Εντοπίστηκε σε δοκιμές το 7θέσιο Volkswagen Tayron

Η Volkswagen διέθετε αρχικά το Tayron αποκλειστικά στην Κίνα, αλλά το επταθέσιο μοντέλο θα καταφθάσει στην Ευρώπη αργότερα φέτος.

Εντοπίστηκε σε δοκιμές το 7θέσιο Volkswagen Tayron

Η Volkswagen διέθετε αρχικά το Tayron αποκλειστικά στην Κίνα, αλλά το επταθέσιο μοντέλο θα καταφθάσει στην Ευρώπη αργότερα φέτος.

Όταν αποκαλύφθηκε το νέο Volkswagen Tiguan το 2023, η επταθέσια έκδοση Allspace έλαμψε δια της απουσίας της. Φαίνεται ότι αυτό το μοντέλο θα αντικατασταθεί τώρα από ένα νέο SUV που ονομάζεται Tayron, το οποίο εντοπίσαμε να δοκιμάζεται για πρώτη φορά.

Διαθέσιμο μόνο σε πενταθέσια μορφή, το νέο Tiguan τρίτης γενιάς θα τοποθετηθεί δίπλα στο επταθέσιο Tayron, το οποίο θα βρίσκεται κάτω από την -πενταθέσια- ναυαρχίδα της γκάμας της Volkswagen, το Touareg. Το όνομα Tayron χρησιμοποιείται από τη Volkswagen στην κινεζική αγορά εδώ και αρκετά χρόνια, αλλά το ευρωπαϊκό μοντέλο θα είναι ένα διαφορετικό αυτοκίνητο, χρησιμοποιώντας την ίδια ανανεωμένη πλατφόρμα MQB evo με το τελευταίο Tiguan.

Το αυτοκίνητο δοκιμών που εντοπίσαμε φέρει έντονο καμουφλάζ για να μοιάζει με την προηγούμενη γενιά Tiguan, αλλά είμαστε σίγουροι ότι θα δανειστεί πολλά στυλιστικά στοιχεία από το ολοκαίνουργιο μοντέλο. Αναμένεται να έχει ένα παρόμοιο εμπρός μέρος, μάσκα, και πίσω φώτα.

Το νέο Tiguan έχει ακριβώς το ίδιο μεταξόνιο με την παλιά έκδοση Allspace (2,791 μ.), απελευθερώνοντας έτσι περισσότερο χώρο στην καμπίνα. Το Tayron αναμένεται να το επεκτείνει περαιτέρω, για να φιλοξενήσει μια διάταξη επτά θέσεων, και βλέπουμε ότι οι πίσω θύρες έχουν επιμηκυνθεί για να βοηθήσουν την παροχή αυτού του επιπλέον χώρου.

Έχουμε επίσης μια καλή ιδέα για το τι να περιμένουμε όσον αφορά το εσωτερικό του Tayron. Είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα αποκτήσει τη νέα κεντρική οθόνη αφής 15” από το ID.7, το Passat και το Tiguan. Τον τελευταίο καιρό, η Volkswagen αποστασιοποιείται από τα χειριστήρια αφής, όπως τα ρυθμιστικά στο ταμπλό και τα κουμπιά στο τιμόνι. Επομένως, μπορεί να δούμε μεγαλύτερο ποσοστό φυσικών χειριστηρίων στο Tayron, ακόμη περισσότερα από το Tiguan με το οποίο μοιράζεται το DNA του.

Όσον αφορά τις κινητήριες μονάδες, το Tayron αναμένεται να μιμηθεί το μικρότερο Tiguan και όχι το Touareg. Αυτό σημαίνει μια επιλογή από ήπια υβριδικές μονάδες βενζίνης και TDI diesel, καθώς και δύο plug-in υβριδικές εκδόσεις. Η αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία (100 χλμ. για το Tiguan PHEV) πιθανότατα θα είναι μικρότερη για το μεγαλύτερο και βαρύτερο Tayron, αν αυτό λάβει το ίδιο σύστημα κίνησης.

Αποκλειστική συνεργασία: Auto Express

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!