F1-GP Ολλανδίας FP2: O Lando Norris ταχύτερος για 0,023 δλ.

O Lando Norris κατάφερε να «κερδίσει» για μόλις 23 χλστ. του δλ. τον Max Verstappen στην πατρίδα του, στον πίνακα των χρόνων της δεύτερης περιόδου ελεύθερων δοκιμών του GP Ολλανδίας της Formula 1, όπου ο Alex Albon πλασαρίστηκε 3ος.

F1-GP Ολλανδίας FP2: O Lando Norris ταχύτερος για 0,023 δλ.

O Lando Norris κατάφερε να «κερδίσει» για μόλις 23 χλστ. του δλ. τον Max Verstappen στην πατρίδα του, στον πίνακα των χρόνων της δεύτερης περιόδου ελεύθερων δοκιμών του GP Ολλανδίας της Formula 1, όπου ο Alex Albon πλασαρίστηκε 3ος.

Επιστρέφοντας σε μία πίστα όπως το Zandvoort, με αρκετές αργές στροφές, χωρίς μεγάλες ευθείες η καλή φόρμα της McLaren φαίνεται να επέστρεψε έπειτα από την απογοήτευση του GP Βελγίου, ενισχυμένη από μία καινούργια πίσω αεροτομή, που φαίνεται ότι έχει μειώσει την οπισθέλκουσα που αναπτύσσει η MCL60. Αυτός επέτρεψε στον Lando Norris να σημειώσει έναν εκπληκτικό χρόνο (1:11.330) στην πρώτη του γρήγορη προσπάθεια με τη μαλακή γόμα, η οποίος παρέμεινε η ταχύτερη της διαδικασίας μέχρι το τέλος της δεύτερης περιόδου ελεύθερων δοκιμών του GP Ολλανδίας.

Ο τοπικός ήρωας Max Verstappen με τη Red Bull προσπάθησε να αποσπάσει την ταχύτερη επίδοση από τον Βρετανό, αλλά με άτσαλη έξοδο από την 3η στροφή στην πρώτη του προσπάθεια με τη μαλακή γόμα, ο Verstappen δεν κατάφερε να σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο στα πρώτα δύο sector και έχασε περίπου 0,2 δλ. στο τελικό τμήμα της πίστας.

Παρακολουθήστε τα καλύτερα στιγμιότυπα από το FP2 του GP Ολλανδίας

Ο Ολλανδός ανέφερε ότι η Red Bull είχε περίεργη συμπεριφορά στις στροφές μέσης ταχύτητας. Στη δεύτερη προσπάθειά του με τη μαλακή γόμα, ο Verstappen κατάφερε να πλησιάσει τον Norris στα 23 χλστ. του δλ. Ωστόσο, ο ρυθμός αγώνα του Ολλανδού με τη μαλακή γόμα στις προσομοιώσεις ήταν απλησίαστος. O Nico Hulkenberg κλήθηκε να παρουσιαστεί ενώπιον των αγωνοδικών με την κατηγορία εμπόδισε τον Verstappen μέσα στο πρώτο δεκάλεπτο της διαδικασίας.

Το FP2 της McLaren είχε δύο πλευρές, καθώς στη συμπλήρωση του πρώτου δεκάλεπτου, η στροφή 3 κατέστρεψε τις προσπάθειες των δύο Αυστραλών του grid. O Oscar Piastri έχασε το πίσω μέρος της McLaren στο επάνω μέρος της εισόδου της έντονα κεκλιμένης στροφής και προσέκρουσε στις TecPro μπαριέρες, πρώτα με την ουρά του μονοθεσίου και έπειτα και με το εμπρός.


Ανύποπτος, ο Daniel Ricciardo που ακολουθούσε με την AlphaTauri, συνάντησε τις κίτρινες σημαίες την τελευταία στιγμή εισερχόμενος στη στροφή και είχε ήδη δεσμευτεί στη γραμμή του όταν συνάντησε τη McLaren του συμπατριώτη του ακινητοποιημένη κάθετα στην πίστα. Ο Ricciardo μπλόκαρε τα εμπρός φρένα του και η AlphaTauri κατευθύνθηκε προς τις μπαριέρες με το εμπρός μέρος, αναφέροντας ότι χτύπησε το αριστερό χέρι του στην πρόσκρουση και μετέβη σε νοσοκομείο για περαιτέρω ιατρικούς ελέγχους.

