωκίνητης  σειράς NSU Prinz και τους υδρόψυκτους τετρακύλινδρους κινητήρες των προσθιοκίνητων Audi 60 και Audi 100 έως τον περιστροφικό κινητήρα του NSU Ro 80.

Η ιδέα να επικοινωνηθεί αυτή η τεχνολογική ποικιλομορφία ως πλεονέκτημα σε σχέση με τους ανταγωνιστές ήρθε το 1970 από τον Hans Bauer. Ο υπάλληλος του διαφημιστικού τμήματος της εταιρίας επινόησε το σλόγκαν που θα αναγνωρίζονταν σε όλο τον κόσμο για δεκαετίες.

Το «Vorsprung durch Technik» έκανε την πρώτη του εμφάνιση σε μια γιγαντοαφίσα τον Ιανουάριο του 1971 και σύντομα βρέθηκε επίσης στα διαφημιστικά φυλλάδια των Audi 100, Audi 100 Coupé S, Audi 80 και Audi 50. Το σύνθημα τροποποιήθηκε με την πάροδο των ετών με πολλούς τρόπους, όπως «Audi. Ένα ωραίο κομμάτι της τεχνολογίας. ” ή «Audi. Άνετη οδήγηση με τέλεια τεχνολογία », αλλά η εταιρεία επέστρεψε σύντομα στο πιο… πιασάρικο πρωτότυπο.

Οδηγούμε το νέο ηλεκτρικό SUV, Audi Q4 e-tron

Με την εμφάνιση του Audi quattro το 1980, το σύνθημα χρησιμοποιήθηκε πάνω στη μεγαλύτερη φωτιζόμενη διαφήμιση εκείνα τα χρόνια στην Ευρώπη, η οποία εγκαταστάθηκε σε ένα ύψωμα κατά μήκος του γερμανικού αυτοκινητόδρομου A9, στην έξοδο για Ingolstadt-Nord.

Στην έκθεση με τίτλο «Living Progress – 50 Years of Vorsprung durch Technik» που θα γίνει τον Δεκέμβριο, η Audi θα δείξει στους επισκέπτες του Audi Forum Neckarsulm το πάθος της για την τεχνολογία όλα αυτά τα χρόνια.

Αλλά ποια ορόσημα έθεσαν τα θεμέλια για το γεγονός ότι το “Vorsprung durch Technik” συνεχίζει να αντιπροσωπεύει το κίνητρο για καινοτομία της Audi να χρησιμοποιείται σε όλες τις διαφημίσεις Audi;

«Το πιο σημαντικό ορόσημο για μένα είναι η τεχνολογία quattro. Δεν ήταν μόνο το θεμέλιο για τις επιτυχίες στα ράλλυ, αλλά αντιπροσωπεύει επίσης τη μεταφορά της εμπειρίας μας από τους αγώνες στα αυτοκίνητα παραγωγής. Έκτοτε, το quattro και η Audi πάνε μαζί. Εξίσου σημαντικό ήταν και το πρώτο Audi A8 με τεχνολογία Audi Space Fram το 1994, το οποίο μας καθιέρωσε στην premium κατηγορία. ” εξηγεί ο OliverHoffmann, Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της AUDI AG για την Τεχνική Ανάπτυξη.

Audi RS Torque Splitter: Τι είναι ο κατανεμητής ροπής

Η «δεκαετία της Audi» ξεκίνησε στο Le Mans στις αρχές της δεκαετίας του 2000. Με νέες τεχνολογίες όπως FSI, Turbo-FSI, laser light, υβριδική τεχνολογία, η Audi κυριάρχησε στον φημισμένο αγώνα με νίκες επί σειρά ετών. Το μικρό αλουμινένιο Α2 TDI έκανε επίσης το ντεμπούτο του εκείνη την εποχή: Ήταν το πρώτο και, μέχρι σήμερα, μόνο τετράθυρο αυτοκίνητο με κατανάλωση τριών λίτρων καυσίμου ανά 100 χλμ.

Η εταιρεία έκανε το επόμενο άλμα το 2018 με την εισαγωγή του Audi e-tron, το πρώτου αμιγώς ηλεκτρικό Audi που μπήκε σε μαζική παραγωγή, με αυτονομία 400 χιλιομέτρων άνοιξε το δρόμο για την premium ηλεκτροκινητικότητα. Τρία χρόνια αργότερα, κυκλοφόρησε στην αγορά το Audi e-tron GT, ως απόδειξη ότι το μέλλον της ηλεκτροκίνησης μπορεί να είναι συναρπαστικό.

Η νέα εμπορική καμπάνια “Future is an Attitude” υπογραμμίζει την προσέγγιση της Audi που έχει συνεχώς το βλέμμα της στραμμένο στο μέλλον. Στο τέλος της δεκαετίας του 2010, η βιωσιμότητα έγινε βασικός στόχος της εταιρείας. «Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η Audi είναι αφοσιωμένη στο περιβάλλον, παίρνει μέτρα για την αποδοτικότητα των πόρων και μειώνει το οικολογικό της αποτύπωμα με το περιβαλλοντικό της πρόγραμμα « Mission Zero», λέει ο Hildegard Wortmann, Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της AUDI AG, υπεύθυνος για τις πωλήσεις και το μάρκετινγκ.

Ο στόχος είναι ως το 2050 να καταφέρει η Audi να έχει ουδέτερο ανθρακικό αποτύπωμα. «Αναπτυσσόμαστε ως πάροχος βιώσιμης premium κινητικότητας και θέλουμε να είμαστε ηγέτες σε αυτή την κατηγορία. Γι ‘αυτό εστιάζουμε τις προσπάθειές μας στο να είμαστε τεχνολογικά οι καλύτεροι στην φιλική προς το περιβάλλον οδήγηση. Γι’ αυτό η Audi σταματά να παρουσιάζει νέα μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης από το 2026», εξηγεί ο Wortmann.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!