Δακτύλιος: Πώς θα βγάλετε την κάρτα μόνιμου κατοίκου

Όλη η διαδικασία και τα δικαιολογητικά που απαιτούνται για την ψηφιακή έκδοση από το Δήμο Αθηναίων της κάρτας εισόδου-εξόδου

Δακτύλιος: Πώς θα βγάλετε την κάρτα μόνιμου κατοίκου

Όλη η διαδικασία και τα δικαιολογητικά που απαιτούνται για την ψηφιακή έκδοση από το Δήμο Αθηναίων της κάρτας εισόδου-εξόδου

Το πρωί της Δευτέρας 25 Οκτωβρίου τίθεται και πάλι σε ισχύ το μέτρο του Δακτυλίου στο κέντρο της Αθήνας, που είχε καταργηθεί την άνοιξη του 2020 λόγω της πανδημίας του κορονοϊού. Ελεύθερη είσοδο στο Δακτύλιο καθημερινά (ανεξάρτητα δηλαδή από το τελευταίο ψηφίο της πινακίδας κυκλοφορίας) δικαιούνται ηλεκτρικά, υβριδικά, φυσικού αερίου και υγραερίου (εφόσον είναι εργοστασιακής κατασκευής) και όσα Euro 6  εκπέμπουν έως 120 γρ. CO2 ανά χλμ. Δείτε πώς θα εκδώσετε το ειδικό σήμα κυκλοφορίας.

Ταυτόχρονα όμως επαναφέρεται η διαδικασία έκδοσης κάρτας μόνιμου κατοίκου, από το Δήμο Αθηναίων. Οι δικαιούχοι θα πρέπει να έχουν προμηθευτεί την ειδική κάρτα εισόδου – εξόδου στον δακτύλιο, η οποία εκδίδεται από τον Δήμο Αθηναίων μέσω της ηλεκτρονικής του πλατφόρμας ψηφιακών υπηρεσιών https://eservices.cityofathens.gr από οποιαδήποτε ηλεκτρονική συσκευή.

Πώς θα παραλάβετε την κάρτα

Η κάρτα δημιουργείται και εξάγεται αυτόματα από το σύστημα. Αυτό σημαίνει ότι οι πολίτες δε θα χρειαστεί να απευθυνθούν στα γραφεία της Δημοτικής Αστυνομίας για να παραλάβουν την κάρτα, καθώς μόλις η αίτησή τους γίνει αποδεκτή από τους αρμόδιους υπαλλήλους του Δήμου, η κάρτα θα «ανεβαίνει» στην προσωπική τους θυρίδα.

Μάθετε τα πάντα για το Δακτύλιο: 12 ερωτήσεις-απαντήσεις

Για πρώτη φορά στον Δήμο Αθηναίων, και για
 λόγους διαφάνειας και προστασίας όλων,  ενεργοποιήθηκε μηχανισμός εγκυρότητας εγγράφων που αφορά και τη συγκεκριμένη περίπτωση, την έκδοση της κάρτας δακτυλίου. Αυτό σημαίνει ότι σε κάθε κάρτα που εκδίδεται και «ανεβαίνει» στην θυρίδα του αιτούντα, δημιουργείται αυτόματα από το σύστημα ένα QR code, που χρησιμοποιείται κατά τον έλεγχο. Εφόσον η κάρτα είναι γνήσια, όταν σκαναριστεί το QR code ανοίγει η σχετική ηλεκτρονική σελίδα με τα
 στοιχεία που είναι συνδεδεμένα με την κάρτα. Σε περίπτωση που είναι πλαστή, το QR code δίνει την πληροφορία ότι η κάρτα δε βρέθηκε.

 

Τα απαραίτητα δικαιολογητικά:

Αίτηση (χορηγείται από την υπηρεσία).

Άδεια κυκλοφορίας αυτοκινήτου (απλό αντίγραφο). Σε περίπτωση που η άδεια κυκλοφορίας δεν είναι στο όνομα του οδηγού, ο ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου ή ο νόμιμος εκπρόσωπος της εταιρείας (όταν πρόκειται για εταιρεία) υποβάλλει υπεύθυνη δήλωση παραχώρησης χρήσης αυτοκινήτου προς τον ενδιαφερόμενο οδηγό (με θεωρημένο το γνήσιο της υπογραφής από δημόσια αρχή ή Κ.Ε.Π.).

Για την απόδειξη της κατοικίας, κατατίθενται:
Αντίγραφο του εντύπου Ε1 της οικείας ΔΟΥ του τελευταίου οικονομικού έτους (εκτύπωση από τη σελίδα του TAXIS), από την οποία προκύπτει η κύρια κατοικία του δικαιούχου ή σε περίπτωση μίσθωσης του ακινήτου (αναφέρεται υποχρεωτικά στο έντυπο Ε1).
Σε περίπτωση που δεν έχει δηλωθεί ως κύρια κατοικία η αναφερόμενη διεύθυνση, απαιτείται και πρόσφατο αντίγραφο του μισθωτηρίου συμβολαίου του ακινήτου, θεωρημένο από ΔΟΥ ή εκτύπωση μέσω TAXIS.
Σε περίπτωση πρόσφατης μετακόμισης, το Ε1 συνοδεύει μεταβολή στοιχείων από ΔΟΥ.
Σε περίπτωση κατά την οποία ο αιτών είναι φιλοξενούμενος, το Ε1 συνοδεύει υπεύθυνη δήλωση του ιδιοκτήτη που τον φιλοξενεί, στην οποία φαίνεται η διεύθυνση κατοικίας (με θεωρημένο το  γνήσιο της υπογραφής από δημόσια αρχή ή Κ.Ε.Π.) ή το Ε1 του ίδιου του ιδιοκτήτη.
Λογαριασμός Οργανισμού Κοινής Ωφελείας (ΔΕΗ, ΟΤΕ Ή ΕΥΔΑΠ) ή κινητής τηλεφωνίας (απλά αντίγραφα).
Δελτίο αστυνομικής ταυτότητας του οδηγού (απλό αντίγραφο).
Διαβατήριο και άδεια παραμονής σε ισχύ.Επιπλέον της ηλεκτρονικής πλατφόρμας, οι πολίτες μπορούν να εξυπηρετούνται στα γραφεία της Δημοτικής Αστυνομίας επί της οδού Αγ. Κωνσταντίνου 14, με την προσκόμιση των απαραίτητων δικαιολογητικών κλείνοντας ραντεβού είτε ηλεκτρονικά στο https://rantevou.cityofathens.gr είτε τηλεφωνικά στο 210-5287800.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!