H Volvo προετοιμάζει το πρώτο της MPV: Το ΕΜ90

Η Volvo μπορεί να έχει καταργήσει στην Ευρώπη τα station wagon που την έκαναν διάσημη στο παρελθόν, αλλά εξακολουθεί να στοχεύει στην πρακτικότητα με αυτό το νέο MPV, το οποίο όμως δεν είναι δεδομένο ότι θα κάνει την εμφάνισή του στη Γηραιά Ήπειρο.

H Volvo προετοιμάζει το πρώτο της MPV: Το ΕΜ90

Η Volvo μπορεί να έχει καταργήσει στην Ευρώπη τα station wagon που την έκαναν διάσημη στο παρελθόν, αλλά εξακολουθεί να στοχεύει στην πρακτικότητα με αυτό το νέο MPV, το οποίο όμως δεν είναι δεδομένο ότι θα κάνει την εμφάνισή του στη Γηραιά Ήπειρο.

Στην ευρωπαϊκή αγορά δεν υπάρχει πια μοντέλο της Volvo σε μορφή station wagon, που στο παρελθόν αποτελούσε σήμα κατατεθέν της μάρκας. Αλλά τα πρακτικά αμαξώματα -πέραν των SUV– δεν βρίσκονται εκτός των σχεδίων της σουηδικής εταιρείας, καθώς η Volvo θα παρουσιάσει ένα νέο αμιγώς ηλεκτρικό MPV (Multi-Purpose Vehicle) που ονομάζεται EM90.

Η Volvo περιγράφει το εν λόγω μοντέλο ως το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό premium MPV της. Το EM90 πρόκειται να παρουσιαστεί στις 12 Νοεμβρίου. Ωστόσο, δεν είναι δεδομένο ότι θα καταφθάσει στην Ευρώπη ή τις ΗΠΑ, καθώς η εταιρεία δεν σχεδιάζει αυτή τη στιγμή να το διαθέσει σε αυτές τις αγορές. Αντ’ αυτού, το Volvo ΕΜ90 θα απευθύνεται κυρίως στην κινεζική αγορά, όπου τα van μεταφοράς ανθρώπων εξακολουθούν να αποτελούν προσδόκιμη αγορά.

Η μοναδική εικόνα teaser που δημοσιοποίησε η Volvo υποδηλώνει ότι το νέο μοντέλο θα είναι ένα πολυτελές προϊόν. Μέσα από την πανοραμική ηλιοροφή διακρίνονται δύο ξεχωριστά καθίσματα στη μεσαία σειρά. Η θέση των χειρολαβών των πίσω θυρών υποδηλώνει ότι το EM90 θα έχει συρόμενες πόρτες τύπου MPV, για εύκολη είσοδο και έξοδο.

Υπάρχει επίσης ένα κανονικό καπό, αντί για το κεκλιμένο ρύγχος των παλαιών MPV, προσφέροντας, ίσως, επιπλέον αποθηκευτικό χώρο. Η Volvo δεν έχει αποκαλύψει ακόμα τεχνικές λεπτομέρειες, αλλά θα περιμέναμε ότι θα μοιραστεί τουλάχιστον κάποια από την τεχνολογία του με το νέο ηλεκτρικό SUV EX90.

Αυτό σημαίνει ότι πιθανότατα θα διαθέτει ένα σύστημα κίνησης με δύο ηλεκτροκινητήρες, συνολικής ισχύος 300 kW (408 ίππων), και μια μεγάλη μπαταρία 111 kWh, που θα του προσφέρει αυτονομία γύρω στα 550 χλμ. Θα πρέπει επίσης να παρέχει δυνατότητα ταχείας φόρτισης. Το EX90 έχει τη δυνατότητα πλήρωσης της μπαταρίας από 10-80% σε περίπου μισή ώρα.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!