H Ypsilon ανανεώνεται για τελευταία φορά πριν την μεγάλη επιστροφή της Lancia

H ιταλική φίρμα ετοιμάζει την επανεκκίνησή της που θα ξεκινήσει από το 2024. Μέχρι τότε ανανεώνει για τελευταία φορά το μοναδικό της μοντέλο προκειμένου να συντηρήσει το ενδιαφέρον μέχρι την αντικατάστασή του η οποία αναμένεται σε περίπου ένα χρόνο

H Ypsilon ανανεώνεται για τελευταία φορά πριν την μεγάλη επιστροφή της Lancia

H ιταλική φίρμα ετοιμάζει την επανεκκίνησή της που θα ξεκινήσει από το 2024. Μέχρι τότε ανανεώνει για τελευταία φορά το μοναδικό της μοντέλο προκειμένου να συντηρήσει το ενδιαφέρον μέχρι την αντικατάστασή του η οποία αναμένεται σε περίπου ένα χρόνο

Η ιταλική φίρμα ανακοίνωσε προσφάτως τα σχέδιά της για μια δυναμική επιστροφή, παρουσιάζοντας μάλιστα πριν λίγο καιρό, μια σειρά από φουτουριστικές, αφαιρετικές, πρωτότυπες κατασκευές όπως το Pu+Ra Zero που ανέλαβαν να δώσουν μια ομολογουμένως κάπως απροσδιόριστη γεύση του μέλλοντος της, αντλώντας έμπνευση από το παρελθόν των Aurelia, Flaminia, Stratos και Delta.

Μέχρι τότε ωστόσο, το μοναδικό μοντέλο που έχει στη διάθεσή της η Lancia είναι η Ypsilon η οποία, αναβαθμίζεται για ακόμα μία, μάλλον τελευταία φορά πριν η ιταλική φίρμα θέσει σε ισχύ τα νέα σχέδιά της τα οποία προβλέπουν την αντικατάσταση του μοντέλου το 2024 ως σημείο εκκίνησης της επανόδου της φίρμας.

Σε ό,τι αφορά τα χαρακτηριστικά της ανανέωσης της αειθαλούς Ypsilon, η Lancia έχει προσθέσει στις επιλογές της μια νέα πράσινη απόχρωση για το αμάξωμα ενώ στην περίπτωση επιλογής της ασημί απόχρωσης, αυτή συνδυάζεται με μαύρο φινίρισμα στην γρίλια, τον προφυλακτήρα και το spoiler.

Αντιστοίχως στο εσωτερικό, έχει προστεθεί ένα γαλάζιο φινίρισμα στο ταμπλό και τα εσωτερικά των θυρών σε συνδυασμό με πράσινες λεπτομέρειες στον επιλογέα, το τιμόνι και το περίγραμμα των αεραγωγών. Οι επενδύσεις των καθισμάτων αποτελούνται από ανακυκλωμένα πλαστικά που έχουν συλλεχθεί από την Μεσόγειο ενώ το infotainment αποκτά Apple CarPlay και Android Auto, προσβάσιμα ασύρματα. Στον εξοπλισμό περιλαμβάνεται και σύστημα επαγωγικής φόρτισης κινητών στην κεντρική κονσόλα.

Υπενθυμίζεται ότι η Ypsilon είναι διαθέσιμη στις αγορές που δραστηριοποιείται με ήπιο υβριδικό σύνολο αποτελούμενο από τρικύλινδρο κινητήρα 70 ίππων αλλά και κινητήρα LPG.

Αν η Ypsilon δείχνει μακρινή ανάμνηση για εμάς, αξίζει να σημειωθεί ότι είναι ιδιαιτέρως δημοφιλής στην Ιταλία, κατακτώντας τη δεύτερη θέση πωλήσεων για το 2022 αλλά και μερίδιο αγοράς 15,3% το οποίο αποτελεί ιστορικό υψηλό για το μοντέλο.

Σε ό,τι αφορά το δεκαετές πλάνο που αποκάλυψε προσφάτως η Lancia και θα ξεκινήσει με τον αντικαταστάτη της Ypsilon σύμφωνα με τις συστάσεις, η ιταλική φίρμα ετοιμάζει ένα νέο crossover το οποίο φημολογείται ότι θα αναβιώσει την ονομασία Aurelia. Για το 2028 ετοιμάζεται η και η αναβίωση της Delta, για την οποία προς το παρόν, η Lancia έχει δηλώσει μόνο ότι θα πρόκειται «για ένα μυώδες μοντέλο με έντονα ανάγλυφα και γεωμετρικές γραμμές».

Να σημειωθεί ότι η ιταλική φίρμα σχεδιάζει να παρουσιάσει το πρώτο της ηλεκτροκίνητο μοντέλο το 2026, με την προοπτική να μετατραπεί σε αμιγώς ηλεκτρική φίρμα από το 2028 ενώ την ηλεκτροκίνηση θα ασπαστεί και η νέα Ypsilon.

Προς το παρόν ωστόσο, η ιταλική φίρμα σχεδιάζει την περαιτέρω δυναμική επέκτασή της σε περισσότερες αγορές, μεταξύ των οποίων η Γαλλία, η Γερμανία, το Βέλγιο, το Λουξεμβούργο και η Ολλανδία, στόχος για τον οποίο προσέλαβε ένα νέο brand manager.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!