Jeep Avenger 4×4 Concept: Η τετρακίνητη παράδοση συναντά τα EV

Ταυτόχρονα με την πρεμιέρα του δικίνητου Avenger, η Jeep φροντίζει από την γαλλική έκθεση να επιβεβαιώσει τις τετρακίνητες προοπτικές του νέου της μοντέλου. παρουσιάζοντας ένα αντίστοιχο πρωτότυπο μοντέλο

Jeep Avenger 4×4 Concept: Η τετρακίνητη παράδοση συναντά τα EV

Ταυτόχρονα με την πρεμιέρα του δικίνητου Avenger, η Jeep φροντίζει από την γαλλική έκθεση να επιβεβαιώσει τις τετρακίνητες προοπτικές του νέου της μοντέλου. παρουσιάζοντας ένα αντίστοιχο πρωτότυπο μοντέλο

Η Jeep είναι συνυφασμένη με την off-road μετακίνηση όσο και με την τετρακίνηση και το μοντέλο που αναλαμβάνει τις συστάσεις της αμιγούς ηλεκτροκίνησης δια χειρός της αμερικανικής φίρμας, δεν θα μπορούσε να αποτελέσει εξαίρεση από τον κανόνα. Κάπως έτσι η Jeep εκτός από την έκδοση παραγωγής του δικίνητου Avenger των 154 ίππων, παρουσιάζει στη γαλλική μπιενάλε μια πρωτότυπη τετρακίνητη εκδοχή του μικρού Jeep επιβεβαιώνοντας την μελλοντική προοπτική της αντίστοιχης έκδοσης.

Σε σχεδιαστικό επίπεδο το πρωτότυπο Avenger φροντίζει να διαχωρίσει τον εαυτό του από την παραπάνω δικίνητη έκδοση, υιοθετώντας μια διαφορετικών χρωματισμών εμφάνιση, περισσότερα φωτιστικά σώματα LED για καλύτερη ορατότητα στους δρόμους τους λιγότερους ταξιδεμένους, αντίστοιχων προδιαγραφών ελαστικά τα οποία φιλοξενούνται σε ελαφρώς μεγαλύτερους θόλους.

Προς το παρόν η Jeep δεν μπαίνει σε λεπτομέρειες που να αφορούν τα τεχνικά χαρακτηριστικά της έκδοσης αν και είναι ηλίου φαεινότερο ότι η τετρακίνηση στην περίπτωση του πρώτου ηλεκτρικού Jeep θα προέλθει από την παρουσία ενός δεύτερου ηλεκτρικού μοτέρ στην εξίσωση, τοποθετημένου στον πίσω άξονα. Αυτό που μένει να αποδειχθεί είναι κατά πόσο ο δεύτερος ηλεκτροκινητήρας θα υιοθετήσει ανάλογα χαρακτηριστικά με τον πρώτο ο οποίος, υπενθυμίζεται, υπόσχεται 154 ίππους και 260 Nm ροπής.

Κάπως έτσι, κάλλιστα η τετρακίνητη έκδοση του Avenger θα μπορούσε ταυτόχρονα να επιτελέσει τον ρόλο της κορυφαίας της γκάμας προσφέροντας συνδυαστική ισχύ που θα ξεπερνά τους 300 ίππους και τα 500 Nm ροπής κάτι που όμως θα πρέπει να αποδειχθεί.

Χάρη σε στοχευμένες αλλαγές στη σχεδίαση, αλλά και τα μεγαλύτερα ελαστικά, το Avenger 4X4 Concept υπόσχεται ακόμα καλύτερη γωνία προσέγγισης (21 αντί 20 μοιρών) καθώς και γωνίες ράμπας και διαφυγής 20 και 34 μοιρών αντίστοιχα. Τις προδιαγραφές του συμπληρώνουν γάντζοι πρόσδεσης καθώς και ένα σύστημα για την μεταφορά φορτίου στην οροφή.

Αμετάβλητη παραμένει η μπαταρία των 54 kWh η οποία στην περίπτωση της δικίνητης έκδοσης μπορεί να προσφέρει αυτονομία 400 χλμ. σε μεικτό κύκλο ή έως 550 χλμ. σε αστικές συνθήκες, μεγέθη που αναμενόμενα στην περίπτωση της τετρακίνητης έκδοσης με δεδομένη την παρουσία ενός δεύτερου μοτέρ προδιαγράφονται μειωμένα. Μένει να αποδειχθεί το κατά πόσο θα είναι μειωμένα.

Αντιστοίχως ο δεύτερος ηλεκτροκινητήρας αναμένεται να έχει αντίκτυπο και στον χώρο του πορτ μπαγκάζ ο οποίος στην περίπτωση της δικίνητης έκδοσης ξεκινά από τα 380 λίτρα και συμπληρώνεται από τους ευρηματικούς χώρους αποθήκευσης 34 λίτρων του εσωτερικού.

 

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!