Η Mercedes-Benz προχωρά σε μια συνολική ανανέωση της γκάμας των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων της, αποσύροντας παράλληλα την σειρά «EQ».
H απόφαση αυτή παρουσιάστηκε στα πλαίσια μιας εκδήλωσης για τους επενδυτές της γερμανικής εταιρείας τον Φεβρουάριο και ήδη βλέπουμε τα αποτελέσματα αυτής της στρατηγικής.
Το μοντέλο το οποίο θα αντικαταστήσει στο άμεσο μέλλον την Mercedes-Benz EQB εντοπίστηκε σε δοκιμές από τον κατασκοπευτικό φακό του Auto Express και αναμένεται να ενσωματωθεί στην υπόλοιπη γκάμα της GLB – πιθανότατα με το όνομα «GLB with EQ Technology».
Εμφανισιακά η νέα ηλεκτρική GLB θα υιοθετήσει τον ίδιο σχεδιασμό με την θερμική GLB. Ωστόσο στο μπροστινό μέρος θα απουσιάζει η μάσκα, καθώς το ηλεκτρικό σύνολο δεν την χρειάζεται. Το όχημα δοκιμών φοράει σπορ ζάντες 20 ιντσών.
Παρά το έντονο καμουφλάζ βλέπουμε ότι η νέα γενιά της GLB θα είναι το ίδιο τετραγωνισμένη με την προηγούμενη. Ίσως το μόνο σημείο που μπορούμε να εντοπίσουμε ότι η νέα γενιά είναι πιο στρογγυλεμένη είναι στο μπροστινό μέρος, στον προφυλακτήρα.
Τα φωτιστικά σώματα θα είναι παρόμοια με αυτά που είδαμε στην νέα CLA, ενσωματώνοντας ένα φωτιζόμενο στοιχείο στο σχήμα του λογότυπου της Mercedes-Benz.
Στο πίσω μέρος αναμένουμε περισσότερες αλλαγές, κυρίως στα φωτιστικά σώματα και στον σχεδιασμό τους. Τα φώτα που διακρίνονται στο αυτοκίνητο δοκιμών κατά πάσα πιθανότητα δεν θα φτάσουν στο μοντέλο παραγωγής.
Δεν έχουμε επίσημες εικόνες από το εσωτερικό της νέας GLB, ωστόσο κατά πάσα πιθανότητα θα αποκτήσει ένα ολοκαίνουργιο σύστημα infotainment, με μεγαλύτερες οθόνες και περισσότερη τεχνητή νοημοσύνη στο λογισμικό.
Η αμιγώς ηλεκτρική GLB θα βασίζεται στην νέα πλατφόρμα MMA (Mercedes Modular Architecture) και θα διατίθεται με δύο μεγέθη μπαταρίας: 58 και 88 kWh. Θα υπάρχουν επίσης πισωκίνητες εκδόσεις με έναν ηλεκτροκινητήρα και τετρακίνητες εκδόσεις με δύο κινητήρες.
Ωστόσο το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό της νέας GLB είναι ότι θα υιοθετήσει αρχιτεκτονική 800V, προσφέροντας περισσότερη αποδοτικότητα και μεγαλύτερες ταχύτητες φόρτισης (οι οποίες κατά πάσα πιθανότητα θα φτάνουν πάνω από τα 300 kW). O πίσω ηλεκτροκινητήρας θα διαθέτει κιβώτιο 2 ταχυτήτων, προσφέροντας υψηλές επιταχύνσεις από στάση και πιο ήπια συμπεριφορά σε μεγάλες ταχύτητες.
Αν και η Mercedes-Benz δεν έχει επιβεβαιώσει την ακριβή ημερομηνία, περιμένουμε η νέα GLB σε αμιγώς ηλεκτρικές και θερμικές εκδόσεις να κάνει το ντεμπούτο της στις αρχές του 2026.
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ AUTO EXPRESS