Το περιστατικό προκάλεσε τη διακοπή της διαδικασίας με κόκκινη σημαία και έληξε πρόωρα την ημέρα των δύο Αυστραλών οδηγών, χωρίς τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσουν τη μαλακή γόμα ή να κάνουν προσομοιώσεις αγώνα.

Εκπληκτική επίδοση σημείωσε ο Alex Albon, ο οποίος βρέθηκε στην 3η θέση του πίνακα των χρόνων, 0,27 δλ. μακριά από την κορυφή με τη Williams, η οποία θεωρητικά δεν θα έπρεπε να είναι τόσο ανταγωνιστική στο Zandvoort, αφού δεν υπάρχουν μεγάλες ευθείες να ευνοήσουν την υψηλή τελική ταχύτητα της FW45.

O Ταϊλανδός βρέθηκε εμπρός από τον Lewis Hamilton με τη Mercedes, ο οποίος ήταν 3 δέκατα του δλ. μακριά από την κορυφή. Ο Βρετανός σημείωσε ορισμένους πολύ ανταγωνιστικούς χρόνους στην προσομοίωση αγώνα που πραγματοποίησε με τη μέση γόμα. Ο Yuki Tsunoda έκανε την έκπληξη με την AlphaTauri για να πλασαριστεί στην 5η θέση, εμπρός από τον Pierre Gasly με την Alpine και τη δεύτερη Red Bull του Sergio Perez.

Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν οι δύο Aston Martin, με την Alfa Romeo του Valtteri Bottas μεταξύ τους. H Aston Martin κατάφερε να επιλύσει το πρόβλημα που εμφανίστηκε στη μονάδα ισχύος του Lance Stroll στο FP1, χωρίς να αναγκαστεί να την αντικαταστήσει. Ο Καναδός, που λόγω μίας λοίμωξης στο αυτί δεν είχε τη δυνατότητα να πετάξει έως την Ολλανδία και οδήγησε μέχρι εκεί, ήταν ταχύτερος από τον Fernando Alonso στο FP2.

Η Ferrari ήταν και πάλι απογοητευτική, με τον Charles Leclerc να πλασαρίζεται -έπειτα από τρεις προσπάθειες11ος και τον Carlos Sainz, που δεν οδήγησε στο FP1, πίσω στη 16η θέση, με δύο εξόδους από την πίστα: στις 11/12 στο μέσο της διαδικασίας (όπου βγήκε και ο Stroll) και στην προτελευταία (13) στις τελικές στιγμές της διαδικασίας. Απογοητευτική ήταν και η επίδοση του George Russell, ο οποίος βρέθηκε 10 θέσεις πίσω από τον team-mate του στη Mercedes, όντας 0,371 δλ. πίσω από τον Hamilton.

Η Ferrari έχει επικεντρώσει το στήσιμό της στην επίτευξη υψηλών ταχυτήτων στις ευθείες, ωστόσο είναι εμφανές ότι το ιταλικό μονοθέσιο αντιμετωπίζει προβλήματα ισορροπίας πρόσφυσης μεταξύ των δύο αξόνων. Η Red Bull, παρότι χρησιμοποιεί πίσω αεροτομής μέγιστου αεροδυναμικού φορτίου, καταφέρνει να επιτυγχάνει τελικές ταχύτητες παρεμφερείς με αυτές της Ferrari, εκμεταλλευόμενη το εξαιρετικά αποδοτικό DRS της, με τη βοήθεια των τροποποιημένων κατώτερων πτερυγίων του συνόλου, τα οποία διευκολύνουν την παύση λειτουργίας (stall) του δαπέδου.

Στο αντίθετο φάσμα του στησίματος από τη Ferrari, με ρυθμίσεις υψηλού αεροδυναμικού φορτίου, βρίσκεται η Mercedes, η οποία είναι πολύ καλή στην έξοδο από τις πιο αργές στροφές, αλλά δεν έχει υψηλή τελική ταχύτητα στις ευθείες. Πολύ καλή απόδοση στις στροφές έχει και Aston Martin με το αναβαθμισμένο δάπεδο.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!