Το γλυπτό του Juan Manuel Fangio στην είσοδο του μουσείου της Mercedes

Ένα γλυπτό σε φυσικό μέγεθος του εμβληματικού οδηγού Juan Manuel Fangio, δίπλα σε μια αγωνιστική W 196 R, υποδέχεται τους επισκέπτες του μουσείου της Mercedes.

Το γλυπτό του Juan Manuel Fangio στην είσοδο του μουσείου της Mercedes

Ένα γλυπτό σε φυσικό μέγεθος του εμβληματικού οδηγού Juan Manuel Fangio, δίπλα σε μια αγωνιστική W 196 R, υποδέχεται τους επισκέπτες του μουσείου της Mercedes.

Το μουσείο της Mercedes-Benz είναι ένα κτήριο εννέα ορόφων στη Στουτγάρδη της Γερμανίας, γεμάτο με την ιστορία της. Φιλοξενεί περισσότερα από 1.500 εκθέματα, πολλά αυτοκίνητα παραγωγής και άλλα τόσα αγωνιστικά.

Ένα κομμάτι αυτής της πλούσιας ιστορίας, όσον αφορά τα πρόσωπα, είναι ο Juan Manuel Fangio, ο οποίος πλέον, σε μορφή χάλκινου γλυπτού, στέκεται δίπλα στην αγωνιστική Mercedes-Benz W 196 R Silver Arrow και «υποδέχεται» τους επισκέπτες.

Ένα ιδιαίτερα δημοφιλές σημείο στο μουσείο της Mercedes, αφού δίπλα στο Juan Manuel Fangio και στο νικητήριο αυτοκίνητο, υπάρχει η δυνατότητα να φωτογραφηθούν οι επισκέπτες και μάλιστα καθισμένοι μέσα στο αγωνιστικό φυσικού μεγέθους. Χαρακτηριστική λεπτομέρεια, η γυαλάδα που έχει ο μπρούντζος στο εσωτερικό, από την επαφή που έχουν οι άνθρωποι με αυτό όλα αυτά τα χρόνια.

O Juan Manuel Fangio είχε αγωνιστεί με δύο εκδοχές της Mercedes-Benz W 196 R, οι οποίες βρίσκονται στο μουσείο. Η μία είναι ίδια με αυτή που αναπαριστά το γλυπτό. Η γερμανική εταιρεία είχε επίσης δημιουργήσει και μια έκδοση για πίστες υψηλών ταχυτήτων.

Εφοδιάζονταν με 8κύλινδρο κινητήρα 2,5 λίτρων, που απέδιδε 290 ίππους, δύναμη που χάριζε στο αγωνιστικό μέγιστη ταχύτητα που άγγιζε τα 300 χλμ./ώρα, σε μια εποχή μάλιστα, -70 χρόνια πριν-, που η ασφάλεια δεν αποτελούσε προτεραιότητα.

Για πολλούς ο Juan Manuel Fangio που γεννήθηκε το 1911 στην Αργεντινή και πέθανε το 1995, ήταν ένας από μεγαλύτερους οδηγούς αγώνων, καθώς κατέκτησε πέντε Παγκόσμια Πρωταθλήματα στη Fomrula 1, με τέσσερις διαφορετικές κατασκευάστριες εταιρείες, μεταξύ των οποίων η Ferrari, η Alfa Romeo και η Maserati. Κέρδισε δύο από αυτά με τη Mercedes-Benz το 1954 και το 1955, βοηθώντας την να καθιερωθεί ως κυρίαρχη δύναμη στη Formula 1.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!