Η DS «ήρθε για να μείνει στην μικρομεσαία κατηγορία»

H υπεύθυνη για την εταιρική εικόνα της γαλλικής φίρμας, Beatrice Foucher επαναβεβαιώνει το ενδιαφέρον της DS για την μικρομεσαία κατηγορία δηλώνοντας ότι δεν πρόκειται να «εγκαταλείψει» τους πελάτες της συγκεκριμένης κατηγορίας.

Η DS «ήρθε για να μείνει στην μικρομεσαία κατηγορία»

H υπεύθυνη για την εταιρική εικόνα της γαλλικής φίρμας, Beatrice Foucher επαναβεβαιώνει το ενδιαφέρον της DS για την μικρομεσαία κατηγορία δηλώνοντας ότι δεν πρόκειται να «εγκαταλείψει» τους πελάτες της συγκεκριμένης κατηγορίας.

Με φόντο τις επιπτώσεις του κορωνοϊού και τις αναταράξεις στην εφοδιαστική αλυσίδα από την κρίση των ημιαγωγών αλλά και την ευρύτερη αναταραχή σε γεωπολιτικό επίπεδο πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες, ιδίως οι premium, εγκαταλείπουν τις «μικρές» κατηγορίες καθώς επικεντρώνονται σε αυτοκίνητα με μεγαλύτερα περιθώρια κέρδους.

Η DS ωστόσο δεν σκοπεύει να ακολουθήσει την συγκεκριμένη τάση όπως, δήλωσε η brand manager των Γάλλων, Beatrice Foucher, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι δεν θέλει να χάσει τους πελάτες που γνώρισαν την φίρμα μέσω του πρώτου DS 3 ή του νεότερου DS 3 Crossback.

«Αν αναλύσει κάποιος την αγορά και τις ανάγκες των πελατών, θα διαπιστώσει ότι εξακολουθεί να υπάρχει ζήτηση για αυτοκίνητα μήκους 4,3-4,4 μέτρων με premium αίσθηση. Κάτω από αυτή την κατηγορία υπάρχουν ήδη αξιόλογοι παίκτες όπως η smart και η Fiat με το 500. Με αυτό δεδομένο δεν σκοπεύουμε να επεκταθούμε σε αυτήν την κατηγορία. Θα παραμείνουμε όμως στην κατηγορία των μικρομεσαίων αυτοκινήτων», υπογράμμισε η ίδια.

«Θέλουμε να διατηρήσουμε τους πελάτες μας. Είχαμε αρχικά το DS 3. Στη συνέχεια ορισμένοι από τους πελάτες μας “μετακινήθηκαν” στο DS 3 Crossback το οποίο πλέον καταγράφει μια επιτυχημένη πορεία. Μπορεί αρχικά να χρειάστηκε χρόνος για να δημιουργήσει το κοινό του ωστόσο πλέον μήνα το μήνα αναπτύσσεται συνεχώς. Θέλουμε να διατηρήσουμε τους πελάτες που έχουμε αποκτήσει και θα εξακολουθήσουμε να τους προσφέρουμε αυτοκίνητα στην μικρομεσαία κατηγορία με premium χαρακτηριστικά», συμπλήρωσε η B. Foucher.

Παρ΄όλα αυτά η ίδια δικαιώνει την απόφαση των γερμανών premium κατασκευαστών να αποχωρήσουν από τις μικρές κατηγορίες, τονίζοντας ότι «υπάρχει μια άμεση σύνδεση ανάμεσα σε μέγεθος και τιμή. Είμαι σίγουρη ότι υπάρχει ένα σημείο καμπής σε ό,τι αφορά τη σχέση διαστάσεων και τιμής ενός αυτοκινήτου. Και αυτό είναι κάτι που πρέπει να συγκρατήσουμε και σε ό,τι αφορά την ηλεκτροκίνηση καθώς σε αυτήν την περίπτωση μπορούμε να εκμεταλλευτούμε τις εξασφαλίσεις της τεχνολογίας για να “παίξουμε” με το δίπτυχο ευρυχωρίας και διαστάσεων», τονίζει η ίδια αποκαλύπτοντας ότι αυτό το σκεπτικό θα αφορά την νέα STLA Small Platform την οποία εξελίσσει η DS.

Aνεξαρτήτως μεγεθών, όπως είναι ήδη γνωστό η DS σχεδιάζει να περάσει σε αμιγώς ηλεκτροκίνητο “mode” από το 2024. Τα πρώτα μοντέλα της αμιγώς ηλεκτροκίνητης στρατηγικής της αναμένεται να είναι μεσαίου μεγέθους και να αξιοποιήσουν την STLA Medium Platform. Σε κάθε περίπτωση το νέο DS4 όσο και το αμιγώς ηλεκτροκίνητο DS 3 Crossback αναμένεται να εξακολουθήσουν την πορεία τους ως μοντέλα και στο δεύτερο μισό της δεκαετίας.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!