Επιστρέφουν τα διακριτικά επιδόσεων GSe στο portfolio της Opel

Η Opel επαναφέρει τα διακριτικά GSe αν και με νέο νόημα καθώς εφεξής θα αναλάβουν να σηματοδοτούν τις ηλεκτροκίνητες εκδόσεις επιδόσεων

Επιστρέφουν τα διακριτικά επιδόσεων GSe στο portfolio της Opel

Η Opel επαναφέρει τα διακριτικά GSe αν και με νέο νόημα καθώς εφεξής θα αναλάβουν να σηματοδοτούν τις ηλεκτροκίνητες εκδόσεις επιδόσεων

Η γερμανική φίρμα ανακοίνωσε την επαναφορά των διακριτικών GSe στην γκάμα της με τη διαφορά ότι σε αντίθεση με το παρελθόν τους, θα αναλάβουν να σηματοδοτούν υψηλών επιδόσεων ηλεκτροκίνητα μοντέλα όπως επιβάλει άλλωστε η στρατηγική της Opel για τον πλήρη εξηλεκτρισμό της ευρωπαϊκής γκάμας της έως το 2028.

Έτσι, αντί του Grand Sport Einspritzung (Grand Sport Injection) που σήμαιναν στο παρελθόν των Commodore GSΕ και Monza GSE, πλέον τα συγκεκριμένα διακριτικά αποκτούν νέο νόημα αντιστοιχώντας στο Grand Sport Electric, αλλά και status καθώς ο στόχος είναι να αποτελέσουν την ονομασία ενός νέου sub-brand επιδόσεων με παρονομαστή την ηλεκτροκίνηση.

Αυτό σημαίνει ότι τα συγκεκριμένα διακριτικά θα αξιοποιηθούν στο μέλλον στις κορυφαίες εκδόσεις όλων των ηλεκτροκίνητων Opel και οι οποίες θα προσφέρουν ακόμα περισσότερη ισχύ αλλά και σειρά βελτιώσεων που θα εγγυώνται μια συνολικά πιο δυναμική και σπορ εμπειρία.

«Είμαι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσω την επιστροφή των διακριτικών GSe που θα σηματοδοτήσουν την νέα σπορ γκάμα μας στο άμεσο μέλλον. Έμπνευση αποτέλεσε και πάλι η πλούσια παράδοση μας και όπως ίσχυσε και για την νέα μας τολμηρή αισθητική, τα συγκεκριμένα διακριτικά έχουν εξελιχθεί. Στο μέλλον το GSe δεν θα σημαίνει μόνο δυναμικά, διασκεδαστικά στην οδήγηση αυτοκίνητα αλλά και θα αντιστοιχεί στο “Grand Sport Electric” σε πλήρη συμφωνία με τα σχέδια μας να μετατραπούμε σε αμιγώς ηλεκτροκίνητη φίρμα», δήλωσε σχετικά ο επικεφαλής της Opel, Florian Huettl.

Aν και προς το παρόν η Opel δεν δίνει διευκρινίσεις για το ποιο μοντέλο θα υποδεχτεί πρώτο τα συγκεκριμένα διακριτικά και όσα αυτά συνεπάγονται, αρχικά αναμένεται να χρησιμοποιηθούν σε plug-in υβριδικές εκδόσεις και όχι μόνο σε αμιγώς ηλεκτροκίνητες, με επικρατέστερο υποψήφιο το Opel Astra το οποίο προσφέρεται ήδη σε αντίστοιχης τεχνολογίας εκδόσεις με απόδοση 180 και 225 ίππους. Σύμφωνα με πληροφορίες στην έκδοση με τα διακριτικά GSe αναμένεται να στοχεύσει ακόμα ψηλότερα προσφέροντας ισχύ που θα ξεπερνά τους 300 ίππους.

Εξάλλου το Opel Astra έχει ως αφετηρία την αρχιτεκτονική EMP2 η οποία αποτελεί τη βάση για το Peugeot 508 PSE με ισχύ 360 ίππων από ένα plug-in υβριδικό σύνολο που συνδυάζει τον turbo κινητήρα του 1,6 λίτρου με δύο ηλεκτρικά μοτέρ προσφέροντας καταιγιστικές επιδόσεις και τετρακίνηση.

Εκτός από την προφανή GSe μεταχείριση για το Astra, η Opel επιθυμεί να επεκτείνει τα συγκεκριμένα διακριτικά και στην SUV γκάμα της με την αρχή να γίνεται από το plug-in υβριδικό Grandland. Ανεξαρτήτως από τη σειρά προτεραιότητας εξαίρεση από το νέο GSe κανόνα επιδόσεων δεν πρόκειται να αποτελέσουν ούτε τα μικρότερα μοντέλα της Opel Corsa και Mokka, στην περίπτωση των οποίων θα αναλάβουν να σηματοδοτούν τις νέες, ισχυρότερες αμιγώς ηλεκτροκίνητες εκδόσεις.

Προς επιβεβαίωση των προθέσεων της Opel σε σχέση με τα συγκεκριμένα διακριτικά, υπενθυμίζεται ότι η γερμανική φίρμα τα είχε χρησιμοποιήσει στο πρόσφατο παρελθόν για την ηλεκτρική αναβίωση του Manta, παρουσιάζοντας το γοητευτικό από κάθε άποψη Manta GSe ElektroMOD. Eξάλλου, όπως φαίνεται από τους χρωματισμούς του νέου λογοτύπου η έμπνευση προήλθε από το συγκεκριμένο πρωτότυπο το οποίο κάλλιστα στο μέλλον θα μπορούσε να αποτελέσει την κορωνίδα της νέας γκάμας GSe αν και κάτι τέτοιο δεν επιβεβαιώνεται προς το παρόν.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!