Ο Όμιλος Σφακιανάκη αλλάζει εταιρική ταυτότητα

Ο Όμιλος Σφακιανάκη υιοθετεί το μότο «Passion for Motion», εκφράζοντας την πρόθεση της εταιρείας για εξέλιξη.

Ο Όμιλος Σφακιανάκη αλλάζει εταιρική ταυτότητα

Ο Όμιλος Σφακιανάκη υιοθετεί το μότο «Passion for Motion», εκφράζοντας την πρόθεση της εταιρείας για εξέλιξη.

Ο όμιλος Σφακιανάκη προχωρά σε ανανέωση της εταιρικής του ταυτότητας, σηματοδοτώντας το επόμενο κεφάλαιο μιας πορείας άνω των 65 χρόνων στην ελληνική αγορά. Το νέο λογότυπο εμπνέεται από το αρχικό γράμμα της επωνυμίας και συμβολίζει σύμφωνα με τον όμιλο «την ένωση και την συνέχεια». Tα θεμελιώδη στοιχεία της νέας εταιρικής ταυτότητας υπογράφει το μόττο: «Passion for Motion», το οποίο εκφράζει το DNA του Ομίλου για συνεχή εξέλιξη και καινοτομία.

Όπως αναφέρεται στην επίσημη ενημέρωση, η προσωπικότητα του Ομίλου αποτυπώνεται σχεδιαστικά σε μια φρέσκια εταιρική ταυτότητα, όπου ένα σύγχρονο τυπογραφικό σύστημα εναρμονίζεται με μια μπλε χρωματική παλέτα πολλαπλών διαβαθμίσεων αποτυπώνοντας την τόλμη (Sfakianakis Blue), τον εκσυγχρονισμό (Modern Blue) και τον ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα (Humanistic Light Blue) της φιλοσοφίας λειτουργίας.

Θυμίζουμε πως ο Όμιλος Σφακιανάκη στην ελληνική αγορά έχει δραστηριότητες που καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών αυτοκίνησης, έχοντας την αποκλειστική εισαγωγή, διανομή και εμπορία μίας ευρύτατης γκάμας προϊόντων, υπηρεσίες μακροχρόνιας και βραχυχρόνιας μίσθωσης, ασφαλιστικές υπηρεσίες, βαρέα οχήματα και βιομηχανικό εξοπλισμό, ταχυμεταφορές και προϊόντα τεχνολογίας. Δραστηριοποιείται σήμερα σε 14 χώρες, ενώ απασχολεί περισσότερους από 1.500 υπαλλήλους.

Συγκεκριμένα, είναι μεταξύ άλλων επίσημος εισαγωγέας των αυτοκινήτων, μοτοσικλετών και ανταλλακτικών Suzuki, καθώς και φορτηγών Daf και λεωφορείων Temsa. Πρόσφατα ανέλαβε και την επίσημη αντιπροσώπευση της BYD στην Ελλάδα.

Έντονη είναι και η δραστηριοποίηση του ομίλου στον τομέα της λιανικής αγοράς, περιλαμβάνοντας την εμπορία αυτοκινήτων Abarth, Alfa Romeo, BMW, Dacia, Fiat, Ford, Jeep, MINI, Nissan, Opel, Renault, Skoda, Suzuki, Volvo.

Ο Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Σφακιανάκη, κ. Σταύρος Π. Τάκη,
δήλωσε σχετικά: «Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι για τη νέα εταιρική μας ταυτότητα, η οποία αντικατοπτρίζει τις αξίες που μας οδηγούν καθημερινά : το πάθος, την υπευθυνότητα και τον σεβασμό προς τον πελάτη. Η αλλαγή αυτή υπογραμμίζει ακόμα πιο έντονα την αφοσίωση στον στόχο μας να πρωταγωνιστούμε στους τομείς που δραστηριοποιούμαστε, μέσα από τη συνεχή εξέλιξη. Με γνώμονα την καινοτομία, την πρωτοπορία και την τεχνογνωσία, δεσμευόμαστε να προσφέρουμε εξατομικευμένες λύσεις, θέτοντας ως κορυφαία προτεραιότητά μας την υψηλής ποιότητας εμπειρία του πελάτη, ξεπερνώντας πάντοτε τις προσδοκίες του».

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!