Η Peugeot φέρνει στην ελληνική αγορά την κορυφαία έκδοση του E-3008: την Dual Motor AWD 325.
Η έκδοση αυτή έρχεται να συμπληρώσει τις εκδόσεις E-3008 210 και E-3008 230 Long Range, οι οποίες κινούνται από ηλεκτροκινητήρες 210 και 230 ίππων, με μπαταρία 77 kWh και 98 kWh αντίστοιχα.
Η Dual Motor AWD συνδυάζει έναν ηλεκτρικό κινητήρα 213 ίππων που δίνει κίνηση στους μπροστινούς τροχούς με έναν επιπλέον ηλεκτροκινητήρα 112 ίππων στους πίσω τροχούς. Η συνδυαστική ισχύς φτάνει τους 325 ίππους, ενώ η μέγιστη ροπή τα 509 Nm, επιταχύνοντας το μοντέλο από 0 έως 100 χλμ./ώρα σε 6 δευτερόλεπτα. Οι προσπεράσεις γίνονται επίσης με ευκολία καθώς χρειάζονται συνολικά 3,8 δευτερόλεπτα για να επιταχύνει από τα 80 έως τα 120 χλμ./ώρα.
Προκειμένου το πλαίσιο να μπορεί να ανταπεξέλθει στις δυνατότητες του κινητήριου συνόλου, οι μηχανικοί της Peugeot άλλαξαν τις ρυθμίσεις στο στήσιμο των ελατηρίων και των αμορτισέρ καθώς και την ακαμψία των αντιστρεπτικών ράβδων. Η βαθμονόμηση του συστήματος διεύθυνσης παρέχει σύμφωνα με την εταιρεία “αυξημένο δυναμισμό και απόκριση“.

Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του τέσσερα προφίλ οδήγησης:
- Normal: Προτεραιότητα έχει ο εμπρός κινητήρας και οι τροχοί. Η μέγιστη ισχύς περιορίζεται σε 313 ίππους και η μέγιστη ροπή σε 450 Nm. Ανάλογα με τις απαιτήσεις του οδηγού, ο πίσω κινητήρας και οι τροχοί ενεργοποιούνται αυτόματα. Σε ισχυρή επιτάχυνση (kick-down), και οι δύο κινητήρες εμπλέκονται πλήρως.
- 4WD : Οι δύο κινητήρες λειτουργούν συνεχώς, με κατανομή ισχύος 50/50 μεταξύ εμπρός και πίσω αξόνων για βελτίωση της πρόσφυσης, ιδιαίτερα σε ολισθηρές επιφάνειες. Τα συστήματα ESP και Traction Control υιοθετούν ειδικές ρυθμίσεις για αύξηση της πρόσφυσης. Σε αυτό το προφίλ διατίθενται η μέγιστη ισχύς και ροπή.
- Sport : Οι δύο κινητήρες λειτουργούν συνεχώς, με την ισχύ να κατανέμεται 60/40 μεταξύ του εμπρός και του πίσω άξονα. Η μέγιστη ισχύς και ροπή είναι πλήρως διαθέσιμες, ενώ το σύστημα διεύθυνσης και το πεντάλ γκαζιού υιοθετούν σπορ ρυθμίσεις, παρέχοντας αυξημένη απόκριση.
- Eco : Προτεραιότητα έχει ο εμπρός κινητήρας και τροχοί, με μέγιστη ισχύ 213 ίππους και μέγιστη ροπή 343 Nm. Σε ισχυρή επιτάχυνση (kick-down), ενεργοποιείται και ο πίσω κινητήρας και ταυτόχρονα οι δύο κινητήρες αποδίδουν πλήρη ισχύ. Η ρύθμιση του κλιματισμού και του πεντάλ γκαζιού προσαρμόζονται στο ήπιο προφίλ Eco mode.
Η μπαταρία που τροφοδοτεί το ηλεκτρικό σύστημα είναι χωρητικότητας 77 kWh και προσφέρει έως και 497 χιλιόμετρα αυτονομίας κατά WLTP. Σύμφωνα με την Peugeot, ο χρόνος φόρτισης από 20% έως 80% σε ταχυφορτιστές 160 kW είναι λιγότερο από 30 λεπτά.

Το Peugeot E-3008 Dual Motor 325 διατίθεται με όλα τα στάνταρ εξοπλιστικά στοιχεία της κορυφαίας έκδοσης GT:
- διχρωμία αμαξώματος με μαύρη οροφή,
- ζάντες αλουμινίου 20”,
- προβολείς Pixel LED,
- ηλεκτρικό άνοιγμα πόρτας χώρου αποσκευών με λειτουργία Hands-Free,
- επενδύσεις σε Alcantara,
- εμπρός καθίσματα ηλεκτρικά και θερμαινόμενα,
- θερμαινόμενο τιμόνι,
- εργοστασιακό συναγερμό,
- σύστημα συνδεσιμότητας PEUGEOT i-Connect® Advanced,
- VisioPark 360° με 4 κάμερες HD,
- Drive Assist Plus 2.0 (ημιαυτόνομη οδήγηση),
- ανίχνευση οπίσθιας κυκλοφορίας,
- φωτιζόμενα μαρσπιέ θυρών και
- ασύρματη φόρτιση smartphone.
Το μοντέλο είναι άμεσα διαθέσιμο για παραγγελία, με τιμή που ξεκινά από 48.900 ευρώ (μαζί με κρατική επιδότηση και επιδότηση Peugeot e-Move). Καλύπτεται, τέλος, από εργοστασιακή εγγύηση 5 ετών και Εγγύηση 8 ετών / 160.000 χιλιομέτρων για την μπαταρία.