Tο νέο Volkswagen ID.7 έκανε το «Αθήνα – Θεσσαλονίκη» σε 4,5 ώρες

Το αμιγώς ηλεκτρικό ID.7 της VW διακρίνεται για τη μεγάλη του αυτονομία που κάνει τα μακρινά ταξίδια πολύ πιο εύκολα και πιο γρήγορα.

Tο νέο Volkswagen ID.7 έκανε το «Αθήνα – Θεσσαλονίκη» σε 4,5 ώρες

Το αμιγώς ηλεκτρικό ID.7 της VW διακρίνεται για τη μεγάλη του αυτονομία που κάνει τα μακρινά ταξίδια πολύ πιο εύκολα και πιο γρήγορα.

Η KosmocarVolkswagen, σε συνεργασία με την Driving Academy, βάλθηκε να αποδείξει στην πράξη τη μεγάλη αυτονομία που υπόσχονται οι προδιαγραφές του νέου Volkswagen ID.7, πραγματοποιώντας το ταξίδι Αθήνα – Θεσσαλονίκη.

Η ναυαρχίδα της οικογένειας ID της Volkswagen στην έκδοση Pro εξοπλίζεται με μπαταρία 82 kWh (ωφέλιμης χωρητικότητας 77 kWh) που υπόσχεται αυτονομία 621 κατά μέσο όρο και θεωρητικά θα μπορούσε να καλύψει την απόσταση χωρίς φόρτιση. Ωστόσο, η τιμή αυτή αφορά το μέσο όρο και όχι την οδήγηση αποκλειστικά σε αυτοκινητόδρομο, όπου λογικό είναι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα να έχουν μεγαλύτερη κατανάλωση ενέργειας, συνεπώς και μικρότερη αυτονομία.

Διαβάστε εδώ την πρώτη οδήγηση του νέου Volkswagen ID.7

Παρόλα αυτά, το Volkswagen ID.7 Pro ξεκίνησε το ταξίδι με τρεις επιβαίνοντες και με τις απαραίτητες αποσκευές, πλήρως φορτισμένο, με βροχερό καιρό και θερμοκρασία 4°C και χρειάστηκε μία μόνο στάση 10 λεπτών φόρτισης, για να φτάσει στην Συμπρωτεύουσα.

Σύμμαχος του οδηγού ήταν το Route Planner του ID.7 με την απεικόνιση των φορτιστών όλων των παρόχων στην Ελλάδα και κυρίως ως προς τη διαθεσιμότητά τους σε πραγματικό χρόνο. Επιλέγοντας τον προορισμό στο navigation, το αυτοκίνητο υπολογίζει την κατανάλωση, την υπολειπόμενη μπαταρία που θα έχει φτάνοντας στον προορισμό και προτείνει τις κατάλληλες στάσεις φόρτισης, κάνοντας το ταξίδι εύκολο για κάθε οδηγό, ακόμη και εκείνων με ελάχιστη εμπειρία στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Η μέγιστη ταχύτητα ταξιδιού ήταν τα 130 χλμ./ώρα ενώ ενεργοποιημένο καθ’ όλη τη διάρκεια του ταξιδιού ήταν το Travel Assist, το σύστημα που κρατά το αυτοκίνητο σταθερά στη μέση της λωρίδας ή βοηθά στην αλλαγή σε άλλη και διατηρεί την απόσταση από τα προπορευόμενα αυτοκίνητα. Το σύστημα κλιματισμού ήταν ρυθμισμένο στους 23°C, ενώ χρησιμοποιήθηκε η θέρμανση καθισμάτων και η λειτουργία massage. Τα πρώτα 100 χλμ. της διαδρομής ήταν δύσκολα με πυκνή βροχή και αρκετό κρύο. Στη Λάρισα έγινε η μία και μοναδική στάση, στον σταθμό φόρτισης ισχύος 300 kW, με υπόλοιπο μπαταρίας 13% και αυτονομία 52 χλμ. Εκεί το ID.7 φορτίστηκε για μόνο μόλις 10 λεπτά και η μπαταρία του έφτασε στο 51%, ενέργεια που επαρκούσε για την υπόλοιπη διαδρομή μέχρι τη Θεσσαλονίκη. Το δε κόστος της φόρτισης ήταν 16,06 €.

Κατά τη διάρκεια της υπόλοιπης διαδρομής το οδόστρωμα ήταν στεγνό και η θερμοκρασία στους 10°C, ενώ με την άφιξη στη Θεσσαλονίκη το υπόλοιπο της μπαταρίας ήταν στο 18%. Η συνολική κατανάλωση για το ταξίδι των 458 χλμ. (από τη Νέα Ερυθραία μέχρι τα διόδια Μαλγάρων) ήταν 19,6 kWh/100 χλμ., και ο συνολικός χρόνος ταξιδιού, συμπεριλαμβανομένης και της στάσης φόρτισης, ήταν 4 ώρες και 35 λεπτά!

Σύμφωνα με την ομάδα της Driving Academy, οι άπλετοι χώροι, η ποιότητα κύλισης, η απουσία θορύβων και κραδασμών και τα κορυφαία συστήματα υποβοήθησης και άνεσης του οδηγού έκαναν την οδήγηση ξεκούραστη και ασφαλή, με την εξαιρετική αποδοτικότητα του συνόλου μετάδοσης και την γρήγορη φόρτιση να προσφέρουν ταχύτητα και οικονομία, μαζί με ελάχιστο αποτύπωμα εκπομπών CO2.

To κόστος της ενέργειας για το συγκεκριμένο ταξίδι, φορτίζοντας την μπαταρία του ID.7 Pro από το 0% έως το 100% σε οικιακό ρεύμα, λαμβάνοντας υπόψιν τις απώλειες φόρτισης και με μέση τιμή κιλοβατώρας στα 0,2 ευρώ, ανήλθε σε 17,29 € για την αρχική φόρτιση. Προσθέτοντας σε αυτό το νούμερο και το κόστος φόρτισης στην διαδρομή, σε φορτιστή ισχύος 300 kW (0,52€/kWh) που ήταν 16,06 €, τότε το συνολικό κόστος ενέργειας για το ταξίδι Αθήνα – Θεσσαλονίκη ήταν 33,35 €.

Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείτε να δείτε στο παρακάτω video.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!