Το Nissan Qashqai είναι 1ο σε πωλήσεις στα C-SUV το Μάρτιο

Παρά τον ανταγωνισμό του Peugeot 3008 αλλά και του ανανεωμένου Toyota C-HR, το Nissan Qashqai βρέθηκε στην κορυφή των πωλήσεων στα C-SUV.

Το Nissan Qashqai είναι 1ο σε πωλήσεις στα C-SUV το Μάρτιο

Παρά τον ανταγωνισμό του Peugeot 3008 αλλά και του ανανεωμένου Toyota C-HR, το Nissan Qashqai βρέθηκε στην κορυφή των πωλήσεων στα C-SUV.

Οι τάσεις στην αυτοκινητοβιομηχανία αλλάζουν. Είκοσι χρόνια πριν στο προσκήνιο βρίσκονταν σεντάν και χάτσμπακ, ενώ υπήρχε διχογνωμία για το ποιο ήταν το πιο πρακτικό για κάθε περίσταση.

Σήμερα όμως, η απάντηση είναι μία και γράφεται με 3 μόλις γράμματα: SUV. Τα SUV κυριάρχησαν στην αγορά, εξαφανίζοντας τα στέισον βάγκον, μειώνοντας ραγδαία τις πωλήσεις των σεντάν και με τα χάτσμπακ να διατηρούν δυναμική παρουσία, αλλά μόνο στον κλάδο των σουπερμίνι.

Δεδομένου ότι τα SUV καταλαμβάνουν πλέον πάνω από το 50% των συνολικών πωλήσεων οχημάτων στην Ελλάδα, είναι απόλυτα λογικό ο ανταγωνισμός να είναι σκληρός. Όμως, για τον Μάρτιο του 2024, το Nissan Qashqai κατέκτησε την κορυφή των ταξινομήσεων SUV μεσαίου μεγέθους (κατηγορίας C).

Πιο συγκεκριμένα, το Qashqai κατέγραψε μερίδιο 17,7% για τον μήνα Μάρτιο, ενώ βρέθηκε στην πρώτη θέση για το πρώτο τρίμηνο του 2024 με συνολικό μερίδιο 11,8% στην κατηγορία του.

Το Nissan Qashqai διατίθεται τόσο με Mild Hybrid κινητήρες, όσο και με την τεχνολογία e-Power. Η τελευταία παρουσιάζει ενδιαφέρον, καθώς προσφέρει αμιγώς ηλεκτρική κίνησηχωρίς όμως να απαιτεί φόρτιση. Αν και στη θεωρία ο συνδυασμός ενός θερμικού με έναν ηλεκτρικό κινητήρα έχουν ως αποτέλεσμα ένα υβριδικό σύστημα, εδώ τη διαφορά κάνει το γεγονός ότι ο κινητήρας εσωτερικής καύσης δεν συνδέεται με το σύστημα μετάδοσης και δεν στέλνει δύναμη στους κινητήριους τροχούς, καθώς χρησιμοποιείται μόνο για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας.

Έτσι, το e-Power της Nissan έχει ως σύστημα μετάδοσης της κίνησης μόνο τον ηλεκτροκινητήρα, γεγονός που μεταφράζεται σε άμεση απόκριση σε κάθε πάτημα του δεξιού πεντάλ από τον οδηγό, με γραμμική και αδιάλειπτη απόδοση. Είναι έτσι σχεδιασμένο, ώστε να προσφέρει ευχαρίστηση, αβίαστη και ομαλή οδηγική εμπειρία, παρόμοια με αυτή που έχουν τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, αλλά χωρίς την ανάγκη της επαναφόρτισης.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!