Με σχεδιαστικές πινελιές, πλουσιότερο εξοπλισμό και ανανεωμένη γκάμα κινητήρων, έως 207 ίππους στην έκδοση GTI, το Polo επανατοποθετείται στο B segment (σουπερμίνι). Σημείο αναφοράς στο μοντέλο της Volkswagen αποτελεί ο τρικύλινδρος κινητήρας βενζίνης, ο οποίος κυκλοφορεί σε ατμοσφαιρική ή turbo παραλλαγή, αλλά και σε έκδοση διπλού καυσίμου, με φυσικό αέριο (CNG).
Στην ατμοσφαιρική του έκδοση, ο κινητήρας βενζίνης των 999 κ.εκ. αποδίδει 80 ίππους, ενώ με τη βοήθεια του turbo (TSI) 95 και 110 ίππους. Ο 1.0 TGI που καταναλώνει βενζίνη αλλά και φυσικό αέριο (CNG) έχει μέγιστη ισχύ 90 ίππους. Το 7τάχυτο κιβώτιο DSG είναι προαιρετικά διαθέσιμο με τον 1.0 TSI 95 PS και στάνταρ με τον κινητήρα των 110 ίππων.
Όλες οι λεπτομέρειες για το ανανεωμένο Volkswagen Polo
- Δίλημμα Citroen C3: Βενζίνη με 16.900 € ή ηλεκτρικό με 18.900 €
- Τι πρέπει να έχει ένα μοντέλο για να αναδειχθεί "Αυτοκίνητο της χρονιάς";
- Πλούσιο, αυτόματο και χαρισματικό Premium C-SUV με τιμή 37.980 €
- 7 SUV “Game Changers” της ελληνικής αγοράς
- Peugeot 3008: Διαθέσιμο με προνομιακή χρηματοδότηση και επιδότηση αγοράς
- Ηλεκτρικό SUV για όλους με τιμή από 29.700 € και όφελος έως 14.000 €
Στην κορυφή της γκάμας θα βρεθεί και πάλι το Polo GTI, με το 2λιτρο turbo, ο οποίος αποδίδει πλέον 207 ίππους και προσφέρει επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα σε 6,5 δευτερόλεπτα.
Το Polo θα συνεχίσει να παράγεται στην Ισπανία και στην Ελλάδα τα πρώτα αυτοκίνητα αναμένονται το φθινόπωρο. Οι διαστάσεις του παραμένουν ίδιες (όπως και ο χώρος αποσκευών των 351 λίτρων), αλλάζει όμως εν μέρει η όψη του χάρη στις αλλαγές στη μάσκα και τα φωτιστικά σώματα. Παράλληλα θα είναι διαθέσιμο σε νέα επίπεδα εξοπλισμού, από το βασικό Polo μέχρι τα κορυφαία Style και R-Line.