Πέρασαν τέσσερα χρόνια από την παρουσίαση της Ferrari 296 GTB, η οποία, όταν παρουσιάστηκε, τράβηξε την προσοχή με το κινητήριο σύνολο που διέθετε – έναν υβριδικό V6 με 830 ίππους, αντί για τον “παραδοσιακό” V8.
Όταν κυκλοφόρησε, το 2021, ο κύριος αντίπαλός της ήταν η Lamborghini Huracan. Ωστόσο πλέον, η Huracan έχει αντικατασταθεί από την Temerario, η οποία διαθέτει νέο σχεδιασμό και έναν ολοκαίνουργιο κινητήρα.
Η Ferrari επομένως χρειάζεται να απαντήσει με την δική της, βελτιωμένη εκδοχή της 296, η οποία μέχρι και την επίσημη αποκάλυψή της στα τέλη του 2025 θα ονομάζεται “Versione Speciale”. Ένα από τα αυτοκίνητα δοκιμών της εντοπίστηκε πρόσφατα από τον κατασκοπευτικό φακό του Auto Express.
- 8 μοντέλα που κερδίζουν επάξια τον τίτλο του “Game Changer”
- Τα Skoda Fabia & Skoda Kamiq τώρα με 0% επιτόκιο
- Μικρό μα και μεγαλειώδες SUV με όφελος έως 16.000 €
- Δοκιμάζουμε 4 ηλεκτρικά για την πόλη με τιμή από 9.900 €
- Στυλάτο B-SUV ανανεωμένο και φτηνότερο, από 19.990 ευρώ
To καμουφλάζ που έχει επάνω του το αυτοκίνητο δοκιμών μας εμποδίζει από το να δούμε πολλές λεπτομέρειες από τον σχεδιασμό του. Ωστόσο μπορούμε να δούμε πως στο πίσω μέρος θα υπάρχει μια ενεργή αεροτομή, όπως αυτή που συναντήσαμε και στην 296. Οι αλλαγές στο αμάξωμα του νέου μοντέλου αναμένεται να επηρεάσουν και την αεροδυναμική του απόδοση, ωστόσο περιμένουμε να δούμε πόσο σημαντικές θα είναι αυτές οι αλλαγές στον σχεδιασμό του αυτοκινήτου.
Όσον αφορά το υπόλοιπο αμάξωμα, οι περισσότερες τροποποιήσεις θα εντοπίζονται πιθανότατα στους προφυλακτήρες. Μάλιστα δεν αποκλείεται οι μηχανικοί της Ferrari να αντλήσουν έμπνευση από τα υπόλοιπα μοντέλα της γκάμας, όπως την 12Cilindri και την νέα F80, ενσωματώνοντας μια μαύρη γραμμή κατά πλάτος του μπροστινού προφυλακτήρα. Στο πίσω μέρος υπάρχουν ανασχεδιασμένες απολήξεις εξάτμισης, εμπνευσμένες από την F80, ενώ και ο διαχύτης έχει δεχθεί παρεμβάσεις.
Όσον αφορά το κινητήριο σύνολο, είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα είναι βελτιωμένο, με περισσότερη ισχύ. H Lamborghini Temerario αποδίδει περί τους 920 ίππους από το δικό της υβριδικό σύστημα, το οποίο σχεδιάστηκε εκ βάθρων για το συγκεκριμένο μοντέλο, επομένως αναμένουμε και ο 3λιτρος twin turbo V6 της Ferrari να “σκαρφαλώσει” κοντά στους 900 ίππους.
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ: AUTO EXPRESS