Ο νέος Διευθύνων Σύμβουλος της Alfa Romeo, Santo Ficili, μιλώντας σε διεθνή μέσα, ανέφερε ότι η νέα γενιά της Giulia θα ενσωματώσει «και υβριδικά κινητήρια σύνολα», πέρα από τις αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις.
Το νέο μοντέλο θα αξιοποιεί την αρχιτεκτονική STLA Large, την ίδια ουσιαστικά πλατφόρμα με την Stelvio. Σε παλαιότερες δηλώσεις, ο Ficili είχε αναφέρει ότι η νέα γενιά της Giulia θα ενσωματώσει «έναν νέο σχεδιασμό και ένα εντελώς διαφορετικό αμάξωμα». Παρότι δεν αναφέρθηκε ξεκάθαρα ως προς την κατηγορία που θα καταλάβει, άφησε να εννοηθεί ότι μάλλον θα πρόκειται για μια SUV πλατφόρμα, λέγοντας ότι «Η πλατφόρμα {της Giulia} θα είναι η ίδια με αυτή της Stelvio. Επομένως μπορείτε να μαντέψετε τι αυτοκίνητο θα προσφέρουμε».
Ωστόσο δεν πρόκειται για μια σίγουρη απόφαση. Ήδη η Alfa Romeo έχει τρία SUV: την «μικρή» Junior στα B-SUV, την «μεσαία» Tonale στα C-SUV και την «μεγάλη» Stelvio, στα D-SUV. Αν «μπει» στην εξίσωση και η Giulia, είναι πιθανό να περιορίσει σημαντικά τις πωλήσεις των μοντέλων, ιδιαίτερα της Stelvio. To πιο πιθανό σενάριο είναι η δημιουργία ενός liftback SUV μοντέλου, όπως έκανε και η DS με το No8.
- Δίλημμα Citroen C3: Βενζίνη με 16.900 € ή ηλεκτρικό με 18.900 €
- Τι πρέπει να έχει ένα μοντέλο για να αναδειχθεί "Αυτοκίνητο της χρονιάς";
- Πλούσιο, αυτόματο και χαρισματικό Premium C-SUV με τιμή 37.980 €
- 7 SUV “Game Changers” της ελληνικής αγοράς
- Peugeot 3008: Διαθέσιμο με προνομιακή χρηματοδότηση και επιδότηση αγοράς
- Ηλεκτρικό SUV για όλους με τιμή από 29.700 € και όφελος έως 14.000 €
Η αμιγώς ηλεκτρική Giulia αναμένεται να προσφέρει έως και 800 χιλιόμετρα αυτονομίας, καθώς θα διαθέτει μπαταρίες από 85 έως και 118 kWh. Την φόρτιση των τεράστιων μπαταριών θα αναλάβει ένα νέο σύστημα ταχυφόρτισης, που υπόσχεται «30 χιλιόμετρα αυτονομίας ανά λεπτό φόρτισης», σύμφωνα με την μητρική Stellantis.
Η Alfa Romeo υποστηρίζει πως η νέα Giulia, είτε σε υβριδική είτε σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση θα υποστηρίζει την οδηγική απόλαυση, τοποθετώντας τον οδηγό στο επίκεντρο. Ο πρώην Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Jean-Philippe Imparato είχε δηλώσει ότι επιθυμεί το μοντέλο να είναι ελαφρύ και ευχάριστο στην οδήγηση, με την ομάδα έρευνας και ανάπτυξης να επικεντρώνεται στις δονήσεις και τους ήχους που θα παράγει, χωρίς να αξιοποιεί τεχνητά μέσα.
Τόσο η Giulia όσο και η Stelvio θα παράγονται στην Ιταλία, με το δεύτερο μοντέλο να κάνει το ντεμπούτο του μέσα στο 2025, πριν από το λανσάρισμα στην αγορά το 2026. Αν και δεν έδωσε συγκεκριμένες ημερομηνίες, ο Ficili λέει ότι η Giulia «θα ακολουθήσει» και αναμένουμε να ενταχθεί στη γκάμα κάποια στιγμή το επόμενο έτος.