Τα τελευταία μοντέλα με θερμικό κινητήρα της Volkswagen

Με στόχο μια πλήρως ηλεκτρική γκάμα, η Volkswagen κάνει τα πλάνα της για την κατάργηση αυτοκινήτων με θερμικούς κινητήρες, περιλαμβάνοντας μεταξύ άλλων, κάποια σημαντικά μοντέλα.

Τα τελευταία μοντέλα με θερμικό κινητήρα της Volkswagen

Με στόχο μια πλήρως ηλεκτρική γκάμα, η Volkswagen κάνει τα πλάνα της για την κατάργηση αυτοκινήτων με θερμικούς κινητήρες, περιλαμβάνοντας μεταξύ άλλων, κάποια σημαντικά μοντέλα.

Ο Thomas Schafer, διευθύνων σύμβουλος της Volkswagen, πρόσφατα παραχώρησε μια συνέντευξη, στην οποία αποκάλυψε στοιχεία σχετικά με το μέλλον της γερμανικής εταιρείας. Στο επίκεντρο της συζήτησης ήταν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αλλά και η στροφή σε οχήματα μηδενικών ρύπων, η οποία κατά συνέπεια θα αποτελέσει την αρχή του τέλους για γνωστά και δημοφιλή μοντέλα, με κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Επί της ουσίας, δεν θα υπάρξουν νέα μοντέλα με θερμικούς κινητήρες, που σημαίνει ότι η νέα γενιά του Passat, που θα κυκλοφορήσει μόνο σε αμάξωμα station wagon και αυτή του Tiguan, αλλά και ένα χρόνο αργότερα μέσα στο 2024, του Tayron, ενός compact crossover για την αγορά της Κίνας θα είναι από τα τελευταία μοντέλα που θα κυκλοφορήσουν σε εκδόσεις με θερμικούς κινητήρες.

Για την ακρίβεια, το τελευταίο μοντέλο του «είδους» θα είναι το T-Roc, του οποίου το λανσάρισμα έχει προγραμματιστεί για το 2025. Αυτά είναι τα μοντέλα που θα είναι διαθέσιμα στη γκάμα της Volkswagen, με κινητήρες εσωτερικής καύσης, μέχρι το 2030.

Το Golf το σπουδαιότερο ίσως μοντέλο της γερμανικής εταιρείας, θα ανανεωθεί μέσα στο 2024, έχοντας σημαντικές αλλαγές που θα του επιτρέψουν να συνεχίσει την εμπορική του πορεία μέχρι το 2030. Ωστόσο, η νέα, επόμενη ένατη γενιά του Golf δεν θα έχει κινητήρες βενζίνης ή diesel. «Αν όμως τα πράγματα εξελιχθούν εντελώς διαφορετικά απ’ ό,τι έχουμε σχεδιάσει μέχρι το 2026 ή 2027, τότε μπορούμε να λανσάρουμε ένα εντελώς νέο όχημα. Δεν πιστεύω όμως να γίνει κάτι τέτοιο. Μέχρι αυτή τη στιγμή δεν έχουμε προγραμματίσει κάτι τέτοιο» δήλωσε ο Thomas Schafer.

Τέλος εποχής για το Polo θα σημάνουν οι αυστηρότεροι κανονισμοί ρύπων Euro 7, όπως τόνισε ο Thomas Schafer, αφού η εξέλιξή του θα είναι ασύμφορη και θα το καταστήσει ιδιαίτερα ακριβό για την κατηγορία του. Όπως τόνισε χαρακτηριστικά, θα στοιχίζει όσο το επερχόμενο ID.2all που αναμένεται να λανσαριστεί μέσα στο 2025 και θα έχει τιμή κάτω από 25.000 ευρώ.

Το 2026 θα είναι η χρονιά που η Volkswagen θα λανσάρει ένα ηλεκτρικό crossover, με την ονομασία ID. Tiguan. Όπως χαρακτηριστικά είπε ο Thomas Schafer, η γερμανική εταιρεία σκοπεύει να διατηρήσει τα σημαντικά ονόματα μοντέλων της στη γκάμα και των νέων ηλεκτρικών, όπως αυτά των Golf και Tiguan.

 

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!