F1-GP Σάο Πάολο FP1: «1-2» της Ferrari σε μία μπερδεμένη διαδικασία

Οι δύο οδηγοί της Ferrari κατέλαβαν τις δύο πρώτες θέσεις στη μοναδική περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP Σάο Πάολο, με τον Carlos Sainz εμπρός από τον Charles Leclerc, και 3ο τον George Russell με τη μέση γόμα.

F1-GP Σάο Πάολο FP1: «1-2» της Ferrari σε μία μπερδεμένη διαδικασία

Οι δύο οδηγοί της Ferrari κατέλαβαν τις δύο πρώτες θέσεις στη μοναδική περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP Σάο Πάολο, με τον Carlos Sainz εμπρός από τον Charles Leclerc, και 3ο τον George Russell με τη μέση γόμα.

H μοναδική ώρα ελεύθερων δοκιμών του GP Σάο Πάολο πριν από τις κατατακτήριες που θα καθορίσουν τη σειρά εκκίνησης στον αγώνα της Κυριακής, ήταν αρκετά μπερδεμένη, καθώς υπήρχαν διαφορετικές στρατηγικές, δεδομένου του περιορισμένου αριθμού σετ ελαστικών λόγω του σπριντ. Η Red Bull προτίμησε να χρησιμοποιήσει μόνο τη σκληρή γόμα για να διατηρήσει σετ ελαστικών για το υπόλοιπο τριήμερο.

Συνεπώς, αμφότεροι οι οδηγοί της βρέθηκαν εκτός δεκάδας. O Max Verstappen ανέφερε από την αρχή στον ασύρματο ότι το κάθισμά του δεν είχε τοποθετηθεί σωστά. Πάντως αξίζει να αναφερθεί ότι οι χρόνοι προσομοιώσεων αγώνα της Red Bull δεν ήταν εντυπωσιακοί, αλλά υπάρχει περίπτωση να είχε βαρύτερο φορτίο καυσίμου.

Η Ferrari επέλεξε να χρησιμοποιήσει τη μαλακή γόμα, με την οποία οι δύο οδηγοί της έγραψαν τους δύο ταχύτερους χρόνους. Ο Carlos Sainz ήταν επικεφαλής, με το Charles Leclerc να έχει εγκαταλείψει την πρώτη του γρήγορη προσπάθεια και να καταλήγει στη συνέχεια 0,1 δλ. πίσω από τον team-mate του.

Παρακολουθήστε τα καλύτερα στιγμιότυπα από το FP1 του GP Σάο Πάολο

Η Mercedes προτίμησε να δοκιμάσει και τη μέση γόμα και με αυτήν ο George Russell κατάφερε να γράψει τον 3ο χρόνο της διαδικασίας και να βρεθεί πολύ κοντά στις Ferrari. Στην αρχή της διαδικασίας, ο Russell ανέφερε ότι η Mercedes δεν είχε καλή πρόσφυση στον πίσω άξονα στην έξοδο από τις στροφές. Ο Lewis Hamilton βρέθηκε στη 12η θέση, έχοντας κάνει λάθος στις δύο πρώτες στροφές, το οποίο του κόστισε 0,6 δλ.

O Nico Hulkenberg βρέθηκε στην 4η θέση του πίνακα των χρόνων, έχοντας γράψει τον ταχύτερο χρόνο του με τη μαλακή γόμα. Λίγο μετά το μέσο της διαδικασίας, ο Hulkenberg πήγαινε αργά στην αγωνιστική γραμμή, και τον προσέγγισε με υψηλή ταχύτητα ο Lando Norris. O Γερμανός δεν είχε δει τη McLaren και κατέληξε να στρίψει επάνω της, προκαλώντας μία ελαφριά επαφή μεταξύ τους, την οποία θα εξετάσουν οι αγωνοδίκες.

Ο Hulkenberg επέστρεψε στα pits για να ελέγξουν οι μηχανικοί της Haas αν το μονοθέσιο είναι εντάξει και κατόπιν σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο του, έχοντας σίγουρα χάσει απόδοση στα ελαστικά του. Η Haas είναι η μοναδική ομάδα που έφερε αναβαθμίσεις (στα πτερύγια της εμπρός αεροτομής) στη Βραζιλία. Αργότερα, ο Hulkenberg ανέφερε ότι έχασε ισχύ βγαίνοντας στα kerb της 4ης στροφής.

Ο Alex Albon με τη Williams (και τη μαλακή γόμα), κατετάγη στην 5η θέση, εμπρός από τον Lance Stroll (Aston Martin), ο οποίος έγραψε τον καλύτερο χρόνο του με τη μέση γόμα, για να βρεθεί βρίσκεται εμπρός από τον Pierre Gasly (μέση γόμα). Ο Γάλλος είχε παράπονα από τον team-mate του στην Alpine, Esteban Ocon, ο οποίος τον εμπόδισε προς το τέλος της διαδικασίας.

Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν τρεις οδηγοί που χρησιμοποίησαν τη μαλακή γόμα, οι Guanyu Zhou (Alfa Romeo), Logan Sargeant (Williams) και Kevin Magnussen (Haas). Ένα πρόβλημα στην πίσω αριστερή ανάρτηση στη Williams του Logan Sargeant προκαλούσε τον εμπρός δεξιό τροχό να ανασηκώνεται στις δεξιές στροφές.

Με τη συμπλήρωση 20 λεπτών, η Aston Martin ενημέρωσε το Fernando Alonso ότι είχε απώλεια πίεσης στο πίσω δεξιό ελαστικό (σκληρής γόμας). O Ισπανός έκανε τον ταχύτερο χρόνο του με τη σκληρή γόμα και ήταν ταχύτερος του Verstappen με αυτήν. Ο Daniel Ricciardo έχασε 10 λεπτά περίπου σταματημένος στα pits, με ζημιά στο πίσω δεξιό μέρος του δαπέδου της AlphaTauri.

Μόλις 10 λεπτά πριν από το τέλος της διαδικασίας, ο Oscar Piastri, έχοντας σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο στα δύο πρώτα sector, αλλά μετά εγκατέλειψε την προσπάθεια, χωρίς να έχει κάποιο πρόβλημα. Η ομάδα ήθελε να δώσει στον Piastri την ευκαιρία να νιώσει την απόδοση των μαλακών ελαστικών σε μία καινούργια πίστα για τον ίδιο, χωρίς να καταπονήσει πολύ αυτό το σετ, για να το χρησιμοποιήσει ξανά εντός του τριημέρου. Οι χρόνοι του Piastri στα δύο πρώτα sector ήταν ταχύτεροι από τις Ferrari που βρέθηκαν στην κορυφή των χρόνων.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!