Δεν αποτελεί μυστικό ότι η Ferrari προσπαθεί να προσελκύσει μηχανολόγους στο Maranello για να ενισχύσει το τεχνικό τμήμα της. H ιταλική ομάδα προσέγγισε υψηλόβαθμους τεχνικούς της Red Bull αλλά δεν κατάφερε να του αποσπάσει. Ωστόσο, ο επικεφαλής της Scuderia, Frederic Vasseur, δήλωσε ότι η Ferrari υπέγραψε συμφωνία με ένα υψηλόβαθμο τεχνικό στέλεχος της Formula 1, το οποίο όμως θα καταφθάσει στο Maranello το 2025.
Με αφορμή αυτό, ο Γάλλος ανέφερε ότι με τους όρους των συμβολαίων του τεχνικού προσωπικού που απαγορεύουν την εργασία τους σε αντίπαλη ομάδα για ένα χρονικό διάστημα που μπορεί να εκτείνεται έως και τους 12 μήνες, είναι αδύνατο για τη Ferrari να αποκτήσει άμεσα τις προσλήψεις που χρειάζεται.
Ο Vasseur δήλωσε: «Το θέμα στην F1 είναι η αδράνεια. Από τη μία πλευρά φαινόμαστε πολύ ευέλικτοι. Αλλάζουμε πράγματα μέσα σε μία νύχτα. Μερικές φορές έχεις ένα θέμα και μπορείς να το διορθώσεις από τον έναν αγώνα στον άλλο. Αλλά η πραγματικότητα της δουλειάς μας είναι ότι όταν θέλεις να κατευθύνεις λίγο το πλοίο, τότε δεν είμαστε πια ευέλικτοι. Ξέρουμε ότι αν θέλουμε να κάνουμε προσλήψεις, δεν μιλάμε για μέρες, αλλά για χρόνια».
«Πριν από μερικές εβδομάδες υπέγραψα έναν κορυφαίο τεχνικό που θα έρθει το 2025. Αλλά θα εργαστεί στο μονοθέσιο μόνο από το 2025 και το 2026. Φαίνεται μεγάλη αναμονή. Αλλά, από την άλλη, αν δεν το κάνεις, θα είναι ακόμα χειρότερα σε 6 μήνες. Πρέπει να το αποδεχτείς ως βασικό στοιχείο της F1. Αν σταματήσεις σε ένα στάδιο, αυτό σημαίνει ότι θα αναβάλεις ακόμη περισσότερο τον αντίκτυπο».
O Vasseur αρνήθηκε να αποκαλύψει την ταυτότητα του τεχνικού ή από ποια ομάδα προέρχεται. Ο Γάλλος πιστεύει ότι η Ferrari βρίσκεται σε καλό δρόμο εξέλιξης με τη φετινή SF-23, δημιουργώντας μια πιο σταθερή αεροδυναμική πλατφόρμα, που συνάμα βελτιώνει τα χαρακτηριστικά συμπεριφοράς του μονοθεσίου.
Ο Vasseur δήλωσε ότι η Ferrari δεν πρόκειται να εγκαταλείψει την εξέλιξη της SF-23: «Δεν θα το εγκαταλείψω ποτέ αυτό, γιατί να το διορθώσουμε είναι για εμάς ο καλύτερος τρόπος να το κατανοήσουμε και να αποφύγουμε ένα λάθος (στο μέλλον). Σίγουρα όταν εξελίσσεσαι προσπαθείς να αναπτύξεις διαφορετικούς τομείς και προσπαθείς να κάνεις καλύτερη δουλειά στο μονοθέσιο. Αλλά νομίζω ότι το θέμα που έχουμε δεν είναι ζήτημα λεπτομερειών».
Σύμφωνα με τις πληροφορίες στον ιταλικό Τύπο, η Ferrari αποφάσισε να αλλάξει στρατηγική όσον αφορά την εξέλιξη της φετινής SF-23 και θα εξαντλήσει όλο της τον προϋπολογισμό που προορίζεται γαι αυτό το σκόπο έως το τέλος του καλοκαιρινού διαλείμματος του Αυγούστου, καθώς οι μηχανολόγοι του Maranllo φαίνεται να έχουν καταλάβει τους τομείς στους οποίους υστερεί το μονοθέσιο.
Στο GP Αυστρίας θα κάνει το ντεμπούτο του ένα αναβαθμισμένο δάπεδο και θα παρουσιαστεί λογισμικό διαφορετικής διαχείρισης της ισχύος του υβριδικού συστήματος (ERS), παρότι στο Red Bull Ring θα υπάρχει μόνο μία περίοδος ελεύθερων δοκιμών, λόγω του σπριντ του Σαββάτου.
Το καινούργιο δάπεδο αναφέρεται ότι έχει σχεδιαστεί για να περιορίσει το φαινόμενο αεροδυναμικών αναπηδήσεων (porpoising), ειδάλλως δεν θα υπήρχε νόημα να κυνηγήσει την αύξηση της παραγόμενης κάθετης δύναμης, αφού θα προκαλούσε περαιτέρω αστάθεια στο μονοθέσιο. Παράλληλα, το αναβαθμισμένο λογισμικό θα επιτρέπει λιγότερο «απότομη» διαχείριση της ηλεκτρικής ισχύος κατά την επιτάχυνση με διαφορετική κατανομή της, ώστε να υπάρχουν αποθέματα ενέργειας έως το τέλος των μεγάλων ευθειών.
Η Ferrari θα συνεχίσει να παρουσιάζει αναβαθμίσεις στην SF-23 έως το GP Ιταλίας στις αρχές Σεπτεμβρίου. Παρότι η ιταλική ομάδα δεν παρασύρεται από τη θετική εικόνα στο GP Καναδά, όπου επικρατούσαν ιδιαίτερες συνθήκες με τις χαμηλότερες θερμοκρασίες, σε μία πίστα που δεν είναι τυπική. Το κυριότερο θετικό στοιχείο για τη Ferrari στο Μόντρεαλ ήταν ότι κατάφερε να διατηρήσει τα ελαστικά μέσης γόμας σε καλή κατάσταση για πολλούς γύρους σε μία χλωρή πίστα με βαρύ φορτίο καυσίμου, και να επεκτείνει επιτυχώς το πρώτο stint των οδηγών της.