O Ερίκ Καντονά επιβεβαίωσε την επιστροφή του Ford Capri

Η επίσημη παρουσίαση του αμιγώς ηλεκτρικού Ford Capri θα γίνει στις 10 Ιουλίου και θα είναι ένα SUV βασισμένο στο Ford Explorer EV.

O Ερίκ Καντονά επιβεβαίωσε την επιστροφή του Ford Capri

Η επίσημη παρουσίαση του αμιγώς ηλεκτρικού Ford Capri θα γίνει στις 10 Ιουλίου και θα είναι ένα SUV βασισμένο στο Ford Explorer EV.

Η Ford αναβιώνει το θρυλικό πλέον Capri, έπειτα από 40 χρόνια απουσίας και το επίσημο teaser που κυκλοφόρησε η εταιρεία στα social media επιβεβαιώνει πως πρόκειται για ένα αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο.

Το βίντεο που βγήκε στο X, δείχνει τον διάσημο ποδοσφαιριστή Ερίκ Καντονά να προσπαθεί να βάλει στην πρίζα ένα παλιό Ford Capri 2.8 injection.

Στο τέλος μάλιστα, μπαίνει στο αυτοκίνητο και φεύγει, απογοητευμένος που δεν μπορεί να φορτίσει το κλασικό μοντέλο.

Στο πίσω τζάμι αναγράφεται «Ο θρύλος επιστρέφει», καθώς και η ημερομηνία παρουσίασης του νέου αυτοκινήτου, η οποία έχει από καιρό οριστεί ως η 10η Ιουλίου.

Ένα άλλο στοιχείο το οποίο προοικονομεί την άφιξη του νέου Capri είναι κάποια γκράφιτι που εντοπίστηκαν στο εργοστάσιο της Ford στην Κολωνία της Γερμανίας τα οποία αναγράφουν την ίδια φράση: «Ο θρύλος επιστρέφει».

Ford Capri graffiti 001 eczpsm

Να πούμε σε αυτό το σημείο πως και οι τρεις προηγούμενες γενιές του Capri κατασκευάστηκαν στην Κολωνία, με το τελευταίο αυτοκίνητο να εγκαταλείπει τη γραμμή παραγωγής το 1986.

Το ίδιο εργοστάσιο είναι πλέον ουδέτερο από άποψη εκπομπών ρύπων άνθρακα και εκεί κατασκευάζεται το αμιγώς ηλεκτρικό Ford Explorer. Από ό,τι φαίνεται, εκεί θα κατασκευάζεται και το ηλεκτρικό Capri.

Το νέο Capri θα χρησιμοποιήσει την ίδια πλατφόρμα MEB της Volkswagen που χρησιμοποιείται τόσο από το VW ID.7 όσο και από το Ford Explorer, μέσω μιας κοινής συμφωνίας μεταξύ των δύο εταιρειών. Η ίδια πλατφόρμα χρησιμοποιείται και από το Cupra Tavascan, το Skoda Enyaq και το Audi Q4 e-tron μεταξύ άλλων.

Το Capri κατά πάσα πιθανότητα θα έχει την ίδια γκάμα ηλεκτροκινητήρων και μπαταριών όπως το Explorer. Αν πράγματι ισχύει αυτό, σημαίνει πως οι βασικές εκδόσεις θα έχουν ηλεκτροκινητήρα 170 ίππων και μπαταρία 52 kWh, ενώ η τετρακίνητη AWD έκδοση θα αποδίδει 340 ίππους και θα συνδυάζεται με μπαταρία 79 kWh.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!