Porsche Boxster και Cayman στην ηλεκτρική τους εποχή

H επόμενη γενιά των Porsche Boxster και Cayman θα είναι αμιγώς ηλεκτρική και εμείς σας παρουσιάζουμε αποκλειστικές φωτογραφίες από τις δοκιμής εξέλιξης.

Porsche Boxster και Cayman στην ηλεκτρική τους εποχή

H επόμενη γενιά των Porsche Boxster και Cayman θα είναι αμιγώς ηλεκτρική και εμείς σας παρουσιάζουμε αποκλειστικές φωτογραφίες από τις δοκιμής εξέλιξης.

Η αμιγώς ηλεκτρική Porsche 718 Boxster εντοπίστηκε να δοκιμάζεται για πρώτη φορά σε δημόσιους δρόμους. Η Porsche έχει επιβεβαιώσει ότι και η Cayman θα εφοδιαστεί με ηλεκτρικό σύστημα κίνησης, με προγραμματισμένη ημερομηνία κυκλοφορίας των δύο μοντέλων το 2025.

Η τρέχουσα γενιά 982 των Boxster και Cayman παρουσιάστηκε το 2016 και θα είναι η τελευταία των διθέσιων σπορ αυτοκινήτων της Porsche με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Η 718 θα είναι το τρίτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο της γερμανικής μάρκας, μετά την Taycan και την επερχόμενη Macan που θα κυκλοφορήσει το 2023.

Μας έχουν ήδη δοθεί πολλές τεχνικές λεπτομέρειες μέσω του concept Mission R, καθώς το αυτοκίνητο παραγωγής θα χρησιμοποιεί την ίδια ειδική πλατφόρμα που εξελίχθηκε για το πρωτότυπο. Ο εξωτερικός σχεδιασμός θα είναι επίσης επηρεασμένος από το Mission R, με τις τελευταίες κατασκοπευτικές φωτογραφίες να δείχνουν λεπτότερους, πιο οριζόντιους προβολείς και έναν ψηλό πίσω προφυλακτήρα που τροφοδοτεί μια νέα μπάρα φωτισμού LED που διατρέχει σε όλο το πλάτος του αυτοκινήτου.

Μιλώντας νωρίτερα φέτος, ο CEO της Porsche, Oliver Blume, δήλωσε: «Η Mission R θα αποτελέσει έμπνευση για τη σειρά 718 των σπορ αυτοκινήτων μας με κεντρικά τοποθετημένο κινητήρα. Στα μέσα της δεκαετίας, θέλουμε να ηλεκτροδοτήσουμε αυτή τη σειρά. Θέλουμε να κάνουμε τη σειρά 718 αποκλειστικά ηλεκτρική».

Όσον αφορά τη νέα αρχιτεκτονική της σειράς μοντέλων 718, ο Blume προσέθεσε: «Θα έχουμε μία πλατφόρμα για τα δίθυρα σπορ αυτοκίνητα και μία άλλη για τα τετράθυρα». Επιβεβαίωσε επίσης ότι η παραγωγή των Boxster και Cayman θα συνεχιστεί στο εργοστάσιο Zuffenhausen στη Γερμανία.

Τόσο το Mission R όσο και η επόμενη Cayman GT4 ePerformance, διαθέτουν μπαταρία 82 kWh, σε συνδυασμό με διάταξη δύο ηλεκτροκινητήρων, συνολικής απόδοσης 1.088 ίππων. Αυτή η ρύθμιση επιτρέπει επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 2,5 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 290 χλμ./ώρα.

Είναι πολύ νωρίς για εικασίες σχετικά με τις προδιαγραφές που ετοιμάζονται για το λανσάρισμα της επόμενης γενιάς του μοντέλου, αλλά παρατηρώντας τις κατασκοπευτικές φωτογραφίες, επισημαίνονται τουλάχιστον οι αλλαγές που είναι απαραίτητες για να εξοπλιστεί ένα αυτοκίνητο της κατηγορίας της Boxster, με μια μπαταρία που παρέχει ανταγωνιστική αυτονομία στον πραγματικό κόσμο.

Οι κατασκοπευτικές φωτογραφίες υποδηλώνουν ότι διαθέτει πολύ μεγαλύτερο μεταξόνιο, με εκπληκτικά μεγάλες προεξοχές εμπρός και πίσω. Αυτές οι προεξοχές θα μπορούσαν να στοχεύουν στον αποπροσανατολισμό και να δημιουργήθηκαν από επιπλέον επένδυση, σχεδιασμένη να αποκρύψει τις πραγματικές αναλογίες του οχήματος παραγωγής.

Η απόληξη της εξάτμισης που προεξέχει από τον πίσω προφυλακτήρα, είναι σχεδόν σίγουρα κάτι τέτοιο. Ωστόσο, το πρόσθετο αμάξωμα που εκτείνεται από πίσω από την πόρτα έως τον πίσω άξονα, αποκαλύπτει το μεγαλύτερο μεταξόνιο που είναι απαραίτητο για την τοποθέτηση μιας μπαταρίας παρόμοιου μεγέθους και διάταξης με τη μονάδα 82 kWh του Mission R.

Σε αντίθεση με πολλά σύγχρονα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, τα οποία τοποθετούν τη μπαταρία χαμηλά στο δάπεδο, η Mission R έχει εξελιχθεί με μια συστοιχία μπαταριών πίσω από την καμπίνα επιβατών, δημιουργώντας μια παρόμοια διάταξη και κατανομή βάρους με ένα σπορ αυτοκίνητο με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Αυτό σημαίνει ότι η θέση των καθισμάτων παραμένει χαμηλά τοποθετημένη, όπως παραδοσιακά συμβαίνει στην κατηγορία αυτή.

Porsche Boxster 2024 spyshot

Η Lotus έχει επιβεβαιώσει ότι εξελίσσει μια παρόμοια ιδέα για τα μελλοντικά της ηλεκτρικά σπορ αυτοκίνητα και το επιπλέον μήκος μεταξύ των θυρών και του πίσω άξονα, μαζί με τον επιπλέον όγκο του αμαξώματος πίσω από την δεύτερη κολόνα, είναι σημάδια που μαρτυρούν ότι αυτή η ιδέα έχει μεταφερθεί από τη Mission R στο μοντέλο παραγωγής της Boxster.

Ακριβώς όπως έχει κάνει με τις εκδόσεις GT4 και GT4 RS του σημερινού μοντέλου, η Porsche θα μπορούσε να επιδιώξει να προσφέρει μια υψηλής απόδοσης, βελτιωμένη έκδοση της νέας Cayman για την πίστα, με παρόμοια ισχύ και διάταξη διπλού κινητήρα με την Mission R. Ωστόσο, η προτεραιότητα για τους μηχανικούς της γερμανικής μάρκας θα είναι οι εκδόσεις με έναν ηλεκτροκινητήρα, με κίνηση μόνο στον πίσω άξονα και παρέχουν υψηλά επίπεδα επιδόσεων αυτοκινήτου δρόμου με αξιοπρεπή αυτονομία.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!