Έρχεται ανανέωση για το Range Rover Evoque

Διακριτικές εξωτερικές βελτιώσεις και τεχνολογικές αναβαθμίσεις προβλέπονται για το compact Range Rover Evoque.

Έρχεται ανανέωση για το Range Rover Evoque

Διακριτικές εξωτερικές βελτιώσεις και τεχνολογικές αναβαθμίσεις προβλέπονται για το compact Range Rover Evoque.

Tο δημοφιλές μοντέλο της Jaguar Land Rover, το Range Rover Evoque, πρόκειται να δεχτεί μερικές βελτιώσεις για να διατηρηθεί κοντά στην κορυφή του τομέα των μεσαίων premium SUV και εντοπίσαμε το ανανεωμένο μοντέλο σε δοκιμές εξέλιξης για πρώτη φορά.

Η υφιστάμενη δεύτερη γενιά του Evoque λανσαρίστηκε το 2019, αν και υποψιαζόμαστε ότι αυτό το αυτοκίνητο δοκιμών είναι μια αναβάθμιση για το μοντέλο του 2024 και όχι ένα πλήρες facelift. Η σχεδίαση κάτω από το καμουφλάζ δεν φαίνεται να απέχει πολύ από εκείνη του απερχόμενου αυτοκινήτου.

Το εμπρός μέρος εξακολουθεί να διαθέτει τα ίδια κομψά φωτιστικά σώματα που συνδυάζονται με τη λεπτή γρίλια, αν και θα μπορούσαμε να δούμε μια νέα σχεδίαση LED. Το κάτω μέρος της εμπρός μάσκας φαίνεται επίσης αμετάβλητο, αλλά οι πλευρικές εισαγωγές αέρα δείχνουν να είναι λιγότερο έντονες.

Οι αναδυόμενες χειρολαβές των θυρών, οι επιθετικοί θόλοι των τροχών και η γραμμή οροφής συνεχίζουν να προσδίδουν στο Evoque ένα σπορ πλευρικό προφίλ. Φαίνεται ότι τα λεπτά πίσω φώτα θα διατηρηθούν, ενδεχομένως με νέες σχεδιαστικές λεπτομέρειες, αλλά το κάτω μέρος της ουράς φαίνεται νέο, καταργώντας το διακοσμητικό διαχύτη του σημερινού μοντέλου.

Ένα αξιοσημείωτο στοιχείο σε αυτό το αυτοκίνητο δοκιμών είναι τα δύο πτερύγια στο αμάξωμα, που υποδηλώνουν ότι πρόκειται για το plug-in υβριδικό μοντέλο. Το υπάρχον plug-in υβριδικό Evoque P300e συνδυάζει έναν 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων, ισχύος 200 ίππων, που μεταδίδει κίνηση στους εμπρός τροχούς, με τον πίσω άξονα να τροφοδοτείται από μια μπαταρία 12,2 kWh για συνδυαστική ισχύ 309 ίππων.

Το Evoque PHEV έχει τη δυνατότητα να διανύσει 63 χλμ. αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια, τιμή που απέχει από τα 86 χλμ. της νέας BMW X1 xDrive30e και τα 71 χλμ. της πρόσφατα ανανεωμένης Mercedes GLA 250e. Θα περιμένουμε να δούμε αν η Range Rover έχει καταφέρει να αυξήσει την αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία. Το plug-in υβριδικό Evoque θα είχε σίγουρα μεγαλύτερη απήχηση στους αγοραστές εταιρικών αυτοκινήτων αν μπορούσε να διανύσει πάνω από 65 χλμ.

Από τότε που κυκλοφόρησε το υφιστάμενο Evoque, είδαμε νέες εκδόσεις των Range Rover και Range Rover Sport να κυκλοφορούν με ενημερωμένες εκδόσεις του συστήματος infotainment Pivi Pro της JLR. Δεν περιμένουμε ότι η οθόνη 13,1 ιντσών αυτών των αυτοκινήτων θα αντικαταστήσει τη μονάδα 10 ιντσών του Evoque, αλλά σίγουρα θα προστεθούν κάποια νέα χαρακτηριστικά λογισμικού.

Αποκλειστική συνεργασία: Auto Express

Απόδοση: Φαμπρίτσιο Λαζάκις

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!