Έτσι θα είναι το νέο Range Rover;

Αυτή αναμένεται να είναι, σύμφωνα με φωτογραφίες που διέρρευσαν, η εικόνα του μεγάλου SUV της Land Rover, που θα παρουσιαστεί την επόμενη εβδομάδα

Έτσι θα είναι το νέο Range Rover;

Αυτή αναμένεται να είναι, σύμφωνα με φωτογραφίες που διέρρευσαν, η εικόνα του μεγάλου SUV της Land Rover, που θα παρουσιαστεί την επόμενη εβδομάδα

Η Range Rover δημοσίευσε πρόσφατα μια πρώτη, θολή, φωτογραφία της ναυαρχίδας της –δείτε πατώντας εδώ– που θα αποκαλυφθεί επίσημα στις 26 Οκτωβρίου. Ωστόσο, λίγο μετά κυκλοφόρησαν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ως διαρροή κάποιες πιο αποκαλυπτικές φωτογραφίες, που το παρουσιάζουν τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά. Από τις πολυάριθμες «παπαρατσικές» φωτογραφίες του μοντέλου κατά τη διάρκεια των δοκιμών στο δρόμο, αποκάλυφθηκε μια εξελικτική γλώσσα σχεδιασμού. Με βάση αυτές τις εικόνες, που σίγουρα δείχνουν το εμπρός μέρος του νέου ανταγωνιστή των Mercedes GLS και BMW X7, το σχήμα της μάσκας και η διάταξη των προβολέων παραμένουν παρόμοια με το τρέχων μοντέλο. Ωστόσο, η επιφάνεια του αμαξώματος φαίνεται πολύ πιο λεία από του προκατόχου.

Το βασικό σχήμα παραμένει, όμως στο πίσω μέρος έχει αλλαγές, με κυριότερη την φαινομενική ύπαρξη ενός ενιαίου φαναριού σε όλο το πλάτος του αυτοκινήτου που κατεβαίνει στις δύο άκρες. Πολλά από τα πρόσφατα μοντέλα της Land Rover χρησιμοποιούν το σύστημα infotainment  Pivi Pro με οθόνη αφής 11,4 ιντσών και το νέο Range Rover φαίνεται να ακολουθεί το ίδιο μοντέλο.

Γνωρίζουμε ήδη ότι το Range Rover θα είναι το πρώτο Land Rover με τη νέα πλατφόρμα MLA Flex, που έχει σχεδιαστεί για να δέχεται κινητήρες συμβατικούς, plug-in υβριδικούς και αμιγώς ηλεκτρικούς. Θα είναι ένα από τα τρία αυτοκίνητα που γνωρίζουμε ότι θα χρησιμοποιούν τη νέα πλατφόρμα, ενώ τα άλλα δύο είναι το ολοκαίνουργιο crossover Range Rover και το επόμενο Range Rover Sport. Ίσως χρειαστεί να περιμένουμε λίγο πριν δούμε ένα αμιγώς ηλεκτρικό Range Rover, μάλλον ως το 2024.

Φημολογείται εδώ και καιρό ότι η Land Rover θα χρησιμοποιήσει κινητήρες της BMW στο νέο μοντέλο, με τον υπερτροφοδοτούμενο V8 των 5,0 λίτρων που αποδίδει έως 565 ίππους, στο Range Rover SVAutobiograhy και σε πολλά προϊόντα της JLR. Αντ’ αυτού, ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας V8 4,4 λίτρων που χρησιμοποιείται στις εκδόσεις xDrive 50i των SUV X5 και X7 θα πάρει θέση κάτω από το καπό του βρετανικού μοντέλου.

Οι εξακύλινδροι πετρελαιοκινητήρες του απερχόμενου μοντέλου με ήπια υβριδική τεχνολογία πιθανότατα θα χρησιμοποιηθούν και στο νέο, αλλά προς το παρόν δεν είναι γνωστό εάν η διευρυμένη plug-in υβριδική τεχνολογία του Range Rover θα χρησιμοποιήσει ένα νέο σύστημα μετάδοσης κίνησης ή το P400e της απερχόμενης γενιάς, με τετρακύλινδο βενζινοκινητήρα μαζί με μπαταρία και ηλεκτροκινητήρα.

Όλα τα Range Rover μέχρι σήμερα προσφέρουν στους επιβάτες ευρυχωρία και πολυτέλεια για πέντε ενήλικες και αυτό θα κάνει και το νέο μοντέλο, ενώ οι εκδόσεις μεγάλου μεταξονίου αναμένεται να διαθέτουν την επιλογή δύο ανεξάρτητων, μεγάλων πίσω καθισμάτων με πολλές δυνατότητες προσαρμογής. Λεπτομέρειες και εικόνες θα αποκαλυφθούν την επόμενη εβδομάδα και οι παραγγελίες θα ανοίξουν όταν κάνει το ντεμπούτο του στις 26 Οκτωβρίου. Οι πρώτες παραδόσεις δεν θα πραγματοποιηθούν νωρίτερα την άνοιξη του 2022, με τις τιμές να ξεκινούν τουλάχιστον από τις 107.000 ευρώ.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!