F1-GP Ουγγαρίας: Λίγο πριν από την εκκίνηση

Δείτε τη σειρά εκκίνησης του GP Ουγγαρίας και τις προβλέψεις μας για την έκβασή του, μαζί με τις πιθανές στρατηγικές και τα διαθέσιμα σετ ελαστικών για κάθε οδηγό.

F1-GP Ουγγαρίας: Λίγο πριν από την εκκίνηση

Δείτε τη σειρά εκκίνησης του GP Ουγγαρίας και τις προβλέψεις μας για την έκβασή του, μαζί με τις πιθανές στρατηγικές και τα διαθέσιμα σετ ελαστικών για κάθε οδηγό.

To GP Ουγγαρίας είναι ο πρώτος αγώνας από… εκείνο το GP Άμπου Ντάμπι, στον οποίο o Lewis Hamilton και ο Max Verstappen θα μοιραστούν την πρώτη σειρά εκκίνησης. Ο επικεφαλής της ομάδας της Red Bull, Christian Horner, έκανε ήδη λόγο για το… βεβαρυμμένο παρελθόν μεταξύ τους. Ωστόσο από την πλευρά του Hamilton δεν υπάρχει λόγος να προσπαθήσει κάτι υπερβολικά ριψοκίνδυνο.

Ο Βρετανός έχει πολύ καλές πιθανότητες να βρεθεί στο βάθρο σήμερα και δεν θα είναι διατεθειμένος να το ρισκάρει στις πρώτες στροφές. Από την πλευρά του, ο Verstappen μπορεί να ποντάρει στην υπεροχή της Red Bull σε ρυθμό αγώνα και να περιμένει αργότερο στάδιο του αγώνα για να επιτεθεί, αν δεν καταφέρει να βρεθεί επικεφαλής στον πρώτο γύρο.

Το μειονέκτημα του Ολλανδού είναι ότι εκκινεί στη δεξιά πλευρά της σειράς εκκίνησης, η οποία είναι σκονισμένη καθώς βρίσκεται εκτός αγωνιστικής γραμμής και προσφέρει λιγότερη πρόσφυση. Είδαμε στο GP Μ. Βρετανίας ότι ο Verstappen δεν έκανε ιδανική εκκίνηση όπως έχει συμβεί και σε άλλους αγώνες φέτος. Υποτίθεται ότι η πίστα του Hungaroring δεν αποτελεί εύκολο μέρος για προσπεράσματα, αλλά πέρυσι, ο Ολλανδός κατέκτησε τη νίκη έχοντας εκκινήσει από τη 10η θέση και φέτος η Red Bull είναι ακόμη πιο ανταγωνιστική.

Παράλληλα, υπάρχει και η απειλή του Lando Norris, ο οποίος εκκινεί από την 3η θέση (στην καθαρή πλευρά), με μία McLaren η οποία αποδείχθηκε ανταγωνιστική και στο Hungaroring, τουλάχιστον στις κατατακτήριες δοκιμές και δεν υπάρχει λόγος να μην επαναλάβει την καλή της φόρμα και στον αγώνα, παρά τις υψηλότερες θερμοκρασίες που αναμένεται να επικρατούν.

Η θερμοκρασία του ασφαλτοτάπητας αναμένεται να ξεπεράσει τους 50 βαθμούς Κελσίου, γεγονός που θα ανάγει σε κρίσιμο παράγοντα την καταπόνηση των ελαστικών, τα οποία είναι ένα σκαλοπάτι πιο μαλακά φέτος σε σύγκριση με το 2022. Αυτό προβλέπεται ότι θα οδηγήσει σε στρατηγικές 2 ή ακόμα και 3 pit stop. Εκμεταλλευόμενη την ταχύτητα του μονοθεσίου της, η Red Bull θα μπορούσε να υιοθετήσει διαφορετική στρατηγική από τους αντιπάλους της για να βρεθεί σε καθαρή πίστα και να εκμεταλλευτεί τον ανώτερο ρυθμό του μονοθεσίου της.

