Porsche 911 GT3 RS: Πρόβα τζενεράλε

H γερμανική φίρμα δίνει μια γεύση από τις δοκιμές εξέλιξης της πιο σκληροπυρηνικής έκδοσης της 911 η οποία, σύμφωνα με τις συστάσεις, θα αποκαλυφθεί στα μέσα Αυγούστου

Porsche 911 GT3 RS: Πρόβα τζενεράλε

H γερμανική φίρμα δίνει μια γεύση από τις δοκιμές εξέλιξης της πιο σκληροπυρηνικής έκδοσης της 911 η οποία, σύμφωνα με τις συστάσεις, θα αποκαλυφθεί στα μέσα Αυγούστου

H 911 GT3 RS, η αγωνιστικών προδιαγραφών και πιο σκληροπυρηνική έκδοση του εμβληματικού sportscar δίνει το στίγμα της καθώς διανύει τα τελευταία χιλιόμετρα εξέλιξης με φόντο το Nurburgring και εν όψει της πρεμιέρας της η οποία όπως επιβεβαίωσε η Porsche θα πραγματοποιηθεί στις 17 Αυγούστου.

Εκτός από την πρεμιέρα της, η γερμανική φίρμα επιβεβαίωσε και το είδος του συνόλου που θα αναλάβει να εξοπλιστεί το αγωνιστικών προδιαγραφών sportscar δια στόματος του υπεύθυνου για τις εκδόσεις GT στην Porsche, Andreas Preuninger ο οποίος δήλωσε: «η νέα 911 GT3 RS είναι προσανατολισμένη για χρήση σε πίστα, περισσότερο από κάθε άλλη προηγούμενη αντίστοιχη έκδοση. Ο εξακύλινδρος boxer κινητήρας των 4,0 λίτρων υπόσχεται περισσότερη αμεσότητα από ποτέ και με ισχύ περίπου 500 ίππων και υψηλό όριο στροφών προδιαγράφεται ιδανικός για αγωνιστικές δραστηριότητες. Για αυτό εξάλλου και επικεντρωθήκαμε κυρίως σε ζητήματα αεροδυναμικής αλλά και στη βελτίωση του πλαισίου».

Να σημειωθεί ότι σύμφωνα με τις πληροφορίες και σε ό,τι αφορά τον επίπεδο εξακύλινδρο ατμοσφαιρικό κινητήρα το όριο στροφών αναμένεται να διαμορφωθεί στις 9.500 σ.α.λ. ενώ η ισχύς θα προσεγγίζει τους 520 ίππους.

Τον κινητήρα θα συμπληρώσει το αυτόματο κιβώτιο PDK το οποίο θα μεταδίδει παραδοσιακά την κίνηση στον πίσω άξονα. Με δεδομένο ωστόσο ότι η Porsche προσφέρει στην περίπτωση της GT3, μηχανικό κιβώτιο δεν αποκλείεται να ισχύσει το ίδιο και για την RS αν και το συγκεκριμένο κιβώτιο δεν ευνοεί, το κυνήγι των ταχύτερων χρόνων σε συνθήκες πίστας.

Ως συνήθως, αφετηρία για την κορυφαία RS αποτελεί η 911 GT3 η οποία παρουσιάστηκε περίπου ένα χρόνο πριν αν και όπως προκύπτει από το teaser, αλλά και προηγούμενες λήψεις του μοντέλου από τα πεδία δοκιμών, οι μηχανικοί της Porsche έχουν δείξει εμμονική προσήλωση στην βελτίωση της αεροδυναμικής  αποδεικνύοντας τι μπορούν να καταφέρουν όταν δεν περιορίζονται από τους στυγνούς περιορισμούς του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Έτσι, το πλέον χαρακτηριστικό στοιχείο της έκδοσης που δεν είναι άλλο από την θηριώδη πτέρυγα που αναμένεται να έχει και ενεργή λειτουργία στα πρότυπα των DRS που αξιοποιούν τα μονοθέσια της F1 προσφέροντας, αναλόγως την κλίση, περισσότερη ταχύτητα ή δυναμική ευστάθεια στις στροφές.

Η παραπάνω τροποποίηση δεν είναι φυσικά η μοναδική σε σχέση με την γνωστή GT3 καθώς, η RS επωφελείται από επιπλέον αεροδυναμικά βοηθήματα με την μορφή πτερυγίων στον μπροστινό προφυλακτήρα και έναν ανασχεδιασμένο αεροδυναμικό διαχύτη.

Μεγαλύτερες και περισσότερες είναι και οι εισαγωγές αλλά και… εξαγωγές αέρα όπως μαρτυρά μια προσεκτική παρατήρηση στα φτερά που φιλοξενούν οπές απαγωγής αέρα με στόχο την βελτιστοποίηση της θερμοκρασίας ελαστικών και φρένων.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!