Mercedes-AMG GT2: Με αγωνιστικούς χαιρετισμούς

H γερμανική φίρμα προσθέτει στο παλμαρέ της ένα ακόμα αγωνιστικό υπερόπλο, παρουσιάζοντας την ισχυρότερη διαχρονικά εκδοχή ενός πιστοποιημένου για αγωνιστικές διοργανώσεις GT2, sporstcar με αφετηρία την AMG GT.

Mercedes-AMG GT2: Με αγωνιστικούς χαιρετισμούς

H γερμανική φίρμα προσθέτει στο παλμαρέ της ένα ακόμα αγωνιστικό υπερόπλο, παρουσιάζοντας την ισχυρότερη διαχρονικά εκδοχή ενός πιστοποιημένου για αγωνιστικές διοργανώσεις GT2, sporstcar με αφετηρία την AMG GT.

Μπορεί τα δοκιμαστικά πρωτότυπα της νέας, δεύτερης κατά σειρά γενιάς της AMG GT να έχουν ήδη εντοπιστεί από τον φωτογραφικό φακό, ωστόσο η γερμανική φίρμα δείχνει να μην επιθυμεί να «εγκαταλείψει» τόσο εύκολα την απερχόμενη εκδοχή του εμβληματικού της sporstcar.

Έτσι, η AMG GT μόλις απέκτησε μια νέα, αγωνιστικών προδιαγραφών έκδοση με τα διακριτικά GT2 η οποία συμπληρώνει ιδανικά τις αντίστοιχου προσανατολισμού εκδόσεις GT3 και GT4 που μετράνε ήδη κάποια χρόνια παρουσίας, προσφέροντας μια ακόμα πανίσχυρη εναλλακτική για όσους επιδίδονται ερασιτεχνικά σε αγώνες.

Όπως και οι GT3, GT4 έτσι και η νέα GT2 είναι αποκλειστικά σχεδιασμένη για κίνηση σε πίστα , ωστόσο στην προκειμένη περίπτωση έχει αξιοποιηθεί μια νέα, βελτιωμένη εκδοχή του V8 twin-turbo κινητήρα των 4,0 λίτρων με επίπεδο στροφαλοφόρο άξονα και τεχνολογική συγγένεια με το σύνολο που εφοδιάζει την έκδοση Black Series. Στην νέα υλοποίηση το μοτέρ αποδίδει 707 ίππους μέγεθος που αν και ονομαστικά είναι πιο περιορισμένο από τους 730 ίππους της νόμιμης για το δρόμο Black Series, ουσιαστικά σύμφωνα με δυναμομετρήσεις που έγιναν, ξεπερνά τους 776 ίππους.

Τα μεγέθη ισχύος συμπληρώνει η ροπή η οποία διαμορφώνεται σε 800 Nm ενώ το σύνολο συνδυάζεται με σειριακό κιβώτιο έξι σχέσεων αγωνιστικών προδιαγραφών το οποίο αυτονόητα συνοδεύεται και με paddles στο τιμόνι. Το σύστημα μετάδοσης συμπληρώνεται από την παρουσία ενός ρυθμιζόμενου μπλοκέ διαφορικού για τον πίσω άξονα.

Η εκτεταμένη χρήση ανθρακονήματος σε μέρη όπως το καπό, η δεξαμενή καυσίμου και ο κλωβός ασφαλείας έχουν διατηρήσει το βάρος σε χαμηλά επίπεδα καθώς η GT2 ζυγίζει 1.400 κιλά συμπεριλαμβανομένου του συστήματος κλιματισμού. Αναμενόμενα την εικόνα συμπληρώνουν αγωνιστικά slick ελαστικά  με διάσταση 325/600 μπροστά και 325/705 πίσω σε τροχούς 18 ιντσών.

Παράλληλα με τις παραπάνω αναβαθμίσεις, η AMG GT2 διαθέτει μια αναθεωρημένη αεροδυναμική με κυρίαρχη την πίσω πτέρυγα η οποία έχει σχεδιαστεί εξαρχής και, όπως επιβάλει, το είδος προσφέρει τη δυνατότητα διαφορετικών ρυθμίσεων αναλόγως με τις απαιτήσεις της εκάστοτε πίστας. Ρυθμιζόμενα είναι και τα αμορτισέρ της ανάρτησης που αποτελείται από διπλά ψαλίδια αλουμινίου και στους δύο άξονες και επιπλέον επωφελείται και από ενεργές αντιστρεπτικές ράβδους.

Για τους ενδιαφερόμενους, η εξέλιξη της AMG GT2 βρίσκεται στην τελική ευθεία με την προοπτική να διατεθεί από το 2023 συμμετέχοντας στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα GT2 ενώ η AMG σχεδιάζει να διοργανώσει και αγώνες αντοχής με τη συμμετοχή του συγκεκριμένου μοντέλου, ως μέρος της διαδικασίας περαιτέρω εξέλιξής του.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!