Porsche: Το νέο 7θέσιο SUV της θα κινείται κυρίως με θερμικά σύνολα

Το SUV – ναυαρχίδα της Porsche δεν θα κινείται αποκλειστικά με αμιγώς ηλεκτρικούς κινητήρες, καθώς η μάρκα επεκτείνει τη γκάμα των μοντέλων της.

Porsche: Το νέο 7θέσιο SUV της θα κινείται κυρίως με θερμικά σύνολα

Το SUV – ναυαρχίδα της Porsche δεν θα κινείται αποκλειστικά με αμιγώς ηλεκτρικούς κινητήρες, καθώς η μάρκα επεκτείνει τη γκάμα των μοντέλων της.

Γνωρίζουμε εδώ και μερικά χρόνια ότι η Porsche εξελίσσει ένα νέο οικογενειακό SUV, με την κωδική ονομασία «Κ1». Μάλιστα, τον Απρίλιο του 2024 το πρωτότυπο μοντέλο εντοπίστηκε και σε διαδικασίες δοκιμών.

Το πλάνο της γερμανικής εταιρείας ήταν να το εντάξει στην γκάμα πάνω από την Cayenne, αξιοποιώντας την πλατφόρμα SSP Sport Platform της Porsche, με αμιγώς ηλεκτρικά σύνολα.

Τα πλάνα όμως έχουν αλλάξει, καθώς στην τελευταία τριμηνιαία ανακοίνωση αποτελεσμάτων της εταιρείας, η Porsche ανακοίνωσε ότι θα εξοπλίσει το K1 με κινητήρες εσωτερικής καύσης και Plug-In υβριδικά σύνολα όταν κυκλοφορήσει για πρώτη φορά στην αγορά. Μια πλήρως ηλεκτρική έκδοση θα ακολουθήσει, εάν και εφόσον υπάρξει η ζήτηση. 

Πρόκειται για μια θεμελιώδη αλλαγή στη μηχανική του μοντέλου, η οποία είναι σύμφωνη με το σχέδιο της Porsche να σταματήσει την ανάπτυξη της νέας αμιγώς ηλεκτρικής πλατφόρμας και να στηρίξει μια πιο ευέλικτη στρατηγική.

Τι σημαίνει όμως αυτό για το νέο μοντέλο; Ξέρουμε σίγουρα ότι το K1 θα παραμείνει στην κορυφή της γκάμας SUV της Porsche, πάνω από την Cayenne, η οποία θα είναι διαθέσιμη με ηλεκτρικά και θερμικά σύνολα. Όμως, η σημαντική αλλαγή στην πλατφόρμα του K1 σημαίνει ότι δύσκολα θα παρουσιαστεί το 2027, όπως είχε αρχικά ανακοινωθεί.

Η αλλαγή στην στρατηγική της Porsche οφείλεται στην χαμηλότερη από την αναμενόμενη ζήτηση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων σε όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένης και της σημαντικότατης αγοράς της Κίνας. Παράλληλα, οι δασμοί που τέθηκαν σε εφαρμογή στις εισαγωγές προϊόντων στις ΗΠΑ δεν βοήθησαν καθόλου την κατάσταση.

Δεν ξέρουμε ακόμα επίσημα ποια κινητήρια σύνολα θα κινούν το Κ1. Είναι όμως πιθανό να αξιοποιεί μοτέρ βενζίνης και Plug-In υβριδικά σύνολα του Ομίλου Volkswagen, αντίστοιχα με την μικρότερη Cayenne.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!