Αποκαλυπτικές φωτογραφίες του νέου ηλεκτρικού Toyota bZ3

Ο κατασκοπευτικός φακός απαθανάτισε το νέο αμιγώς ηλεκτρικό Toyota bZ3.

Αποκαλυπτικές φωτογραφίες του νέου ηλεκτρικού Toyota bZ3

Ο κατασκοπευτικός φακός απαθανάτισε το νέο αμιγώς ηλεκτρικό Toyota bZ3.

Η Toyota θέλει να επεκτείνει την αμιγώς ηλεκτρική γκάμα αυτοκινήτων της με ένα νέο μοντέλο bZ3. Μπορούμε να δούμε πώς θα μοιάζει το νέο αυτοκίνητο χάρη σε εικόνες που διέρρευσαν σε μια κινεζική ιστοσελίδα για πατέντες και φαίνεται ότι θα πάρει πολλά σχεδιαστικά στοιχεία από το πρωτότυπο μοντέλο που είδαμε κατά τη διάρκεια της αποκάλυψης των 11 πρωτότυπων αυτοκινήτων της Toyota πέρυσι.

Το νέο bZ3 υιοθετεί πολλά από το κομψό, έντονο και με γωνίες στυλ του πρωτότυπου σεντάν bZ SDN, καθώς και στοιχεία από το SUV bZ4X. Ο χαμηλότερος μπροστινός προφυλακτήρας έχει υποστεί έναν ελαφρύ επανασχεδιασμό, αλλά η μπάρα των προβολέων σε όλο το πλάτος παραμένει η ίδια.

Στο πλάι είναι εμφανείς οι διχρωμίες που στόχο έχουν να προσφέρουν στο bZ3 ένα χαμηλότερο προφίλ, υποβοηθούμενο απο ένα ελαφρώς ανερχόμενο παρμπρίζ. Η οροφή εκτείνεται αρκετά μακριά προς τα πίσω, δίνοντας στο αυτοκίνητο ένα πίσω μέρος που μοιάζει με hatchback. Η ανύψωση της πλευρικής ποδιάς ακριβώς μπροστά από τον πίσω τροχό δίνει επίσης την αίσθηση μιας πιο σπορ τσιμπημένης μέσης.

Το μάλλον όρθιο πίσω μέρος διαθέτει άλλη μια μπάρα φώτων σε όλο το πλάτος και μπορούμε να δούμε τη χρήση ενός σήματος “bZ3” στο κάλυμμα του χώρου αποσκευών. Σε αντίθεση με το bZ4X, η θύρα φόρτισης βρίσκεται στο πίσω τριάκτινο πάνελ και όχι στο μπροστινό φτερό.

Δεν έχουμε δει ακόμα το εσωτερικό του bZ3, αλλά η οθόνη infotainment 12 ιντσών της Toyota θα κυριαρχεί σίγουρα στο ταμπλό. Το προαιρετικό τιμόνι τύπου ζυγού στο bZ4X θα μπορούσε επίσης να περάσει στο σαλόνι.

Η Toyota δεν έχει αποκαλύψει τεχνικές λεπτομέρειες για το νέο bZ3, αλλά σίγουρα θα βρίσκεται στην ίδια πλατφόρμα eTNGA με το αδελφάκι του bZ4X – που σημαίνει ότι θα πρέπει να δούμε την ίδια χωρητικότητα μπαταρίας 71,4 kWh. Στο bZ4X υπάρχουν δύο επιλογές απόδοσης – τετρακίνητο με 218 ίππους και 337Nm ροπής ή προσθιοκίνητο με 204 ίππους και 266Nm ροπής.

Όσον αφορά την αυτονομία, είμαστε σίγουροι ότι το χαμηλότερο bZ3 θα προσφέρει καλύτερη αεροδυναμική απόδοση από το αντίστοιχο SUV bZ4X, οπότε αναμένουμε καλύτερη αυτονομία ως αποτέλεσμα. Το bZ4X προσφέρει 510 χλμ. αυτονομία για την προσθιοκίνητη έκδοση και 460 χλμ. αυτονομία για το τετρακίνητο μοντέλο.

Με μήκος 4,7 μέτρα, πλάτος 1,8 μέτρα και ύψος 1,4 μέτρα, το bZ3 έχει παρόμοιο μέγεθος με το Camry που έχει πλέον καταργηθεί. Με την αμιγώς ηλεκτρική ισχύ στο πλευρό του, το bZ3 θα πρέπει να αποδειχθεί τουλάχιστον πιο δημοφιλές από τον παλιό του προκάτοχο με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!