Η Peugeot φαίνεται πως δεν έχει εγκαταλείψει τις προθέσεις της να κατασκευάσει μικρά σπορ αυτοκίνητα. Μάλιστα, ο νέος Διευθύνων Σύμβουλος της γαλλικής εταιρείας, Alain Favey, αποκάλυψε στο Auto Express ότι θα ήθελε να «αγκαλιάσει την κληρονομιά» της Peugeot στην κατηγορία των hot hatchback.
«Είμαι πολύ πρόθυμος να συνδέσω τη μάρκα Peugeot, αλλά και αυτό που αντιπροσωπεύει, με το παρελθόν της και την κληρονομιά της. Και δεν υπάρχει τίποτα που να αποκλείεται σε αυτή μας την διαδικασία, και σίγουρα όχι το σήμα GTi».
Ο Eurig Druce, Διευθύνων Σύμβουλος του ομίλου Stellantis στο Ηνωμένο Βασίλειο, μίλησε επίσης στο Auto Express αναφέροντας πως στα πλάνα της εταιρείας βρίσκεται και ένα πιο σπορ μοντέλο.
- 8 μοντέλα που κερδίζουν επάξια τον τίτλο του “Game Changer”
- Τα Skoda Fabia & Skoda Kamiq τώρα με 0% επιτόκιο
- Μικρό μα και μεγαλειώδες SUV με όφελος έως 16.000 €
- Δοκιμάζουμε 4 ηλεκτρικά για την πόλη με τιμή από 9.900 €
- Στυλάτο B-SUV ανανεωμένο και φτηνότερο, από 19.990 ευρώ
«Μπορεί να υπάρξουν και άλλα μοντέλα στο μέλλον. Η Peugeot έχει μια πλούσια ιστορία στα γρήγορα hatchback μικρών διαστάσεων, όπως έχουμε δει σε διάφορες γενιές των GTi». Ο Druce αναφέρθηκε σε δύο από αυτά τα σπορ μοντέλα: το 205 GTi και το 206 GTi στη συνέχεια.
Δεν αποκλείεται επομένως να δούμε την Peugeot να επιστρέφει στην κατηγορία των hot hatchback. Γνωρίζουμε ότι η Opel θα ετοιμάσει μια νέα πιο σπορ έκδοση του Corsa με το όνομα GSe. To Corsa βασίζεται στην πλατφόρμα STLA Small, την οποία αξιοποιεί και το 208. Και τα δύο supermini αναμένεται να ανανεωθούν έως το 2026. Δεν αποκλείεται επομένως η γαλλική εταιρεία να παρουσιάσει και μια πιο σπορ, αμιγώς ηλεκτρική έκδοση υψηλών επιδόσεων του 208.
Όταν ερωτήθηκε σχετικά με την εξέλιξη ενός νέου μοντέλου υψηλών επιδόσεων, ο Druce δήλωσε ότι η Peugeot Sport ευθύνεται για τον σχεδιασμό όλων των σπορ μοντέλων, προσφέροντάς τους διαφορετικά οδηγικά χαρακτηριστικά σε σχέση με τις βασικές εκδόσεις. Ανέφερε σχετικά πως: «Αυτό που δεν μπορούμε να κάνουμε είναι να βάλουμε ένα σήμα GTi σε ένα συμβατικό αυτοκίνητο με ελαφρώς μεγαλύτερο ηλεκτροκινητήρα. {…} Σχεδόν κάθε ηλεκτρικό αυτοκίνητο μπορεί να είναι ένα γρήγορο αυτοκίνητο». Η πρόκληση επομένως είναι, σύμφωνα πάντα με τον ίδιο, να δημιουργηθεί «ένα πραγματικά ευχάριστο αυτοκίνητο στην οδήγηση».