Volkswagen Tiguan: Re-load

Η νέα γενιά του γερμανικού μοντέλου εντοπίστηκε από τον φωτογραφικό φακό σε δοκιμές εξέλιξης και… «υπό το βάρος» ενός plug-in υβριδικού συνόλου.

Volkswagen Tiguan: Re-load

Η νέα γενιά του γερμανικού μοντέλου εντοπίστηκε από τον φωτογραφικό φακό σε δοκιμές εξέλιξης και… «υπό το βάρος» ενός plug-in υβριδικού συνόλου.

To Volkswagen Tiguan στην τρέχουσα γενιά του πρωτοπαρουσιάστηκε το 2015 ενώ το 2020 υποδέχτηκε την ανανεωμένη εκδοχή του. Αυτό σημαίνει ότι το συγκεκριμένο δοκιμαστικό πρωτότυπο που εντοπίστηκε από τον φωτογραφικό φακό επιχειρεί να «κρύψει» κάτω από το τροποποιημένο με διάφορες προσθήκες αμάξωμα της μέχρι σήμερα γνωστής εκδοχής την νέα, τρίτη κατά σειρά γενιά του γερμανικού SUV.

Με δεδομένη την συνθήκη του συγκεκριμένου δοκιμαστικού πρωτοτύπου, δεν είναι εύκολο να εξαγάγει κανείς πολλά συμπεράσματα για την εξωτερική του εμφάνιση ει μη μόνο ότι η «όψη» του και συγκεκριμένα το καπό παρουσιάζει μια αισθητική συνάφεια με αυτό που έχουμε συνηθίσει από τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα ID.

Βέβαια με δεδομένη την παρουσία του αντίστοιχου μεγέθους ID.4 στην γκάμα της VW, η γερμανική φίρμα δεν πρόκειται να δημιουργήσει μια αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση της νέας γενιάς του Tiguan. Εξ ου και στην προκειμένη περίπτωση εκτός από τις ομοιότητες με τα ID. στην όψη του γερμανικού SUV διακρίνεται μια παραδοσιακή, απολύτως λειτουργική και μεγαλύτερη γρίλια.

Στην προκειμένη περίπτωση ωστόσο, σύμφωνα με πληροφορίες δεν έχουμε να κάνουμε με κάποια από τις συμβατικές εκδόσεις του γερμανικού μοντέλου με απλό κινητήρα εσωτερικής καύσης αλλά με την plug-in υβριδική έκδοση η οποία θα αποτελέσει μέρος της γκάμας.

Η εφαρμογή ενός plug-in υβριδικού συνόλου στην περίπτωση του συγκεκριμένου δοκιμαστικού πρωτοτύπου εξηγεί εν μέρει και το επιπλέον βάρος που φέρει το συγκεκριμένο τετράτροχο, κρίνοντας από την αφύσικη προσέγγιση του πίσω τμήματος στην άσφαλτο.

Όπως είναι ήδη εξάλλου γνωστό το νέο Tiguan θα αξιοποιήσει την αρχιτεκτονική MQB Evo η οποία μπορεί να φιλοξενήσει τόσο απλούς κινητήρες εσωτερικής καύσης όσο και κινητήρια σύνολα ήπιας υβριδικής και plug-in υβριδικής τεχνολογίας.

Ειδικότερα η νέα γενιά του γερμανικού SUV αναμένεται να αξιοποιήσει σύνολα από το οπλοστάσιο του ομίλου και κατ΄αντιστοιχία με το Golf με τη διαφορά ότι η γκάμα του Τiguan θα αντιπαρέλθει τους εισαγωγικούς κινητήρες του μικρομεσαίου hatchback.

Έτσι στη βάση της γκάμας αναμένεται να βρεθεί ο turbo κινητήρας βενζίνης 1,5 λίτρου σε εκδοχή ισχύος 150 ίππων σε απλή και ήπια υβριδική έκδοση. Τις επιλογές πετρελαίου θα εφοδιάζουν diesel μοτέρ 2,0 λίτρων ισχύος από 150 έως 200 ίππους ενώ την ισχυρότερη παραλλαγή του Tiguan θα εφοδιάζει plug-in υβριδικό σύνολο 245 ίππων.

Την ίδια τεχνολογία αναμένεται να αξιοποιήσει και η κορυφαία έκδοση με τα διακριτικά R ενώ, ως συνήθως την πλειονότητα των εκδόσεων θα εφοδιάζει το σύστημα τετρακίνησης 4Motion χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν θα υπάρξουν και δικίνητες εκδόσεις.

Με δεδομένη την μορφή του συγκεκριμένου δοκιμαστικού πρωτότυπου αλλά και βάσει των εθιμοτυπικών κύκλων ζωής ενός αυτοκινήτου δεν θα πρέπει να περιμένουμε το νέο Tiguan πριν το 2024.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!