F1-GP Ουγγαρίας FP3: Ο Lewis Hamilton κάνει την έκπληξη

Ο Lewis Hamilton σημείωσε με τη Mercedes την ταχύτερη επίδοση στο FP3 του GP Ουγγαρίας της Formula 1 με έναν εξαιρετικό γύρο, που τον έφερε 0,25 δλ. μπροστά από τη Red Bull του Max Verstappen.

F1-GP Ουγγαρίας FP3: Ο Lewis Hamilton κάνει την έκπληξη

Ο Lewis Hamilton σημείωσε με τη Mercedes την ταχύτερη επίδοση στο FP3 του GP Ουγγαρίας της Formula 1 με έναν εξαιρετικό γύρο, που τον έφερε 0,25 δλ. μπροστά από τη Red Bull του Max Verstappen.

Με έναν εκπληκτικό γύρο, ο Lewis Hamilton ήταν ο ταχύτερος οδηγός της τελικής περιόδου ελεύθερων δοκιμών του GP Ουγγαρίας με τη Mercedes. Ο Βρετανός 7 φορές Πρωταθλητής της Formula 1, που έχει κατακτήσει 8 νίκες στην πίστα του Hungaroring, η οποία είναι μία από τις καλύτερές του, ήταν 0,25 δλ. ταχύτερος από τον Max Verstappen, ο οποίος δυσκολεύτηκε με τα μαλακά ελαστικά στη γρήγορη προσπάθειά του. Αντίθετα, η μαλακή γόμα «μεταμόρφωσε» τη Mercedes προς το καλύτερο.

Ο Ολλανδός υστερούσε σε ταχύτητα σε σχέση με τον Hamilton στις ευθείες, κάτι που δεν έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε με τη Red Bull και παρατηρήθηκε και εχθές στο FP2. Ο Verstappen ξεκίνησε την ημέρα με τον ιδανικό τρόπο: με ένα καινούργιο σετ μέσης γόμας, ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής σημείωσε χρόνο 1:18.478, τον οποίο κανένας δεν κατάφερε να ξεπεράσει στο πρώτο μισό της διαδικασίας, ακόμα και με καινούργιο σετ μαλακής γόμας.

Παρακολουθήστε τα καλύτερα στιγμιότυπα από το FP3 του GP Ουγγαρίας

Ο Ολλανδός επιδόθηκε στη συνέχεια σε προσομοίωση αγώνα, αλλά έκανε παράπονα για την απρόβλεπτη συμπεριφορά του πίσω μέρους της Red Bull (ενδεχομένως λόγω του ανέμου). Η απάντηση από το pit wall ήταν να τροποποιήσει την κατανομή πέδησης. H θερμοκρασία του ασφαλτοτάπητα του Hungaroring ήταν πολύ υψηλή στο FP3 (45-48 βαθμοί Κελσίου) και οι οδηγοί είχαν δυσκολία να ρίξουν τις θερμοκρασίες των ελαστικών μεταξύ των γρήγορων προσπαθειών τους.

Ωστόσο, στην πρώτη του προσπάθεια με τη μαλακή γόμα, ο Verstappen ήταν 0,25 δλ. πιο αργός από τον Hamilton, αναφέροντας ότι δεν είχε καθόλου πρόσφυση με τα ελαστικά με τα κόκκινα διακριτικά. Ο team-mate του Ολλανδού, Sergio Perez κινήθηκε στον ίδιο ρυθμό, μόλις 13 χλστ. του δλ. πίσω από τον Verstappen. Στις τελικές στιγμές του FP3, o Perez πλησίασε τον team-mate του στα 6 χλστ. του δλ.

Μόλις 10 χλστ. πίσω από τον Μεξικανό βρέθηκε ο Nico Hulkenberg, αντλώντας το μέγιστο από την πολύ καλή στον 1 γρήγορο γύρο Haas. H McLaren εξακολουθεί να δείχνει εξαιρετικά ανταγωνιστική, ακόμα και σε μία πίστα που πιστεύει ότι δεν την ευνοεί, καθώς ο Lando Norris βρέθηκε 0,271 δλ. μακριά από την κορυφή με τη μέση γόμα, έπειτα από έναν γύρο εξίσου εντυπωσιακό με του Hamilton από το νεαρό Βρετανό της βρετανικής ομάδας.

Στην 6η θέση βρέθηκε ο George Russell με τη δεύτερη Mercedes, έχοντας βελτιώσει την επίδοσή του στη δεύτερη γρήγορη προσπάθειά του με τη μαλακή γόμα, για να βρεθεί εμπρός από τους δύο οδηγούς της Ferrari, που έδειχναν να αντιμετωπίζουν δυσκολίες με τον άνεμο να διαταράσσει την ισορροπία της SF-23, με τον Leclerc να έχει δύο μικρές εξόδους από την πίστα.

Οι οδηγοί της Scuderia πραγματοποίησαν προσομοίωση αγώνα παράλληλα με τον Verstappen, ωστόσο οι χρόνοι τους προς το τέλος του stint ήταν 1 δλ. πιο αργοί από αυτούς του Ολλανδού. H Ferrari άνοιξε μεγαλύτερες διατρήσεις στο πίσω μέρος του καλύμματος κινητήρα για να βελτιώσει την ψύξη της μονάδας ισχύος στις υψηλές θερμοκρασίες, με το αντίστοιχο κόστος σε αεροδυναμική απόδοση.

Στην 9η θέση βρέθηκε ο Fernando Alonso με την Aston Martin. Αν και ο Ισπανός σημείωσε το χρόνο του αρκετά νωρίς στη διαδικασία, η AMR23 δεν φαίνεται τόσο ανταγωνιστική σε μία πίστα που θα έπρεπε να ευνοεί τα πλεονεκτήματά της. Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσε ο Valtteri Bottas με την Alfa Romeo, έχοντας σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο του ακόμη νωρίτερα από τον Alonso.

Στο πίσω μέρος της κατάταξης, ο Daniel Ricciardo, στην επιστροφή του στην F1, κινήθηκε 0,328 δλ. ταχύτερα από τον team-mate του στην AlphaTauri, Yuki Tsunoda. Στα τελικά στάδια της διαδικασίας, ο Αυστραλός απέφυγε μία σύγκρουση μπλοκάροντας τα φρένα του καθώς εξερχόταν από τα pits και πήγε να προσπεράσει τον Guanyu Zhou, ενώ προσέγγιζε ταχύτερο μονοθέσιο τη ζώνη πέδησης της 1ης στροφής.

Alfa Romeo τοποθέτησε το 3ο φετινό turbo, MGU-H και MGU-K σε αμφότερα τα μονοθέσιά της, με τον Zhou να χρησιμοποιεί και το 3ο κιβώτιο από τα 4 που επιτρέπονται κατά τη διάρκεια της σεζόν χωρίς ποινή. Η Haas τοποθέτησε στο μονοθέσιο του Hulkenberg την 4η φετινή MGU-K.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!