Η BMW θα προσθέσει στη γκάμα της τη σκληροπυρηνική M2 CS

Η επόμενη BMW M2 CS θα προσφέρει υψηλές επιδόσεις σε ένα επιθετικό compact πακέτο.

Η BMW θα προσθέσει στη γκάμα της τη σκληροπυρηνική M2 CS

Η επόμενη BMW M2 CS θα προσφέρει υψηλές επιδόσεις σε ένα επιθετικό compact πακέτο.

Το εισαγωγικού επιπέδου coupe M2 της BMW M πρόκειται να αποκτήσει μια μεγάλη αναβάθμιση με τη μορφή ενός σκληροπυρηνικού μοντέλου CS. Όπως και με τη βασική M2, η νέα BMW M2 CS αναμένεται να ενσωματώσει το υψηλού επιπέδου hardware των M3 και M4 στο πιο compact αμάξωμά της, προσφέροντας σημαντική αύξηση στην ισχύ, τη ροπή και τις ικανότητες στην πίστα. Η ακριβής ημερομηνία αποκάλυψης δεν έχει ακόμη επιβεβαιωθεί, αλλά με την M3 CS να μην έχει ακόμη κυκλοφορήσει, υποψιαζόμαστε ότι η άφιξη της M2 θα πραγματοποιηθεί πολύ αργότερα φέτος ή στις αρχές του επόμενου έτους.

Σε αυτό το πρωτότυπο, είναι εμφανή μερικά ειδικά στοιχεία που δεν υπάρχουν στο συνηθισμένο M2, ξεκινώντας από ένα νέο splitter και καπό, το οποίο αναμένεται να είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα. Θα διαθέτει έναν πιο επιθετικό σχεδιασμό, ενσωματώνοντας κάποια μορφή εξαερισμού του κινητήρα. Το αμάξωμα φαίνεται να είναι όπως στην κανονική M2, αλλά η θύρα του χώρου αποσκευών είναι σίγουρα καινούργια, καθώς έχει μια πολύ πιο έντονη ουρά, παρόμοια με την τελευταία M4 CSL. Όπως και σε εκείνο το αυτοκίνητο, αναμένεται να είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα.

Ο νέος σχεδιασμός των τροχών είναι επίσης δανεισμένος από την CSL και την τελευταία M3 CS, που ταιριάζουν με τις διαμέτρους 19 και 20 ιντσών της βασικής M2, και τα ελαστικά Michelin πολύ υψηλών επιδόσεων. Αν και δεν μπορούμε να πούμε πολλά από το πρωτότυπο, υποψιαζόμαστε ότι θα έχει παρόμοια επιθετική γεωμετρία ανάρτησης με τα μεγαλύτερα ξαδέλφια του, με ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενα αμορτισέρ και χαμηλωμένα, πιο σκληρά σπειροειδή ελατήρια.

Θα μεταφερθεί και ο 3λιτρος turbo βενζινοκινητήρας, με πιθανή αύξηση ισχύος και ροπής. Οι λεπτομέρειες δεν είναι ακόμη γνωστές, αλλά με τη βασική M2 να αποδίδει 460 ίππους, η CS θα πρέπει να έχει ισχύ πιο κοντά στους 510 ίππους της M3 Competition, και ίσως να την ξεπερνά. Το αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων πιθανότατα θα πάρει την πιο επιθετική ρύθμιση της CS, όπως και το διαφορικό και τα συστήματα ελέγχου πρόσφυσης και ευστάθειας.

Δεν είναι ακόμα γνωστό αν η CS θα διατίθεται και με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων. Όπως και να έχει, το μηχανικό κιβώτιο, που υπάρχει στη βασική M2, έχει περιορισμένη ροπή στα 550 Nm, πράγμα που σημαίνει ότι θα χρειαστεί μια προσαρμοσμένη χαρτογράφηση κινητήρα για να ταιριάξει.

Το εσωτερικό θα λάβει επίσης μερικά ειδικά σχεδιασμένα στοιχεία που θα μειώσουν περαιτέρω το βάρος, μέσω της χρήσης ανθρακονημάτων και μειωμένης ηχομόνωσης, ωστόσο είναι απίθανο να αφαιρεθούν τα πίσω καθίσματα, εκτός και αν η BMW M κάνει την έκπληξη, προχωρώντας σε ολόκληρο το CSL όπως στην M4.

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη σκληροπυρηνική M2 της BMW θα αποκαλυφθούν αργότερα μέσα στο έτος, αλλά προς το παρόν, η BMW M έχει τα χέρια της απασχολημένα με τη νέα M3 CS και τη μελλοντική αναβαθμισμένη M4, για να μην αναφέρουμε την επερχόμενη plug-in υβριδική M5. Άρα πρόκειται για περίοδο με υψηλή δραστηριότητα για την BMW M, αλλά πριν στρέψει την προσοχή της στην ευρεία ηλεκτροκίνηση, θα έρθουν κι άλλοι superstar με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Αποκλειστική συνεργασία: Auto Express

Απόδοση: Φαμπρίτσιο Λαζάκις

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!