Η Red Bull φαίνεται ότι προτίμησε να θυσιάσει ταχύτητα στις κατατακτήριες δοκιμές για να έχει καλύτερο μονοθέσιο στον αγώνα και είναι γνωστό ότι έχει τη δυνατότητα να προστατεύει τα ελαστικά της πολύ καλά. Σε τί βαθμό θα το καταφέρουν οι Mercedes και McLaren θα καθορίσει και την ανταγωνιστικότητά τους κατά τη διάρκεια του αγώνα και υπάρχει πιθανότητα να δούμε μία πολύ ωραία μάχη μεταξύ των Hamilton και Norris για τις θέσεις του βάθρου.

Ο Norris διαθέτει το πλεονέκτημα ενός καινούργιου σετ ελαστικών μέσης γόμας που κατάφερε να διαφυλάξει από το χθεσινό Q2 και επίσης το γεγονός ότι έχει ακριβώς πίσω του στη σειρά εκκίνησης τον team-mate του, Oscar Piastri. O Αυστραλός δέχθηκε εντολή από τη McLaren στο Silverstone να μην επιτεθεί στον team-mate του και ίσως χρησιμεύσει ως προστασία του Norris από πιθανή επίθεση μετόπισθεν.

Ωστόσο, ενδέχεται να μην υπάρχουν πολλοί συνδυασμοί ικανοί να επιτεθούν στις McLaren. Παρά την εξαιρετική απόδοση της Alfa Romeo στις μέσης ταχύτητας και αργές στροφές του Hungaroring, το οποίο δεν έχει μεγάλες ευθείες να αναδεικνύουν το έλλειμά της σε τελική ταχύτητα, δεν είναι δεδομένο ότι θα κινηθεί σε αντίστοιχα επίπεδα και ο ρυθμός αγώνα της. Παράλληλα, στο στρατόπεδο της Ferrari (o Charles Leclerc, βρίσκεται μεταξύ των δύο Alfa Romeo στη σειρά εκκίνησης) είναι λογικό να υπάρχει ανησυχία για την καταπόνηση των ελαστικών. Ο Leclerc ανέφερε ότι είναι υπεραισιόδοξο να στοχεύει στο βάθρο και η 4η θέση θα είναι ήδη ένα πολύ καλό αποτέλεσμα.

O Fernando Alonso θα πρέπει να ξεπεράσει αρκετά εμπόδια για να βρεθεί σε θέση να απειλήσει τις McLaren και η Aston Martin δεν έχει επιδείξει εντυπωσιακό ρυθμό αυτό το τριήμερο, κάτι που ο Ισπανός το έχει αποδώσει στα ενισχυμένα ελαστικά της Pirelli που παρουσιάστηκαν στο GP Μ. Βρετανίας. Παράλληλα, ενώ ο Sergio Perez βρίσκεται στην πρώτη δεκάδα, δεν μας έχει συνηθίσει σε εντυπωσιακούς αγώνες ανάκαμψης, δεδομένων των δυνατοτήτων του μονοθεσίου που διαθέτει, αλλά πιθανότατα αποτελεί την πιο σοβαρή απειλή για τις McLaren.

Ο Carlos Sainz δήλωσε ότι δυσκολεύτηκε με τα ελαστικά μέσης γόμας, τα οποία αναμένεται να πρωταγωνιστήσουν στον αγώνα. Ο Daniel Ricciardο ήταν πολύ δυνατός εχθές και ίσως στοχεύει σε μία θέση στους βαθμούς, ενώ ενδιαφέρον θα έχει ο αγώνας του George Russell, που εκκινεί από τη 18η θέση και ίσως υιοθετήσει κόντρα στρατηγική για να καταφέρει να ανελυστεί στην κατάταξη.

F1 - GP Ουγγαρίας 2023, Σειρά εκκίνησης

 

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!