Όπως και στο FP1 του GP Μ. Βρετανίας της Formula 1, o Max Verstappen με τη Red Bull έγραψε τον ταχύτερο χρόνο και της δεύτερης περιόδου ελεύθερων δοκιμών Παρασκευής. Ωστόσο, αυτή τη φορά η διαφορά του από τον Carlos Sainz, που κατετάγη στη 2η θέση, ήταν μόλις 22 χλστ. του δλ. Η Ferrari φαίνεται ανταγωνιστική στον ένα γρήγορο γύρο, αλλά οι συνθήκες που αναμένεται να επικρατούν στις κατατακτήριες δοκιμές θα είναι διαφορετικές σύμφωνα με τις μετεωρολογικές προβλέψεις, που κάνουν λόγο για 55% πιθανότητα βροχής.
Αντιθέτως, στο FP2 η θερμοκρασία ασφάλτου κυμαινόταν γύρω στους 40 βαθμούς Κελσίου. Παρά τον καλό χρόνο του Sainz, η Ferrari είχε άλλους… πονοκεφάλους, καθώς λόγω ενός προβλήματος ηλεκτρικών στο μονοθέσιο του Charles Leclerc, που δεν επέτρεψε στο Μονεγάσκο να βγει στην πίστα, οπότε δεν είχε την ευκαιρία να κάνει προσομοιώσεις αγώνα. Συνεπώς, η Ferrari συγκέντρωσε λιγότερα δεδομένα για την Κυριακή. Στην προσομοίωση αγώνα του Sainz με τη μαλακή γόμα, ήταν εμφανές ότι οι χρόνοι ανέβαιναν πιο γρήγορα, πιθανότατα λόγω καταπόνησης ελαστικών.
Παρακολουθήστε τα καλύτερα στιγμιότυπα από το FP2 του GP Μ. Βρετανίας
Την έκπληξη έκανε και πάλι η Williams, η οποία είναι πολύ γρήγορη στις πολυάριθμες ευθείες που διαθέτει το Silverstone. O Alex Albon κατάφερε να βρεθεί στην 3η θέση ξανά, μόλις 2 δέκατα του δλ. πίσω από τον Verstappen και βρέθηκε εμπρός από τη δεύτερη Red Bull, του Sergio Perez (4ος). Ο Logan Sargeant ολοκλήρωσε μία εκπληκτική εμφάνιση για τη Williams, καθώς ο Αμερικανός βρέθηκε στην 5η θέση, αν και 0,47 δλ. πίσω από τον team-mate του. Ωστόσο, εντυπωσιακοί ήταν οι χρόνοι των Williams και στις προσομοιώσεις αγώνα.
Στην 6η θέση βρέθηκε ο Lance Stroll με την Aston Martin. Μεταξύ FP1 και FP2, η Aston Martin τοποθέτησε καινούργιο κιβώτιο (το 3ο φετινό) στο μονοθέσιο του Καναδού. Ο Stroll είδε να σπάει το υποστήριγμα του αριστερού καθρέπτη του περίπου στο μέσο περίπου της διαδικασίας. Προς το τέλος του FP2, μία πέτρα χτύπησε ένα από τα δάχτυλα του χεριού του Stroll. Ο Καναδός ανέφερε ότι ήταν οδυνηρό, αλλά αποφάσισε να συνεχίσει.
Τον 7ο χρόνο σημείωσε ο Nico Hulkenberg με την πολύ καλή στον ένα γύρο Haas, μόλις 9 χλστ. του δλ. εμπρός από τον Pierre Gasly. Αμφότεροι οι οδηγοί της Alpine ανέφεραν ότι το γαλλικό μονοθέσιο δεν είχε πρόσφυση στον πίσω άξονα στην έξοδο από τις αργές στροφές. Ο Oscar Piastri, που διαθέτει τις αναβαθμίσεις που παρουσίασε η McLaren στην Αυστρία βρέθηκε στην 9η θέση.
Ο Fernando Alonso συμπλήρωσε την πρώτη δεκάδα, αναφέροντας στον ασύρματο ότι δεν είχε καθόλου ενέργεια από τη μπαταρία του υβριδικού συστήματος στην ευθεία. Στο μέσο της διαδικασίας ο Ισπανός δέχθηκε εντολή να επιβραδύνει και να επιστρέψει στα pits, με θραύσματα να έχουν παγιδευτεί πιθανότατα στον αεραγωγό φρένων του εμπρός αριστερού τροχού. Παράλληλα, η McLaren αντικαθιστούσε τους αεραγωγούς φρένων στο μονοθέσιο του Lando Norris, ο οποίος κατέληξε στη 14η θέση.
Κακή εμφάνιση έκανε η Mercedes, με τον George Russell στη 12η θέση και τον Lewis Hamilton στη 15η. Ο Hamilton ανέφερε ότι δεν είχε καθόλου πρόσφυση με τη μαλακή γόμα και το ίδιο ανέφερε και ο Russell προς το τέλος της διαδικασίας στην προσομοίωση αγώνα με τη μέση γόμα ελαστικών. Ωστόσο, στις προσομοιώσεις αγώνα με τη μαλακή γόμα, οι χρόνοι του Hamilton ήταν αρκετά γρήγοροι, όπως σχολίασε ο Sainz όταν το pit wall της Ferrari του ανέφερε το γυρολόγιο του Βρετανού.
Με περίεργο τρόπο ολοκληρώθηκε η διαδικασία, καθώς ο Nyck de Vries είδε το εμπρός αριστερό ελαστικό του να αστοχεί με θεαματικό τρόπο, ευτυχώς χωρίς να υπάρξουν συνέπειες.