Bertone GB110: Η επιστροφή

O ιταλικός οίκος δίνει μια γεύση από το νέο του δημιούργημα το οποίο υπόσχεται ισχύ που θα υπερβαίνει τους 1.100 ίππους

Bertone GB110: Η επιστροφή

O ιταλικός οίκος δίνει μια γεύση από το νέο του δημιούργημα το οποίο υπόσχεται ισχύ που θα υπερβαίνει τους 1.100 ίππους

Ο ιταλός κατασκευαστής δίνει τις πρώτες συστάσεις για ένα νέο, νόμιμο για το δρόμο hypercar το οποίο θα κατασκευαστεί σε μόλις 33 αντίτυπα, σηματοδοτώντας την επιστροφή του ιταλικού οίκου στη… “νομιμότητα” . Να σημειωθεί ότι το επιβλητικό τετράτροχο αποτελεί το πρώτο project του οίκου Bertone μετά την απόκτησή του από τους Mauro και Jean-Franck Ricci.

Αν και προς το παρόν ο ιταλικός οίκος δεν δίνει στη δημοσιότητα λεπτομέρειες για τον κινητήρα που εφοδιάζει το GB110 όπως ονομάζεται το μοντέλο, φροντίζει να αποκαλύψει τα μεγέθη ισχύος τα οποία συνοψίζονται σε 1.115 ίππους και 1.100 Nm ροπής.

Να σημειωθεί επίσης, ότι σύμφωνα με τις συστάσεις, ο κινητήρας θα καταναλώνει καύσιμα που έχουν παραχθεί από υπολείμματα πολυανθρακικού πολυμερούς, κοινώς πλαστικού. Πρόκειται για ένα είδος καυσίμου που παράγεται από τον ιταλό κατασκευαστή αν και προς το παρόν ο Bertone δεν δίνει διευκρινίσεις σε σχέση με την ποσότητα καυσίμου που θα συνοδεύει κάθε αντίτυπο του GB110 ή τον τρόπο προμήθειάς του.

Όπως και να έχει, αυτό που ανακοινώνει ο ιταλός κατασκευαστής και μάλλον έχει περισσότερη σημασία για το είδος που εκπροσωπεί το GB110, είναι ότι η παραπάνω ισχύς θα εξασφαλίζει τη δυνατότητα επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα σε 2,79 δευτερόλεπτα,  από 0-200 χλμ./ώρα σε 6,79 δευτερόλεπτα και από 0-300 χλμ./ώρα σε 14 δευτερόλεπτα. Παράλληλα η μέγιστη ταχύτητα διαμορφώνεται σε 380 χλμ.

Αυτό που επίσης παραμένει προς το παρόν μυστήριο, είναι το δάπεδο όπου βασίζεται το ιταλικό hypercar καθώς το μόνο που επισημαίνει ο Bertone είναι ότι προέρχεται από γερμανό κατασκευαστή. Τις προδιαγραφές του γοητευτικού τετράτροχου θα συμπληρώσει η παρουσία ανεξάρτητης ανάρτησης με διπλά ψαλίδια και ενεργά αμορτισέρ και στους δύο άξονες.

Αντιθέτως σαφής είναι η έμπνευση για τη σχεδίαση η οποία, όπως σημειώνει ο ιταλικός οίκος, έλκει την καταγωγή της από τα σφηνοειδή sportscars των δεκαετιών ’60,’70 και ’80 μεταξύ των οποίων και η Lancia Stratos HF Concept. Σε κάθε περίπτωση το αποτέλεσμα είναι απολύτως σύγχρονο και διανθίζεται με ένα σετ προς το πάνω ανοιγόμενων θυρών.

Προς το παρόν δεν υπάρχουν τεκμήρια από το εσωτερικό του μοντέλου το οποίο πάντως βάσει της εικόνας με την ανοιχτή πόρτα, δείχνει να διαθέτει σαφώς διαχωρισμένα μπροστινά καθίσματα όπως συνηθίζεται στην συγκεκριμένη κατηγορία. Εξίσου δεδομένα, σύντομα θα υπάρξουν και νέες πληροφορίες καθώς θα προχωρά η διαδικασία εξέλιξης και παραγωγής του γοητευτικού supercar.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!