Η Lancia έχει ταυτίσει το όνομά της στο παρελθόν με το WRC και τους αγώνες ράλλυ. Πάνω σε αυτή την παρακαταθήκη θέλει να «πατήσει» η ιστορική ιταλική εταιρεία, ώστε μέσα στα επόμενα 10 χρόνια να επιστρέψει στο προσκήνιο της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Το πρώτο αυτοκίνητο που θέτει σε εφαρμογή το πλάνο επιστροφής της εταιρείας είναι η νέα Lancia Ypsilon HF. Το όνομα HF χρησιμοποιούταν σε όλες τις γρήγορες Lancia του παρελθόντος, συμπεριλαμβανομένης και της ευρέως γνωστής Delta Integrale.
Το νέο hot hatch της εταιρείας θα είναι αμιγώς ηλεκτρικό, με ένα μοτέρ και συνολική ισχύ που φτάνει τους 240 ίππους. Αυτοί θα περνάνε στους μπροστινούς τροχούς και θα επιτρέπουν στην Ypsilon HF να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 5,8 δευτερόλεπτα.
- Opel: “Bazaar Μεταχειρισμένων” αυτοκινήτων με 5 χρόνια εγγύηση
- Tο νέο crossover της smart που αποτελεί το ιδανικό κίνητρο για να κινείστε ηλεκτρικά
- Το Leapmotor T03 τώρα με νέα τιμή από 13.950 ευρώ
- Το νέο Ford Capri, τώρα διαθέσιμο κάτω από 32.000 ευρώ
- MG3 Hybrid+: 5 λόγοι που το έχρισαν “Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025” >>
Εξωτερικά, η Lancia Ypsilon HF προσπαθεί να διαφοροποιηθεί από τα υπόλοιπα «μικρά» της κατηγορίας του, με ιδιαίτερες σχεδιαστικές πινελιές. Τα μπροστινά φώτα θυμίζουν ελαφρώς τους προβολείς ομίχλης που βλέπαμε στα αυτοκίνητα ράλλυ της εταιρείας, ενώ πίσω ο σχεδιασμός αντλεί έμπνευση από την Lancia Stratos, με στρογγυλά πίσω φωτιστικά σώματα.
Στο εσωτερικό υπάρχουν μικρές αλλαγές σε σχέση με την συμβατική Ypsilon, με μπλε καθίσματα καθώς και με το χαρακτηριστικό σήμα HF στο τιμόνι.
Σταδιακά η εταιρεία θα κάνει την εμφάνισή της και στον χώρο των ράλλυ, ξεκινώντας από την κατηγορία 4. Εκεί βρίσκονται κυρίως νεαροί οδηγοί, με βλέψεις για το WRC. Το αυτοκίνητο που θα χρησιμοποιηθεί στους αγώνες θα είναι η Lancia Ypsilon Rally 4 HF, η οποία θα έχει κάτω από το καπό έναν 3κύλινδρο κινητήρα 1,2 λίτρων με turbo, ο οποίος θα παράγει 212 ίππους.
Η κίνηση θα μεταδίδεται στους μπροστινούς τροχούς μέσω ενός μηχανικού κιβωτίου 5 σχέσεων και ενός μηχανικού διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης. Στις φωτογραφίες εμφανίζεται με χρωματισμό που παραπέμπει σε αυτόν που βρισκόταν στην αγωνιστική Lancia Delta S4 της δεκαετίας του 1980 και οι λευκές ζάντες με τις 15 ακτίνες συμπληρώνουν την αγωνιστική αισθητική.
Η Lancia ανέφερε ότι η Ypsilon HF θα κάνει ντεμπούτο τον Μάιο του 2025, ενώ στα σκαριά βρίσκονται και HF εκδόσεις των νέων Gamma και Delta.