Σε εκτεταμένη αναβάθμιση υποβάλλει η Volkswagen το Polo, ένα αυτοκίνητο που της έχει χαρίσει από το 1975 μέχρι σήμερα περισσότερες από 18 εκατ. ταξινομήσεις. Προκειμένου να παραμείνει ως μία από τις κορυφαίες προτάσεις στην ανταγωνιστική κατηγορία των σουπερμίνι, δέχεται σχεδιαστικές πινελιές και σύγχρονα συστήματα άνεσης και ασφάλειας, είτε στο βασικό είτε στον προαιρετικό εξοπλισμό του. Οι επεμβάσεις στην εμφάνιση αλλά και στις τεχνολογίες, φέρνουν το Polo ένα βήμα πιο κοντά στο Golf.
Το Polo θα συνεχίσει να παράγεται στην Ισπανία και στην Ελλάδα τα πρώτα αυτοκίνητα αναμένονται το φθινόπωρο. Οι διαστάσεις του παραμένουν ίδιες (όπως και ο χώρος αποσκευών των 351 λίτρων), αλλάζει όμως εν μέρει η όψη του χάρη στις αλλαγές στη μάσκα και τα φωτιστικά σώματα. Παράλληλα θα είναι διαθέσιμο σε νέα γκάμα εκδόσεων, από τη βασική Polo μέχρι τις κορυφαίες Style και R-Line. Οι κινητήρες περιλαμβάνουν σύνολα βενζίνης και φυσικού αερίου, ισχύος έως 110 ίππων. Η κορυφαία έκδοση GTI, εφοδιάζεται με 2λιτρο κινητήρα 207 ίππων.
LED φώτα παντού
Κάτι που συναντάμε σπάνια στην κατηγορία των σουπερμίνι είναι τα full LED φώτα. Η Volkswagen τα περιλαμβάνει στο βασικό εξοπλισμό του νέου Polo, τόσο εμπρός – ενώνονται με τη νέα μάσκα που φέρει μία φωτεινή λωρίδα στο κάτω μέρος – όσο και πίσω. Νέας σχεδίασης είναι οι προφυλακτήρες, ενώ στην έκδοση R-Line είναι πιο «επιθετικοί» σε μορφή, με μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα και λεπτομέρειες σε μαύρο χρώμα, αλλά και διπλή απόληξη της εξάτμισης σε χρώμιο.
Το εσωτερικό του Polo υποδέχεται ως στάνταρ τον ψηφιακό πίνακα οργάνων 8 ιντσών, ενώ το σύστημα πολυμέσων στη βασική του έκδοση Composition Media έχει διαγώνιο 6,5 ιντσών και στην κορυφαία 9,2 ιντσών. Στάνταρ είναι επίσης ο κλιματισμός, οι ηλεκτρικοί και θερμαινόμενοι εξωτερικοί καθρέπτες, τα ηλεκτρικά παράθυρα μπρος-πίσω.
Τρικύλινδρος κινητήρας και σε έκδοση CNG
Το νέο Polo είναι διαθέσιμο με τον κινητήρα βενζίνης των 999 κ.εκ., σε ατμοσφαιρική παραλλαγή με 80 ίππους και σε turbo με 95 και 110 ίππους. Στην έκδοση με τον 1.0 TGI που καταναλώνει φυσικό αέριο (CNG) αποδίδει 90 ίππους. Το 7τάχυτο κιβώτιο DSG είναι προαιρετικά διαθέσιμο με τον 1.0 TSI 95 PS και στάνταρ με τον κινητήρα των 110 ίππων.
Εκδόσεις εξοπλισμού
Η Volkswagen αλλάζει τα επίπεδα εξοπλισμού, καταργώντας τα Trendline, Comfortline, Highline. Στη θέση τους λανσάρονται οι εκδόσεις Polo, Life, Style, R-Line. Η βασική Polo περιλαμβάνει επιπλέον πολυλειτουργικό τιμόνι, ο κεντρικός αερόσακος και το σύστημα διατήρησης του οχήματα στη λωρίδα κυκλοφορίας, Lane Assist. Η έκδοση Life προσθέτει τροχούς 15 ιντσών, την εφαρμογή App-Connect, κεντρικό υποβραχιόνιο με θύρα USB-C, δερμάτινες επενδύσεις στο τιμόνι και τον επιλογέα ταχυτήτων.
Τα Polo Style και R-Line προσθέτουν premium στοιχεία. Το Style διαθέτει φώτα τεχνολογίας IQ.LIGHT LED matrix, προβολείς ομίχλης LED, ζάντες αλουμινίου 15 ιντσών, υποβοήθηση στάθμευσης Park Assist μπροστά και πίσω. Εδώ κάνει την εμφάνισή του ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 10,25 ιντσών και το σύστημα πολυμέσων Ready2Discover 8 ιντσών, με ασύρματο App-Connect. Πέρα από τους διαφορετικούς προφυλακτήρες και το διαχύτη στο πίσω μέρος, το Polo R-Line διαθέτει – όπως και το Style – φώτα IQ.LIGHT LED matrix και προβολείς ομίχλης LED και το infotainment Ready2Discover. Επιπλέον εξοπλίζεται με ζάντες αλουμινίου 16’’ και διαφορετικές επενδύσεις στα καθίσματα.
Στη λίστα με τα προαιρετικά στοιχεία εξοπλισμού, ο αγοραστής του νέου Polo μπορεί να βρει πανοραμική ηλιοροφή, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, το ηχοσύστημα beatsAudio ισχύος 300W, κλείδωμα αλλά και εκκίνηση χωρίς κλειδί, έλεγχο μέσω φωνητικών εντολών, χαμηλωμένο πλαίσιο κατά 15 χιλ. και το ηλεκτρονικό διαφορικό XDS στον εμπρός άξονα.
Ημιαυτόνομη οδήγηση στην μικρή κατηγορία
Η Volkswagen προσφέρει στον προαιρετικό εξοπλισμό του ανανεωμένου Polo το IQ.DRIVE Travel Assist. Το σύστημα χρησιμοποιεί το ρυθμιζόμενο cruise control ACC (Adaptive Cruise Control) και το Lane Assist για να υποστηρίξει ημιαυτόνομη οδήγηση σε ταχύτητες έως τα 210 χλμ/ώρα, με την προϋπόθεση ότι ο οδηγός έχει τα χέρια του πάνω στο τιμόνι. Στάνταρ είναι η αυτόνομη πέδηση Autonomous Emergency Braking Front Assist, με λειτουργία City Emergency Braking System για αποφυγή ατυχημάτων μέσα στις πόλεις.