Η εκδήλωση της Kumho Tire, “Kumho’s Driving Experience” έγινε στο Vairano Circuit στο Μιλάνο, δίνοντας μια ευκαιρία σε Ευρωπαίους πελάτες του brand, να δοκιμάσουν τις επιδόσεις των ελαστικών Kumho.
Στην εκδήλωση βρέθηκαν στελέχη της Kumho, μεταξύ των οποίων ο Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος Jung Il-taik.
Σκοπός του event ήταν η εδραίωση μιας πιο στενής συνεργασίας μεταξύ της Kumho Tire και των Ευρωπαίων πελατών της.
- Ηλεκτρικό SUV από 23.900 €, με χαμηλό επιτόκιο 4,9% & 8ετή εγγύηση
- Audi: Επιδότηση ηλεκτρικών αυτοκινήτων με όφελος έως 18.000 €
- OMODA & JAECOO: Όφελος έως 3.500 ευρώ για προ-παραγγελίες
- Δίλημμα Citroen C3: Βενζίνη με 16.900 € ή ηλεκτρικό με 18.900 €
- Τι πρέπει να έχει ένα μοντέλο για να αναδειχθεί "Αυτοκίνητο της χρονιάς";
- Πλούσιο, αυτόματο και χαρισματικό Premium C-SUV με τιμή 37.980 €
Η Kumho γνώρισε σταθερή ανάπτυξη στην Ευρώπη τα τελευταία 5 χρόνια, με ετήσια αύξηση πωλήσεων άνω του 20% κατά μέσο όρο, ενώ μόνο πέρσι, σημείωσε ανάπτυξη 44%. Αυτή η αύξηση των πωλήσεων οφείλεται σε στρατηγικές έρευνας και ανάπτυξης, προσαρμοσμένες στην ευρωπαϊκή αγορά.
Πρόσφατα, έλαβε θετικές βαθμολογίες σε ανεξάρτητες δοκιμές ελαστικών που πραγματοποιήθηκαν από τα παγκοσμίου φήμης γερμανικά περιοδικά αυτοκινήτου ADAC Motorwelt και Auto Bild, επιδεικνύοντας στους καταναλωτές τα εξαιρετικά τεχνολογικά χαρακτηριστικά των προϊόντων της.
Επιπλέον, η Kumho Tire προσκάλεσε επιχειρηματικούς συνεργάτες και καταναλωτές σε έναν ποδοσφαιρικό αγώνα, στο Στάδιο Σαν Σίρο, μεταξύ της Ίντερ και της AC Milan, με την οποία η Kumho Tire υπέγραψε πρόσφατα χορηγική συμφωνία.
Η Kumho Tire έχει υπογράψει παγκόσμιες συμφωνίες συνεργασίας με πολλούς μεγάλους ποδοσφαιρικούς συλλόγους στην Ευρώπη, συμπεριλαμβανομένων της Ιταλικής AC Milan της Ιταλίας, της Βρετανικής ΒTottenham Hotspur, της Γερμανικής Bayer 04 Leverkusen, της Τσέχικης FK Mladá Boleslav και της Ελβετικής BSC Young Boys. Είναι επίσης επίσημος χορηγός των πρωταθλημάτων NBA και NBA G στη Βόρεια Αμερική. Παράλληλα, η εταιρεία επεκτείνει τις επενδύσεις και τις δραστηριότητες μάρκετινγκ, ώστε να έρθει πιο κοντά με πελάτες σε όλο τον κόσμο, ως μέρος μιας προσπάθειας να ενισχύσει τη θέση της ως premium brand.
Τα ελαστικά της Kumho για επιβατικά αυτοκίνητα, SUVs, Vans, φορτηγά, λεωφορεία, διαθέτει, ήδη, ως αντιπρόσωπος και διανομέας, από τον Δεκέμβριο του 2022, στην Ελληνική αγορά, η εταιρεία ΕΜΑ Α.Ε., μέσω του καθιερωμένου εμπορικού δικτύου αντιπροσώπων της.