F1-GP Μαϊάμι FP3: Κυριαρχία του Max Verstappen

O Max Versatppen βρέθηκε 0,4 δλ. μπροστά από τους αντιπάλους του στην τελευταία περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP Μαϊάμι, με τον Charles Leclerc να βρίσκεται ανάμεσα στους δύο οδηγούς της Red Bull.

F1-GP Μαϊάμι FP3: Κυριαρχία του Max Verstappen

O Max Versatppen βρέθηκε 0,4 δλ. μπροστά από τους αντιπάλους του στην τελευταία περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP Μαϊάμι, με τον Charles Leclerc να βρίσκεται ανάμεσα στους δύο οδηγούς της Red Bull.

Όπως είχε κάνει και στο χθεσινό FP2, ο Max Verstappen κυριάρχησε και στην τελευταία περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP Μαϊάμι, όντας 4 δέκατα του δευτερολέπτου ταχύτερος από τον Charles Leclerc με τη Ferrari. H Red Bull τοποθέτησε το τρίτο φετινό κιβώτιο (από τα 4 που μπορούν να χρησιμοποιηθούν χωρίς ποινή κατά τη διάρκεια της σεζόν) στο μονοθέσιο του Verstappen. Παράλληλα, η Ferrari τοποθέτησε το δεύτερο φετινό κιβώτιο στο μονοθέσιο του Carlos Sainz.

O Leclerc κατάφερε την τελευταία στιγμή να γίνει ο μοναδικός άλλος οδηγός πέραν του Verstappen που κατέβηκε κάτω από το 1:28 στα τελευταία λεπτά της διαδικασίας, για να περάσει μπροστά από τον Sergio Perez για 1 δέκατο του δλ. Ο Μονεγάσκος έχασε τον περισσότερο χρόνο από τον Verstappen στη στροφή 5 και την ευθεία πριν από τη στροφή 11. Στην 4η θέση κατετάγη ο Carlos Sainz με την άλλη Ferrari, μόλις 75 χλστ. του δλ. πίσω από τον Perez, ο οποίος παραπονέθηκε για τη συμπεριφορά της Red Bull στην έξοδο της πρώτης στροφής, για να λάβει απάντηση από το pit wall ότι υπήρχε ένα πρόβλημα με το λογισμικό.

Κατά τη διάρκεια του FP3, ο επικεφαλής της ομάδας της Red Bull, Christian Horner, ανέφερε ότι η πίστα του Μαϊάμι ευνοεί περισσότερο το σύστημα ανάκτησης ενέργειας της Ferrari, το οποίο είναι πιο αποδοτικό σε σχέση με αυτό της Honda σε ένα γύρο κατατακτήριων δοκιμών. Σύμφωνα με τον Horner, αυτό το χαρακτηριστικό βοηθά τη Ferrari να έχει πολύ καλή απόδοση το Σάββατο. Στον αγώνα η Honda διατηρεί ένα πλεονέκτημα σε αυτό τον τομέα, κατά τον Horner.

Πολύ γρήγορες ήταν οι δύο Alpine στο FP3, με μόλις 19 χλστ. του δλ. να χωρίζουν τον Esteban Ocon (5ος), από τον Pierre Gasly (6ος). Πίσω από τα γαλλικά μονοθέσια βρέθηκε ο Valtteri Bottas με την Alfa Romeo, εμπρός από τον Nico Hulkenberg με τη Haas. Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν ο Alex Albon (Williams) και ο George Russell με τη Mercedes. O team-mate του, Lewis Hamilton, βρέθηκε στη 13η θέση, ανάμεσα στις δύο Aston Martin, που χρησιμοποιούσαν πίσω αεροτομή που παράγει υψηλότερα επίπεδα αεροδυναμικού φορτίου.

Παρακολουθήστε τα καλύτερα στιγμιότυπα από το FP3 του GP Μαϊάμι

Στην αρχή της διαδικασίας ο Hamilton είχε αρκετά μπλοκαρίσματα φρένων. Ο Russell ανέφερε λίγο πριν το μέσο της διαδικασίας ότι η ισορροπία ήταν καλή, αλλά ο ρυθμός ήταν αργός. Αμφότεροι οι οδηγοί ανέφεραν κραδασμούς στον εμπρός άξονα και ο Hamilton σχολίασε ότι έχανε πολύ χρόνο στις ευθείες, ενώ ο Russell παραπονέθηκε ότι δεν μπορούσε να στρίψει στη 2, λόγω των αναπηδήσεων.

Με τον ασφαλτοτάπητα να είναι πολύ λείος στο Μαϊάμι, οι ομάδες φαίνεται ότι έχουν μειώσει την απόσταση των μονοθεσίων από το έδαφος και έχουν υιοθετήσει πιο σκληρές ρυθμίσεις στις αναρτήσεις, γεγονός που κάνει πιο άκαμπτα τα μονοθέσια και λίγο πιο δύσκολα στο χειρισμό τους. Αμφότερες οι Mercedes χρησιμοποιούσαν την εμπρός αεροτομή παραγωγής χαμηλότερης οπισθέλκουσας με το “κόψιμο” στο πίσω flap.


Ο Lando Norris είχε μία ανησυχητική στιγμή στη στροφή 4, όταν βρήκε μπροστά του μία Alpine, βγήκε λίγο εκτός γραμμής και η McLaren έξυσε το έδαφος. Ο Βρετανός έχασε το πίσω μέρος και κατάφερε να το «σώσει», βγαίνοντας απλά εκτός πίστας, χωρίς να καταλήξει στον τοίχο. Αργότερα, ο Norris είχε ένα πολύ δυνατό μπλοκάρισμα εμπρός φρένων.

Και άλλοι οδηγοί με μονάδες ισχύος Mercedes τοποθέτησαν τη δεύτερη φετινή μπαταρία και μονάδα ηλεκτρονικών ελέγχου: οι Lance Stroll (Aston Martin), Lando Norris (McLaren) και Alex Albon (Williams), όπως είχε συμβεί εχθές και στα μονοθέσια των Hamilton, Russell (Mercedes) και Oscar Piastri (McLaren).

Στην πίστα του Μαϊάμι βρίσκονταν και δύο από τους πλουσιότερους ανθρώπους του κόσμου, οι Elon Musk (στα pits της Red Bull) και Jeff Bezos, με την εμφάνιση της McLaren στο pit wall της βρετανικής ομάδας.

Google News icon
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!